Oferta pracy

Primagran Sp. z o.o.

Team Coordinator

Primagran Sp. z o.o. O firmie

  • Żuławki (pow. nowodworski), pomorskie

  • Ważna jeszcze 20 dni
    do: 16 gru 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator

Primagran Sp. z o.o.

Primagran jest firmą istniejącą od 2010 roku. Produkujemy zlewozmywaki granitowe oraz akcesoria kuchenne i sprzedajemy je przez Internet w Polsce oraz w wielu innych krajach UE. Jesteśmy jednym z liderów w branży i laureatem wielu uznanych nagród konsumenckich i branżowych. Otrzymaliśmy prestiżowy tytuł Pomorskiego Pracodawcy Roku 2019. 

Zapraszamy na naszą stronę internetową: www.primagran.pl

W związku z planami dynamicznego rozwoju poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

Team Coordinator

Miejsce pracy: Żuławki (pow. nowodworski)

Jako Team Coordinator będziesz:

  • aktywnie obsługiwać bieżące procesy sprzedażowe w tym telefoniczna, mailowa obsługa klientów w zakresie przyjmowania i koordynacji realizacji zamówień,
  • zapewniać terminową realizację zamówień, rzetelne informacje dla Klientów odnośnie terminów realizacji zamówień, dostępności produktów,
  • utrzymywać pozytywne relacje z Klientami, dostawcami,
  • kompletować dokumenty potrzebne do realizacji zamówienia oraz wystawiania faktur przyjmowania i rozpatrywania reklamacji,
  • koordynować pracę kilkuosobowego zespołu zajmującego się obsługą klientów, polskich oraz zagranicznych i wspierać managera zespołu w tym zakresie
  • brać udział w kształtowaniu procesów i wskaźników zwiększające efektywność procesów obsługi,
  • odpowiadać za monitorowanie jakości obsługi klientów oraz analizę i planowanie działań mających na celu ciągłe podwyższenie poziomu jakości (NPS, badanie satysfakcji klienta),
  • budować pozytywny wizerunek firmy,
  • pracować na zintegrowanym systemie SAP Business One,
  • uczestniczyć w dodatkowych ogólnofirmowych projektach oraz współpracować z innymi działami w organizacji;

Wymagania, które powinieneś/powinnaś spełnić to:

  • min. 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanej z telefoniczną obsługą klientów
    i lub sprzedażą,
  • doświadczenie w obszarach usprawniania i optymalizacji procesów obsługi klienta oraz wdrażania standardów pracy,
  • doświadczenie w definiowaniu wskaźników efektywności i zapewnianiu wysokiej satysfakcję klientów,
  • doświadczenie w obsłudze SAP lub innego system ERP- mile widziane,
  • znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, Word),
  • znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji,
  • otwartość oraz komunikatywność,
  • umiejętność planowania pracy własnej oraz innych,
  • nastawienie na osiąganie jak najlepszych wyników,
  • empatia i umiejętność jak najlepszego rozpoznania perspektywy i potrzeb klienta,
  • odpowiedzialność, dokładność, sumienność,
  • dobra i efektywna organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole,
  • dążenie do celu i umiejętność rozwiązywania problemów,
  • prawo jazdy kat. B;

Dołączając do naszego zespołu:

  • otrzymasz atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie (umowa o pracę),
  • wspaniałą atmosferę pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez ciekawe zadania oraz szkolenia oraz awansu,
    w ramach prężnie rozwijającej się struktury organizacyjnej,
  • pracę w ambitnym, otwartym zespole, w którym panuje bardzo dobra atmosfera pracy i wysokie standardy etyczne,
  • szkolenia wdrażające oraz rozwijające Twoje kompetencje,
  • wsparcie doświadczonej kadry managerskiej,
  • benefity pozapłacowe m.in.: ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do karty sportowej, świeże owoce,
  • szybki, bezkorkowy dojazd trasą S7 z Gdańska oraz biuro w OBC Gdańsk;

Aplikuj i stań się częścią naszego zespołu!


Prześlij swoje CV wraz z klauzulą poufności klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o dołączenie do CV klauzuli o następującej treści: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na warunkach określonych w ustawie z dn. 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. Ust. Nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami) oraz ustawie z dn. 18.07.2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. Ust. Nr 144, poz. 1204) na zbieranie i przetwarzanie w celach związanych z zatrudnieniem moich danych osobowych przez Primagran Sp. z o.o. z siedzibą w Żuławkach. Jednocześnie oświadczam, że złożone przeze mnie dokumenty aplikacyjne są zgodne z prawdą."

