Tivron Sp. z o. o.

Team Leader Zespołu Sprzedaży Call Center

Tivron Sp. z o. o.O firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ważna jeszcze 7 dni
    27 Luty 2020
  • Pełny etat
  • Kierownik
Tivron to nowoczesne, międzynarodowe call center. Działamy na ponad 20 rynkach w branży health & beauty. Jako wiodący operator segmentu BPO zajmujemy się outsourcingiem usług sprzedaży i obsługi klienta.
 
W codziennej pracy stawiamy na rozwój technologiczny, mierzalne efekty i skuteczność. Naszym celem jest gwarancja najlepszej jakości oraz realizacja kampanii na najwyższym poziomie.

Team Leader Zespołu Sprzedaży Call Center

Miejsce pracy: Kraków

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Zarządzanie pracą zespołu konsultantów Call Center,
  • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych,
  • Wdrażanie nowych pracowników,
  • Monitorowanie wiedzy merytorycznej zespołu,
  • Wdrażanie zmian systemowych i procesowych, czynny udział w rozwoju projektu, podejmowanie własnych inicjatyw,
  • Wspieranie konsultantów w realizacji codziennych zadań,
  • Organizowanie i rozliczanie czasu pracy,
  • Monitorowanie realizacji planów sprzedażowych,
  • Wspieranie rozwoju i doskonalenie warsztatu pracowników, prowadzenie coachingów i monitoringów rozmów,
  • Budowanie pozytywnych relacji w zespole, motywowanie,
  • Wdrażanie systemów motywacyjnych,
  • Raportowanie wyników,
  • Tworzenie i uaktualnianie skryptów projektowych, zarządzanie podstawową dokumentacją,

Tobie proponujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji,
  • Elastyczne formy współpracy,
  • Pracę pełną wyzwań, zaangażowanie w ciekawe projekty,
  • Fantastyczną atmosferę pracy, decyzyjność i możliwość wykazania się inicjatywą,
  • Pracę w kreatywnym, dynamicznym zespole pośród różnych kultur i języków,
  • Udział w inicjatywach integracyjnych,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Pakiet Multisport,
  • Ubezpieczenie na życie,
  • Pyszną kawę i świeże owoce,


Szukamy osoby, która:

  • Posiada minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w Call Center,
  • Posiada praktyczną znajomość technik sprzedaży i negocjacji,
  • Nastawiona jest na realizację wyznaczonych celów, przejawia postawę proaktywną,
  • Jest skutecznym menedżerem, potrafi stawiać realne cele sobie oraz innym i je wspólnie realizować,
  • Umie motywować swój zespół do działania i jest dla niego wsparciem,
  • Jest samodzielna w działaniu, umie podejmować decyzje,
  • Efektywnie pracuje pod presją czasu,
  • Jest obowiązkowa i rzetelna w podejściu do obowiązków,
  • Jest pozytywnie nastawiona i pewna siebie,
  • Bardzo dobrze zna program MS Office (zwłaszcza MS Excel),
  • Zna język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w międzynarodowym zespole,

Brzmi interesująco? Jeśli TAK, wyślij nam swoje CV!

Tivron to nowoczesne, międzynarodowe call center. Działamy na ponad 20 rynkach w branży health & beauty. Jako wiodący operator segmentu BPO zajmujemy się outsourcingiem usług sprzedaży i obsługi klienta.
 
W codziennej pracy stawiamy na rozwój technologiczny, mierzalne efekty i skuteczność. Naszym celem jest gwarancja najlepszej jakości oraz realizacja kampanii na najwyższym poziomie.

Team Leader Zespołu Sprzedaży Call Center

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Zarządzanie pracą zespołu konsultantów Call Center,
  • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych,
  • Wdrażanie nowych pracowników,
  • Monitorowanie wiedzy merytorycznej zespołu,
  • Wdrażanie zmian systemowych i procesowych, czynny udział w rozwoju projektu, podejmowanie własnych inicjatyw,
  • Wspieranie konsultantów w realizacji codziennych zadań,
  • Organizowanie i rozliczanie czasu pracy,
  • Monitorowanie realizacji planów sprzedażowych,
  • Wspieranie rozwoju i doskonalenie warsztatu pracowników, prowadzenie coachingów i monitoringów rozmów,
  • Budowanie pozytywnych relacji w zespole, motywowanie,
  • Wdrażanie systemów motywacyjnych,
  • Raportowanie wyników,
  • Tworzenie i uaktualnianie skryptów projektowych, zarządzanie podstawową dokumentacją,

Tobie proponujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji,
  • Elastyczne formy współpracy,
  • Pracę pełną wyzwań, zaangażowanie w ciekawe projekty,
  • Fantastyczną atmosferę pracy, decyzyjność i możliwość wykazania się inicjatywą,
  • Pracę w kreatywnym, dynamicznym zespole pośród różnych kultur i języków,
  • Udział w inicjatywach integracyjnych,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Pakiet Multisport,
  • Ubezpieczenie na życie,
  • Pyszną kawę i świeże owoce,


Szukamy osoby, która:

  • Posiada minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w Call Center,
  • Posiada praktyczną znajomość technik sprzedaży i negocjacji,
  • Nastawiona jest na realizację wyznaczonych celów, przejawia postawę proaktywną,
  • Jest skutecznym menedżerem, potrafi stawiać realne cele sobie oraz innym i je wspólnie realizować,
  • Umie motywować swój zespół do działania i jest dla niego wsparciem,
  • Jest samodzielna w działaniu, umie podejmować decyzje,
  • Efektywnie pracuje pod presją czasu,
  • Jest obowiązkowa i rzetelna w podejściu do obowiązków,
  • Jest pozytywnie nastawiona i pewna siebie,
  • Bardzo dobrze zna program MS Office (zwłaszcza MS Excel),
  • Zna język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w międzynarodowym zespole,

Brzmi interesująco? Jeśli TAK, wyślij nam swoje CV!

Ogłoszenie archiwalne