Team Leader zespołu Call Center z językiem włoskim

  • Warszawa, mazowieckie
  • Kierownik
  • 25.02.2019
  • Ważna jeszcze 5 dni (do 27.03.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Team Leader zespołu Call Center z językiem włoskim
    Miejsce pracy: Warszawa


    Opis stanowiska:

    • Analiza sytuacji bieżącej i wyników na poszczególnych liniach biznesowych oraz podejmowanie działań adekwatnych do wyników analiz oraz postawionych celów
    • Motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników na poziomie jakościowym i ilościowym
    • Administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez konsultantów
    • Podział zadań między konsultantów
    • Bieżące wsparcie merytoryczne konsultantów oraz weryfikowanie poziomu realizacji zadań
    • Raportowanie poziomu realizacji powierzonych zadań
    • Tworzenie własnych rozwiązań mających na celu poprawę efektywności


    Wymagania:

    • Znajomość języka włoskiego i polskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację biznesową
    • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem Call Center
    • Umiejętność pozytywnego motywowania zespołu
    • Co najmniej dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
    • Zdolności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu
    • Otwartość, proaktywność, poczucie humoru


    Oferujemy:

    • Atrakcyjne, stabilne warunki współpracy oraz system premiowy
    • Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu
    • System benefitów
    • Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy