211122-PGIWI
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Team Leader Service Desk
SII Sp. z o.o.
Lublin, lubelskie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Umowa o pracę, Kontrakt B2B
- Pełny etat
- Kierownik / Koordynator
- rekrutacja zdalna
W nawiązaniu do zaleceń związanych z koronawirusem o ograniczeniu spotkań, jesteśmy otwarci na prowadzenie rozmów rekrutacyjnych online, za pomocą wideokonferencji.
Team Leader Service DeskNumer ref.: 211122-PGIWI
Twoje zadania:
Posiadasz zdolności lidera i czerpiesz satysfakcję z pomocy innym? Motywuje Cię poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań? Masz doświadczenie we wsparciu technicznym użytkowników?
Dołącz do Sii jako Team Leader Service Desk i razem z kilkunastoosobowym zespołem dbaj o wysoką jakość wsparcia i zadowolenie użytkowników wewnętrznych.
Twoje zadania:
- Zarządzanie zespołem specjalistów wsparcia IT (1 linia)
- Wspieranie podległych specjalistów IT w sprawach związanych z wykonywaną przez nich pracą i rozwojem zawodowym (oceny okresowe, wyznaczanie celów i ich weryfikacja, identyfikacja i promowanie najlepszych specjalistów)
- Współpraca z lokalnymi działami rekrutacji w poszukiwaniu i zatrudnianiu najlepszych kandydatów
- Wdrażanie najlepszych praktyk oraz optymalizacja procesów wsparcia IT
- Raportowanie wskaźników efektywności zespołu wsparcia IT (KPIs)
- Koordynowanie procesu przejmowania nowych obszarów wsparcia z innych zespołów
- Tworzenie harmonogramu pracy w zespole w celu efektywnego wsparcia użytkowników
- Monitorowanie terminowości obsługi zgłoszeń
- Aktywny udział w prowadzonych projektach IT (SPOC, praca z najnowszymi technologiami MS)
Twoje umiejętności:
- Co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (zarządzanie zespołem wsparcia IT)
- Wykształcenie wyższe (informatyka lub pokrewne)
- Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2)
- Znajomość zagadnień, metodologii i narzędzi związanych ze wsparciem użytkowników systemów IT oraz systemów informatycznych
- Umiejętność planowania i organizacji czasu pracy własnej oraz zespołu
- Umiejętność wyznaczania ambitnych i realnych celów, priorytetyzowania zadań i egzekwowania ich wykonania
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i łatwość w nawiązywaniu relacji
- Terminowość i determinacja w realizacji zadań
Mile widziane:
- Certyfikat ITIL Foundation
- Certyfikaty poświadczające kompetencje zawodowe związane z technologiami IT
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- Najlepsze Miejsce Pracy od 2015
to dzięki opiniom pracowników otrzymujemy tytuł i wdrażamy nowe pomysły - Dziesiątki fascynujących projektów
dla prestiżowych marek z całego świata w różnorodnych technologiach - Stabilność zatrudnienia
Kończy się Twój projekt? Chcesz go zmienić? Znajdziemy Ci nowy! Mamy do tego aplikację – Job Changer - Stabilność finansowa
1 MLD PLN przychodu, brak długów, status preferowanego dostawcy u wielu klientów - Stawiamy na Twój rozwój
meetupy, webinary, platforma szkoleniowa i blog technologiczny – Ty wybierasz - Ponad 5 000 ekspertów
od których możesz się uczyć i dzielić doświadczeniem - 500 000 PLN rocznie na Twoje pomysły
taką kwotą wspieramy pasje i akcje wolontariackie naszych pracowników - Bogaty pakiet benefitów
prywatna opieka zdrowotna, platforma MyBenefit, zniżki na samochody i więcej - Komfortowe miejsce pracy
pracuj w naszych biurach klasy A lub zdalnie - Przyjazna kadra menadżerska
szybki proces decyzyjny, wszyscy jesteśmy na „ty” - Autentyczne wartości
to nie puste słowa, kierujemy się nimi każdego dnia - Fantastyczna atmosfera
stworzona przez wszystkich Sii Power People
Zainteresowała Cię ta oferta?
Ogłoszenie archiwalne