Oferta pracy

Team Leader Service Desk

SII Sp. z o.o.

  • Lublin, lubelskie

  • ważna jeszcze 5 dni
    do: 31 paź 2021
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna
Team Leader Service Desk
Lublin
W nawiązaniu do zaleceń związanych z koronawirusem o ograniczeniu spotkań, jesteśmy otwarci na prowadzenie rozmów rekrutacyjnych online, za pomocą wideokonferencji.

Twoje zadania:

Twoje zadania:

Posiadasz zdolności lidera i czerpiesz satysfakcję z pomocy innym? Motywuje Cię poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań? Masz doświadczenie we wsparciu technicznym użytkowników?

Dołącz do Sii jako Team Leader Service Desk i razem z kilkunastoosobowym zespołem dbaj o wysoką jakość wsparcia i zadowolenie użytkowników wewnętrznych.

Twoje zadania:

  • Zarządzanie zespołem specjalistów wsparcia IT (1 linia)
  • Wspieranie podległych specjalistów IT w sprawach związanych z wykonywaną przez nich pracą i rozwojem zawodowym (oceny okresowe, wyznaczanie celów i ich weryfikacja, identyfikacja i promowanie najlepszych specjalistów)
  • Współpraca z lokalnymi działami rekrutacji w poszukiwaniu i zatrudnianiu najlepszych kandydatów
  • Wdrażanie najlepszych praktyk oraz optymalizacja procesów wsparcia IT
  • Raportowanie wskaźników efektywności zespołu wsparcia IT (KPIs)
  • Koordynowanie procesu przejmowania nowych obszarów wsparcia z innych zespołów
  • Tworzenie harmonogramu pracy w zespole w celu efektywnego wsparcia użytkowników
  • Monitorowanie terminowości obsługi zgłoszeń
  • Aktywny udział w prowadzonych projektach IT (SPOC, praca z najnowszymi technologiami MS)


Twoje umiejętności:

Twoje umiejętności:

  • Co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (zarządzanie zespołem wsparcia IT)
  • Wykształcenie wyższe (informatyka lub pokrewne)
  • Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2)
  • Znajomość zagadnień, metodologii i narzędzi związanych ze wsparciem użytkowników systemów IT oraz systemów informatycznych
  • Umiejętność planowania i organizacji czasu pracy własnej oraz zespołu
  • Umiejętność wyznaczania ambitnych i realnych celów, priorytetyzowania zadań i egzekwowania ich wykonania
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i łatwość w nawiązywaniu relacji
  • Terminowość i determinacja w realizacji zadań

Mile widziane: 

  • Certyfikat ITIL Foundation
  • Certyfikaty poświadczające kompetencje zawodowe związane z technologiami IT


Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • Najlepsze Miejsce Pracy od 2015

    to dzięki opiniom pracowników otrzymujemy tytuł i wdrażamy nowe pomysły
  • Dziesiątki fascynujących projektów

    dla prestiżowych marek z całego świata
    w różnorodnych technologiach
  • Stabilność zatrudnienia

    Kończy się Twój projekt? Chcesz go zmienić? Znajdziemy Ci nowy! Mamy do tego aplikację – Job Changer
  • Stabilność finansowa

    1 MLD PLN przychodu, brak długów, status preferowanego dostawcy u wielu klientów
  • Stawiamy na Twój rozwój

    meetupy, webinary, platforma szkoleniowa i blog technologiczny –
    Ty wybierasz
  • Ponad 5 000 ekspertów

    od których możesz się uczyć i dzielić doświadczeniem
  • 500 000 PLN rocznie na Twoje pomysły

    taką kwotą wspieramy pasje i akcje wolontariackie naszych pracowników
  • Bogaty pakiet benefitów

    prywatna opieka zdrowotna, platforma MyBenefit, zniżki na samochody i więcej
  • Komfortowe miejsce pracy

    pracuj w naszych biurach klasy A
    lub zdalnie
  • Przyjazna kadra menadżerska

    szybki proces decyzyjny, wszyscy jesteśmy na „ty”
  • Autentyczne wartości

    to nie puste słowa, kierujemy się nimi każdego dnia
  • Fantastyczna atmosfera

    stworzona przez wszystkich Sii
    Power People

Zainteresowała Cię ta oferta?

