Oferta pracy

Team Leader Działu Obsługi Klienta

Morele.net Sp. z o.o.O firmie

  • Fabryczna 20A, Kraków
    Kraków, małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 13 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Morele.net Sp. z o.o.

Fabryczna 20A

Kraków

Twój zakres obowiązków

  • zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów

  • raportowanie wyników podległego zespołu

  • kontrola połączeń przychodzących oraz wychodzących

  • zarządzanie pracą podległego zespołu (delegowanie oraz kontrola realizowanych zadań, wsparcie pracowników, wspólna praca nad poprawą jakości prowadzonych rozmów)

  • szkolenie oraz wdrażanie nowych pracowników

  • praca nad usprawnieniami w Dziale Obsługi Klienta oraz poprawą jakości procesów

Nasze wymagania

  • roczne doświadczenie w obsłudze klienta (warunek konieczny)

  • rozwinięta umiejętność diagnozy potrzeb i wymagań klienta

  • zaangażowanie i wytrwałość w realizacji zadań

  • komunikatywność i niekonfliktowość

  • otwartość na nowe wyzwania

  • łatwość adaptowania się do szybko zmieniających się warunków

  • kreatywność

  • odporność na stres

Mile widziane

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem

To oferujemy

  • zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku e-commerce

  • pracę z rewelacyjnymi ludźmi, w firmie o jasnych i przejrzystych wartościach, które budują naszą kulturę organizacyjną

  • wynagrodzenie (podstawa + premia) adekwatne do Twojego doświadczenia i kompetencji

  • możliwość zdobycia nowych umiejętności i cennego doświadczenia

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w biurze w centrum Krakowa z możliwością pracy zdalnej

  • dodatkowe benefity: dofinansowanie do karty sportowej, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej opieki medycznej

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • Karta multisport

Morele.net Sp. z o.o.

Grupa Morele posiada kilkunastoletnie doświadczenie na rynku e-commerce. Wartości które spajają naszą ponad 500 osobową załogę to otwartość, prawość i koleżeńskość.

Ciągły rozwój oraz doskonalenie procesów to wyzwania, z którymi mierzymy się każdego dnia! Realizacja zaplanowanych celów, jest możliwa tylko wtedy kiedy zespół tworzą zaangażowani i kompetentni ludzie - takich właśnie szukamy!

Przewiń do profilu firmy

Współtwórz z nami Morele.net - najszybciej rozwijające się sklepy internetowe. APLIKUJ!