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.


Primagran jest firmą istniejącą od 2010 roku. Produkujemy zlewozmywaki granitowe oraz akcesoria kuchenne i sprzedajemy je przez Internet w Polsce oraz w wielu innych krajach UE. Jesteśmy jednym z liderów w branży i laureatem wielu uznanych nagród konsumenckich i branżowych. Otrzymaliśmy prestiżowy tytuł Pomorskiego Pracodawcy Roku 2019. 

Zapraszamy na naszą stronę internetową: www.primagran.pl

W związku z planami dynamicznego rozwoju poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Team Coordinator

Jako Team Coordinator będziesz:

  • aktywnie obsługiwać bieżące procesy sprzedażowe w tym telefoniczna, mailowa obsługa klientów w zakresie przyjmowania i koordynacji realizacji zamówień,
  • zapewniać terminową realizację zamówień, rzetelne informacje dla Klientów odnośnie terminów realizacji zamówień, dostępności produktów,
  • utrzymywać pozytywne relacje z Klientami, dostawcami,
  • kompletować dokumenty potrzebne do realizacji zamówienia oraz wystawiania faktur przyjmowania i rozpatrywania reklamacji,
  • koordynować pracę kilkuosobowego zespołu zajmującego się obsługą klientów, polskich oraz zagranicznych i wspierać managera zespołu w tym zakresie
  • brać udział w kształtowaniu procesów i wskaźników zwiększające efektywność procesów obsługi,
  • odpowiadać za monitorowanie jakości obsługi klientów oraz analizę i planowanie działań mających na celu ciągłe podwyższenie poziomu jakości (NPS, badanie satysfakcji klienta),
  • budować pozytywny wizerunek firmy,
  • pracować na zintegrowanym systemie SAP Business One,
  • uczestniczyć w dodatkowych ogólnofirmowych projektach oraz współpracować z innymi działami w organizacji;

Wymagania, które powinieneś/powinnaś spełnić to:

  • min. 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanej z telefoniczną obsługą klientów
    i lub sprzedażą,
  • doświadczenie w obszarach usprawniania i optymalizacji procesów obsługi klienta oraz wdrażania standardów pracy,
  • doświadczenie w definiowaniu wskaźników efektywności i zapewnianiu wysokiej satysfakcję klientów,
  • doświadczenie w obsłudze SAP lub innego system ERP- mile widziane,
  • znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, Word),
  • znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji,
  • otwartość oraz komunikatywność,
  • umiejętność planowania pracy własnej oraz innych,
  • nastawienie na osiąganie jak najlepszych wyników,
  • empatia i umiejętność jak najlepszego rozpoznania perspektywy i potrzeb klienta,
  • odpowiedzialność, dokładność, sumienność,
  • dobra i efektywna organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole,
  • dążenie do celu i umiejętność rozwiązywania problemów,
  • prawo jazdy kat. B;

Dołączając do naszego zespołu:

  • otrzymasz atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie (umowa o pracę),
  • wspaniałą atmosferę pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez ciekawe zadania oraz szkolenia oraz awansu,
    w ramach prężnie rozwijającej się struktury organizacyjnej,
  • pracę w ambitnym, otwartym zespole, w którym panuje bardzo dobra atmosfera pracy i wysokie standardy etyczne,
  • szkolenia wdrażające oraz rozwijające Twoje kompetencje,
  • wsparcie doświadczonej kadry managerskiej,
  • benefity pozapłacowe m.in.: ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do karty sportowej, świeże owoce,
  • szybki, bezkorkowy dojazd trasą S7 z Gdańska oraz biuro w OBC Gdańsk;

Aplikuj i stań się częścią naszego zespołu!


Prześlij swoje CV wraz z klauzulą poufności klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o dołączenie do CV klauzuli o następującej treści: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na warunkach określonych w ustawie z dn. 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. Ust. Nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami) oraz ustawie z dn. 18.07.2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. Ust. Nr 144, poz. 1204) na zbieranie i przetwarzanie w celach związanych z zatrudnieniem moich danych osobowych przez Primagran Sp. z o.o. z siedzibą w Żuławkach. Jednocześnie oświadczam, że złożone przeze mnie dokumenty aplikacyjne są zgodne z prawdą."

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne