Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Team Leader w Contact Center (obsługa mailowa i telefoniczna)

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

aleja Grunwaldzka 2I

Elbląg

top

Team Leader w Contact Center (obsługa mailowa i telefoniczna)

Lokalizacja: Elbląg

Każdego dnia 26,000 naszych specjalistów w 56 oddziałach w 21 krajach przeprowadza z klientami rozmowy w ponad 33 językach. Świadczymy usługi dla międzynarodowych marek w różnych branżach. Szukasz miejsca gdzie możesz rozpocząć karierę zawodową, lub wykorzystać nabyte już doświadczenie? Znajdziesz to w Transcom. Kliknij tutaj i zobacz przygotowany przez nas krótki film.
 
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Team Leadera nowego zespołu pracującego dla naszego nowego klienta, jednej z polskich marek modowych - w zakresie (telefonicznej i elektronicznej) obsługi sklepu internetowego i obsługi posprzedażowej. Poszukujemy osoby gotowej objąć stanowisko Team Leadera i poprowadzić nowy zespół do sukcesu :) Troche więcej o pracy w naszym Elbląskim oddziale usłyszysz tu: https://tiny.pl/79fqk    

Lokalizacja: Elbląg, ul. Grunwaldzka 2i

Wymiar etatu: 1/1

Forma zatrudnienia: Umowa o Pracę

 

Zakres obowiązków:

  • zarządzanie podległym zespołem,
  • delegowanie i egzekwowanie realizacji zadań,
  • dbanie o jakość i ciągłe podnoszenie standardów obsługi klienta,
  • motywowanie zespołu,
  • raportowanie i prezentowanie wyników pracy.

 

Oczekujemy:

  • min. 1-2 letnie doświadczenia w zarządzaniu zespołem 15-20 osób,
  • preferowane doświadczenie w środowisku call center/contact center,
  • dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym pon-pt 8-20,
  • wykształcenie wyższe preferowane,
  • znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2 umożliwiającym swobodną komunikację,
  • dobrej znajomości obsługi komputera, programów Excel, Power Point,
  • min. podstawowej wiedzy z zakresu prawa pracy,
  • zaiteresowanie branżą fashion będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • profesjonalne szkolenie wdrożeniowe oraz szkolenia rozwojowe,
  • zatrudnienie w oparciu o UoP,
  • pakiet benefitów pozapłacowych (min. karta multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),
  • Realną ścieżkę rozwoju i możliwość kreowania nowych sposobów działania,
  • Współpracę z zespołem nastawionym na dzielenie się wiedzą i przyjemną atmosferę.

 

Nie żyjemy tylko pracą! Organizujemy często wyjścia integracyjne, konkursy na nagrody rzeczowe, oraz dni tematyczne.

 

Atmosfera? Wszyscy piszą, że u nich jest genialna.
Naszą możecie zobaczyć na naszych social mediach:

 

Prosimy o załączenie klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE)."
Team Leader w Contact Center (obsługa mailowa i telefoniczna)

Lokalizacja: Elbląg

Każdego dnia 26,000 naszych specjalistów w 56 oddziałach w 21 krajach przeprowadza z klientami rozmowy w ponad 33 językach. Świadczymy usługi dla międzynarodowych marek w różnych branżach. Szukasz miejsca gdzie możesz rozpocząć karierę zawodową, lub wykorzystać nabyte już doświadczenie? Znajdziesz to w Transcom. Kliknij tutaj i zobacz przygotowany przez nas krótki film.
 
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Team Leadera nowego zespołu pracującego dla naszego nowego klienta, jednej z polskich marek modowych - w zakresie (telefonicznej i elektronicznej) obsługi sklepu internetowego i obsługi posprzedażowej. Poszukujemy osoby gotowej objąć stanowisko Team Leadera i poprowadzić nowy zespół do sukcesu :) Troche więcej o pracy w naszym Elbląskim oddziale usłyszysz tu: https://tiny.pl/79fqk    

Lokalizacja: Elbląg, ul. Grunwaldzka 2i

Wymiar etatu: 1/1

Forma zatrudnienia: Umowa o Pracę

 

Zakres obowiązków:

  • zarządzanie podległym zespołem,
  • delegowanie i egzekwowanie realizacji zadań,
  • dbanie o jakość i ciągłe podnoszenie standardów obsługi klienta,
  • motywowanie zespołu,
  • raportowanie i prezentowanie wyników pracy.

 

Oczekujemy:

  • min. 1-2 letnie doświadczenia w zarządzaniu zespołem 15-20 osób,
  • preferowane doświadczenie w środowisku call center/contact center,
  • dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym pon-pt 8-20,
  • wykształcenie wyższe preferowane,
  • znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2 umożliwiającym swobodną komunikację,
  • dobrej znajomości obsługi komputera, programów Excel, Power Point,
  • min. podstawowej wiedzy z zakresu prawa pracy,
  • zaiteresowanie branżą fashion będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • profesjonalne szkolenie wdrożeniowe oraz szkolenia rozwojowe,
  • zatrudnienie w oparciu o UoP,
  • pakiet benefitów pozapłacowych (min. karta multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),
  • Realną ścieżkę rozwoju i możliwość kreowania nowych sposobów działania,
  • Współpracę z zespołem nastawionym na dzielenie się wiedzą i przyjemną atmosferę.

 

Nie żyjemy tylko pracą! Organizujemy często wyjścia integracyjne, konkursy na nagrody rzeczowe, oraz dni tematyczne.

 

Atmosfera? Wszyscy piszą, że u nich jest genialna.
Naszą możecie zobaczyć na naszych social mediach:

 

Prosimy o załączenie klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE)."

Ogłoszenie archiwalne