Masz znajomych poszukujących
nowych wyzwań zawodowych?
Opowiedz im o pracy w Sii
 Poleć znajomego
do Sii
 Jeśli go
zatrudnimy
 Zgarniesz nawet
8 000 PLN
 
W nawiązaniu do zaleceń związanych z koronawirusem o ograniczeniu spotkań, jesteśmy otwarci na prowadzenie rozmów rekrutacyjnych online, za pomocą wideokonferencji.
Team Leader Service DeskNumer ref.: Team Leader Service Desk

Twoje zadania:

Posiadasz zdolności lidera i czerpiesz satysfakcję z pomocy innym? Motywuje Cię poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań? Masz doświadczenie we wsparciu technicznym użytkowników?

Dołącz do Sii jako Team Leader Service Desk i razem z kilkunastoosobowym zespołem dbaj o wysoką jakość wsparcia i zadowolenie użytkowników wewnętrznych.

Twoje zadania:

  • Zarządzanie zespołem specjalistów wsparcia IT (1 linia)
  • Wspieranie podległych specjalistów IT w sprawach związanych z wykonywaną przez nich pracą i rozwojem zawodowym (oceny okresowe, wyznaczanie celów i ich weryfikacja, identyfikacja i promowanie najlepszych specjalistów)
  • Współpraca z lokalnymi działami rekrutacji w poszukiwaniu i zatrudnianiu najlepszych kandydatów
  • Wdrażanie najlepszych praktyk oraz optymalizacja procesów wsparcia IT
  • Raportowanie wskaźników efektywności zespołu wsparcia IT (KPIs)
  • Koordynowanie procesu przejmowania nowych obszarów wsparcia z innych zespołów
  • Tworzenie harmonogramu pracy w zespole w celu efektywnego wsparcia użytkowników
  • Monitorowanie terminowości obsługi zgłoszeń
  • Aktywny udział w prowadzonych projektach IT (SPOC, praca z najnowszymi technologiami MS)

Twoje umiejętności:

  • Co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (zarządzanie zespołem wsparcia IT)
  • Wykształcenie wyższe (informatyka lub pokrewne)
  • Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2)
  • Znajomość zagadnień, metodologii i narzędzi związanych ze wsparciem użytkowników systemów IT oraz systemów informatycznych
  • Umiejętność planowania i organizacji czasu pracy własnej oraz zespołu
  • Umiejętność wyznaczania ambitnych i realnych celów, priorytetyzowania zadań i egzekwowania ich wykonania
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i łatwość w nawiązywaniu relacji
  • Terminowość i determinacja w realizacji zadań

Mile widziane: 

  • Certyfikat ITIL Foundation
  • Certyfikaty poświadczające kompetencje zawodowe związane z technologiami IT


Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • Najlepsze Miejsce Pracy od 2015
    to dzięki opiniom pracowników otrzymujemy tytuł i wdrażamy nowe pomysły
  • Dziesiątki fascynujących projektów
    dla prestiżowych marek z całego świata w różnorodnych technologiach
  • Stabilność zatrudnienia
    Kończy się Twój projekt? Chcesz go zmienić? Znajdziemy Ci nowy! Mamy do tego aplikację – Job Changer
  • Stabilność finansowa
    1 MLD PLN przychodu, brak długów, status preferowanego dostawcy u wielu klientów
  • Stawiamy na Twój rozwój
    meetupy, webinary, platforma szkoleniowa i blog technologiczny – Ty wybierasz
  • Ponad 5 000 ekspertów
    od których możesz się uczyć i dzielić doświadczeniem
  • 500 000 PLN rocznie na Twoje pomysły
    taką kwotą wspieramy pasje i akcje wolontariackie naszych pracowników
  • Bogaty pakiet benefitów
    prywatna opieka zdrowotna, platforma MyBenefit, zniżki na samochody i więcej
  • Komfortowe miejsce pracy
    pracuj w naszych biurach klasy A lub zdalnie
  • Przyjazna kadra menadżerska
    szybki proces decyzyjny, wszyscy jesteśmy na „ty”
  • Autentyczne wartości
    to nie puste słowa, kierujemy się nimi każdego dnia
  • Fantastyczna atmosfera
    stworzona przez wszystkich Sii Power People

Zainteresowała Cię ta oferta?

Ogłoszenie archiwalne