Ta oferta pracy jest nieaktualna od 5 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Team Leader OtC

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 22.05.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

     

    To newly established US & Canada Department we are looking for candidates willing to support further development of this department via taking part in transition process as well as helping to implement taken over processes in the receiving team.

    Main objective of this position will be to effectively coordinate daily work of the team as well as to be the main contact point between the team and the business. Team Leader will be responsible for cascading and executing team objectives as well as providing “soft” support for the team – being available for questions, discussing further development possibilities, supporting team members in extraordinary cases. Person on this position will also be responsible for having the process transitioned, well documented and with time, stabilized and improved as well as for handling communication and escalations with customer. If you are interested in helping to build a new department within an existing SSC we invite you to read on!

    Team Leader OtC

    Miejsce pracy: Kraków

    Main responsibilities:

    • Manage OtC operations for assigned team on a day-to-day basis to meet the decided objectives, targets and metrics
    • Coordinate daily work and customer availability of the team, taking into apart 2 shift work system and internal as well as external Client’s time zone
    • Ensure that quality and operational excellence objectives and targets are fulfilled for the team
    • Ensure delivery according to customer and process requirements (SLA)
    • Ensure high level of service for Internal Clients
    • Delegating the targets to the team member through regular communication, planning and performance reviews (always with higher manager assistance)
    • Provide operational support to team members
    • Handle client communication and escalations
    • Monitor, interpret and report key performance indicators
    • Initiate and drive process improvement initiatives
    • Monitoring the competence development within the department

    Requirements:

    • Advanced knowledge of Microsoft Office, (especially excel) and SAP as well as other accounting tools
    • Fluent English (written and oral) required
    • Relevant experience in a Shared Services or similar environment, preferably on Team Leader or Team Coordinator position
    • Proficiency in OtC process field.
    • Excellent communication skills, ability to maintain professional business contacts.
    • Flexibility to travel and take part in the transition process (knowledge transfer from other country outside Europe)
    • Very good Customer Service skills and strong customer driven focus
    • Leadership skills
    • Pro-activeness and driving improvements
    • Flexible working hours: coordinating work of a team consisting of two shifts- the team will need to provide service for Customer according to East Coast US time, second shift operates 14:00-22:00

    We offer:

    • Very attractive working conditions
    • Interesting and stable job in multinational company
    • Friendly work environment
    • Open and friendly organizational culture
    • Opportunity for interesting development path within accounting
    • Participation in projects
    • Additional benefit package for coordinating first and second shift
    • Professional trainings

     

    Please be informed that we will contact only selected candidates.

    Getinge Shared Services sp. Z o.o.
    Ul. Klimeckiego 1
    31-705 Kraków

    Uprzejmie prosimy o dołączenie do CV poniższego oświadczenia:

    Please include the following statement: „I hereby authorize you to process my personal data included in my job application for the needs of the recruitment process (in accordance with the Personnel Protection Act of 29.08.1997 no 133 position 883).” 

    Jednocześnie informujemy, że:

    1. Administratorem danych osobowych jest Getinge Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Osmańska 14, 02-823 Warszawa tel. 22 882 06 44, mail:
    2. Podstawą przetwarzania danych jest Pana/i zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO - ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
    3. Celem przetwarzania danych jest przeprowadzenie rekrutacji na stanowisko ……………………………… / a także przeprowadzenie przyszłych rekrutacji.
    4. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do wykonania czynności, o których mowa w pkt. 3 powyżej oraz 18 miesięcy po zakończeniu danej rekrutacji. Nie uchybia to sytuacjom, gdy obowiązujące przepisy prawa nakładają na Administratora danych obowiązek lub uprawnienie do przetwarzania danych osobowych przez okres dłuższy.
    5. Nie jest Pan/i zobowiązany/-a do podania niniejszych danych. Podanie niniejszych danych nie jest wymogiem ustawowym ani umownym. Niepodanie niniejszych danych skutkuje niemożnością wzięcia udziału w rekrutacji.
    6. Ma Pan/i prawo:

    a) cofnąć zgodę w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych przed cofnięciem tej zgody;

    b) wnieść sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych osobowych;

    c)  żądania dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania ich oraz ich usunięcia, a także prawo żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych i ich przenoszenia.

    d) do wniesienia skargi do organu nadzorczego.