Team Lider w Dziale Logistyki

Randstad Polska Sp. z o.o.

  • Kraków, małopolskie

  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • Kierownik / Koordynator

Dla naszego klienta, światowego lidera w dziedzinie chemii specjalistycznej i zrównoważonych rozwiązań dla przemysłu chemicznego, poszukujemy Team Leadera w Dziale Logistyki oraz Obsługi Klienta.

Jednym z głównych obowiązków na tym stanowisku będzie zarządzanie kilkuosobowym zespołem oraz zapewnienie efektywnej realizacji zamówień zgodnie z oczekiwaniami klienta. Niezbędne jest doświadczenie z obszaru logistyki. 

Team Lider w Dziale LogistykiNumer ref.: /167/11/2021/AJ/99962

zadania

  • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem i zapewnienie efektywnej realizacji zamówień zgodnie z oczekiwaniami klienta,
  • Nadzorowanie terminowości i działań zgodnych z procedurami w całym łańcuchu dostaw,
  • Wyznaczanie celów indywidualnych i planowanie działań zapewniających realizowanie działań zespołowych, oraz ich ocena,
  • Identyfikowanie i usuwanie ograniczeń w doskonaleniu i rozwoju zespołu i jednostki,
  • Aktywne wspieranie zespołu w celu rozwiązywania problemów klientów, które są eskalowane przez pracowników obsługi klienta,
  • Optymalizacja procesów i inicjowanie działań podnoszących wydajność i efektywność działu obsługi klienta,
  • Koordynacja i realizacja działań procesu obsługi zamówień, w tym współpraca z działami planowania, kontroli jakości, magazynowania, transportu, finansami i sprzedażą,
  • Zarządzanie stanem magazynowym zapasów, utrzymanie właściwych poziomów oraz rotacji zgodnych z prognozami i oczekiwaniami spółki,
  • Obsługa reklamacji jakościowych i logistycznych klientów, określanie przyczyn źródłowych niezgodności i działań korygujących, przestrzeganie terminowości informacji zwrotnej,
  • Koordynowanie działań dotyczących dostaw towarów (import, export, WNT), współpraca z Agencją Celną i Inspekcją Weterynaryjną dla wybranych dostaw,
  • Sporządzanie okresowych raportów sprzedaży oraz prognoz zapasów oraz pozostałych wymaganych analiz i ich interpretacja,
  • Współpraca z pozostałymi działami w firmie. 

oczekujemy

  • Umiejętność zarządzania zespołem,
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym min. B2 (rozmowa rekrutacyjna w języku angielskim),
  • Wysoka kultura osobista, zdolności interpersonalne i komunikacyjne – słuchanie, coaching, umiejętności werbalne, pisemne i prezentacyjne,
  • Zaangażowanie i entuzjazm, nastawienie na rozwój ludzi i orientacja na klienta,
  • Umiejętność działania pod presją czasu i wyznaczania priorytetów konkurencyjnych wymagań,
  • Inicjatywa i samodzielność w działaniu,
  • Zdolności analityczne, tworzenie raportów, analiz i ich interpretacja,
  • Umiejętność oceny potrzeb i luk w procesach w celu poprawy obsługi klienta, szukanie /dostarczanie propozycji rozwiązań.

oferujemy

  • prywatna opieka medyczna,
  • karta Multisport,
  • program oszczędnościowo-inwestycyjny,
  • dofinansowanie do urlopu i aktywności kulturalno -  sportowych,
  • spotkania integracyjne,
  • ubezpieczenie na życie.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Ogłoszenie archiwalne