Oferta pracy

Team Leader w zespole ds. Wdrożeń Klientów (AVP)

Citi PolandO firmie

  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
Client Onboarding daje możliwość z perspektywy sprzedażowej na generowanie przychodów dla nowych biznesów/klientów. Stanowisko obejmuje zarządzanie nowo stworzonym zespolem w strukturach operacyjnych Citi odpowiedzialnym za obsługę klientow korporacyjnych w obszarze Loans. Głównym celem stanowiska jest efektywne zarządzanie procesami operacyjnymi oraz zasobami ludzkimi mające na celu utrzymanie odpowiedniego poziomu jakości i efektywności procesów, jak również motywacja i budowanie zaangażowania podległych pracowników przy jednoczesnym zwiększeniu zaangażowania we współpracę z biznesami.
Team Leader w zespole ds. Wdrożeń Klientów (AVP)
Kluczowe zadania
  • Codzienny nadzór nad procesem  oraz zakładanie oraz modyfikacje instrumentów finansowych
  • Kontrola  oraz przestrzeganie procedur i wskaźników, mające na celu pomiar efektywności kluczowych czynności i wskaźników ryzyka
  • Identyfikowanie możliwości podniesienia jakości danych oraz poziomu obsługi klienta
  • Terminowa i efektywna realizacja wszystkich czynności kontrolnych wynikających z procesów kontrolnych jednostki
  • Praca w systemie zmianowym, mająca na celu wsparcie rynków Europejskich, Azjatyckich i Amerykańskich
  • Efektywna współpraca z innymi Departamentami w celu świadczenia wysokiej jakości usług
  • Współpraca z pracownikami z innych regionów na poziomie globalnym w celu rozwiązania problemów
  • Udział w aktualizacji/ tworzeniu manuali, procedur operacyjnych, map procesu, capacity planu na poziomie Departamentu
  • Wsparcie managera w zarządzaniu codzienną pracą zespołu; rekomendowanie oceny pracy członków zespołu, funkcje kontrolne
  • Udzial w  przygotowaniach do audytu, przeglądów procesu oraz innych kontroli wewnętrznych i zewnętrznych oraz reprezentowanie zespołu i uczestnictwo w spotkaniach z audytorami/kontrolerami
  • Rozwijanie i utrzymywanie współpracy z biznesem oraz pełnienie roli zaufanego doradcy w kwestiach operacyjnych;
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie)
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Wykształcenie wyższe
  • Efektywność oraz zaangażowanie w pracę
  • Wykazywanie umiejętności zarządzania personelem, systemami oraz przebiegiem pracy. Dążenie do podnoszenia efektywności oraz usprawniania procesu
  • Doświadczenie w zarzadzaniu zespołem min 2 lata
  • Duża samodzielność i gotowość do wykazania inicjatywy
Oferujemy:
  • Bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta fitness, ubezpieczenie na życie)
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w nowoczesnej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • Konkurencyjne wynagrodzenie powiększone o dodatek za pracę w godzinach nocnych

Ogłoszenie archiwalne