Tivron Sp. z o. o.

Team Leader Zespołu Sprzedaży Call Center (rynki zagraniczne)

Tivron Sp. z o. o.O firmie

Tivron Sp. z o. o.

Skierniewicka 10

Warszawa

top

Jesteśmy firmą specjalizującą się w outsourcingu usług z zakresu telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta. Należymy do Grupy Etrose Holding. Obecnie obsługujemy 14 rynków w Europie i Ameryce Południowej. Działamy w trzech oddziałach w Polsce. Stale się rozwijamy, dynamicznie zwiększamy liczbę obsługiwanych zamówień i poszerzamy struktury.

 

W związku z planami dalszego intensywnego rozwoju poszukujemy osób na stanowisko:

TEAM LEADER Zespołu Sprzedaży Call Center
(rynki zagraniczne)

Miejsce pracy: Warszawa

OCZEKUJEMY:

  • znajomość języków: francuski i hiszpański (mile widziana znajomość języków: portugalski, niemiecki, włoski, chorwacki, niderlandzki, węgierski) w stopniu pozwalającym na swobodą komunikatywny (min. C1) + język polski
  • proaktywnej postawy
  • efektywności w zarządzaniu czasem pracy
  • wysokich umiejętności organizacyjnych
  • co najmniej 3-letniego doświadczenia na stanowisku kierowniczym/liderskim związanym z zarządzaniem sprzedażą Call Center,
  • wiedzy i umiejętności w zakresie motywowania i rozwijania konsultantów CC
  • skuteczności w działaniu, ambitnego podejścia do realizacji wyznaczonych zadań i celów

OSOBA ZATRUDNIONA BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:

  • zarządzanie pracą zespołu konsultantów Call Center obsługujących rynki zagraniczne
  • wspieranie rozwoju i doskonalenie warsztatu pracowników, prowadzenie coachingów i monitoringów rozmów,
  • budowanie pozytywnych relacji w zespole, motywowanie,
  • wdrażanie systemów motywacyjnych,
  • wdrażanie zmian systemowych i procesowych, czynny udział w rozwoju projektu,
  • monitorowanie i realizacja wyznaczonych KPI sprzedażowych i jakościowych, raportowanie wyników,
  • organizowanie i rozliczanie czasu pracy,
  • wdrażanie nowych pracowników i monitorowanie wiedzy merytorycznej zespołu – dzielenie się wiedzą,

GWARANTUJEMY:

  • dużą samodzielność i realny wpływ na kierunek rozwoju rynków, którymi będziesz zarządzał,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do Twojego zaangażowania i wyników,
  • realne wsparcie, które pomoże Ci być coraz lepszym liderem,
  • benefity, które będą wspierać twój ‘work-life balance’ - dofinansowana karta MultiSport, opieka medyczna, owoce
  • pyszną kawę i wieczory z planszówkami,
  • spotkania integracyjne,
  • swobodną atmosferę pracy – u nas każdy dzień jest casual,
  • narzędzia pracy niezbędne do realizacji celów,


Dołącz do naszego zespołu! Wyślij nam swoje CV wypełniając formularz aplikacyjny dostępny pod przyciskiem APLIKUJ!

Prosimy o dołączenie do swojego CV poniższej zgody:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Etrose Holdings Limited z siedzibą na Cyprze zawartych w formularzu rekrutacyjnym oraz w dołączonym do niego CV dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego i przyszłych procesów rekrutacyjnych (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)). Wyrażenie niniejszej zgody jest dobrowolne, lecz konieczne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacji."

Jesteśmy firmą specjalizującą się w outsourcingu usług z zakresu telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta. Należymy do Grupy Etrose Holding. Obecnie obsługujemy 14 rynków w Europie i Ameryce Południowej. Działamy w trzech oddziałach w Polsce. Stale się rozwijamy, dynamicznie zwiększamy liczbę obsługiwanych zamówień i poszerzamy struktury.

 

W związku z planami dalszego intensywnego rozwoju poszukujemy osób na stanowisko:

TEAM LEADER Zespołu Sprzedaży Call Center
(rynki zagraniczne)

OCZEKUJEMY:

  • znajomość języków: francuski i hiszpański (mile widziana znajomość języków: portugalski, niemiecki, włoski, chorwacki, niderlandzki, węgierski) w stopniu pozwalającym na swobodą komunikatywny (min. C1) + język polski
  • proaktywnej postawy
  • efektywności w zarządzaniu czasem pracy
  • wysokich umiejętności organizacyjnych
  • co najmniej 3-letniego doświadczenia na stanowisku kierowniczym/liderskim związanym z zarządzaniem sprzedażą Call Center,
  • wiedzy i umiejętności w zakresie motywowania i rozwijania konsultantów CC
  • skuteczności w działaniu, ambitnego podejścia do realizacji wyznaczonych zadań i celów

OSOBA ZATRUDNIONA BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:

  • zarządzanie pracą zespołu konsultantów Call Center obsługujących rynki zagraniczne
  • wspieranie rozwoju i doskonalenie warsztatu pracowników, prowadzenie coachingów i monitoringów rozmów,
  • budowanie pozytywnych relacji w zespole, motywowanie,
  • wdrażanie systemów motywacyjnych,
  • wdrażanie zmian systemowych i procesowych, czynny udział w rozwoju projektu,
  • monitorowanie i realizacja wyznaczonych KPI sprzedażowych i jakościowych, raportowanie wyników,
  • organizowanie i rozliczanie czasu pracy,
  • wdrażanie nowych pracowników i monitorowanie wiedzy merytorycznej zespołu – dzielenie się wiedzą,

GWARANTUJEMY:

  • dużą samodzielność i realny wpływ na kierunek rozwoju rynków, którymi będziesz zarządzał,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do Twojego zaangażowania i wyników,
  • realne wsparcie, które pomoże Ci być coraz lepszym liderem,
  • benefity, które będą wspierać twój ‘work-life balance’ - dofinansowana karta MultiSport, opieka medyczna, owoce
  • pyszną kawę i wieczory z planszówkami,
  • spotkania integracyjne,
  • swobodną atmosferę pracy – u nas każdy dzień jest casual,
  • narzędzia pracy niezbędne do realizacji celów,


Dołącz do naszego zespołu! Wyślij nam swoje CV wypełniając formularz aplikacyjny dostępny pod przyciskiem APLIKUJ!

Prosimy o dołączenie do swojego CV poniższej zgody:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Etrose Holdings Limited z siedzibą na Cyprze zawartych w formularzu rekrutacyjnym oraz w dołączonym do niego CV dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego i przyszłych procesów rekrutacyjnych (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)). Wyrażenie niniejszej zgody jest dobrowolne, lecz konieczne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacji."

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy