Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyTeam Lider w Dziale Logistyki
Randstad Polska Sp. z o.o.
Kraków, małopolskie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Kierownik / Koordynator
Dla naszego klienta, światowego lidera w dziedzinie chemii specjalistycznej i zrównoważonych rozwiązań dla przemysłu chemicznego, poszukujemy Team Leadera w Dziale Logistyki oraz Obsługi Klienta.
Jednym z głównych obowiązków na tym stanowisku będzie zarządzanie kilkuosobowym zespołem oraz zapewnienie efektywnej realizacji zamówień zgodnie z oczekiwaniami klienta. Niezbędne jest doświadczenie z obszaru logistyki.
Team Lider w Dziale LogistykiNumer ref.: /167/11/2021/AJ/99962
zadania
- Zarządzanie kilkuosobowym zespołem i zapewnienie efektywnej realizacji zamówień zgodnie z oczekiwaniami klienta,
- Nadzorowanie terminowości i działań zgodnych z procedurami w całym łańcuchu dostaw,
- Wyznaczanie celów indywidualnych i planowanie działań zapewniających realizowanie działań zespołowych, oraz ich ocena,
- Identyfikowanie i usuwanie ograniczeń w doskonaleniu i rozwoju zespołu i jednostki,
- Aktywne wspieranie zespołu w celu rozwiązywania problemów klientów, które są eskalowane przez pracowników obsługi klienta,
- Optymalizacja procesów i inicjowanie działań podnoszących wydajność i efektywność działu obsługi klienta,
- Koordynacja i realizacja działań procesu obsługi zamówień, w tym współpraca z działami planowania, kontroli jakości, magazynowania, transportu, finansami i sprzedażą,
- Zarządzanie stanem magazynowym zapasów, utrzymanie właściwych poziomów oraz rotacji zgodnych z prognozami i oczekiwaniami spółki,
- Obsługa reklamacji jakościowych i logistycznych klientów, określanie przyczyn źródłowych niezgodności i działań korygujących, przestrzeganie terminowości informacji zwrotnej,
- Koordynowanie działań dotyczących dostaw towarów (import, export, WNT), współpraca z Agencją Celną i Inspekcją Weterynaryjną dla wybranych dostaw,
- Sporządzanie okresowych raportów sprzedaży oraz prognoz zapasów oraz pozostałych wymaganych analiz i ich interpretacja,
- Współpraca z pozostałymi działami w firmie.
oczekujemy
- Umiejętność zarządzania zespołem,
- Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym min. B2 (rozmowa rekrutacyjna w języku angielskim),
- Wysoka kultura osobista, zdolności interpersonalne i komunikacyjne – słuchanie, coaching, umiejętności werbalne, pisemne i prezentacyjne,
- Zaangażowanie i entuzjazm, nastawienie na rozwój ludzi i orientacja na klienta,
- Umiejętność działania pod presją czasu i wyznaczania priorytetów konkurencyjnych wymagań,
- Inicjatywa i samodzielność w działaniu,
- Zdolności analityczne, tworzenie raportów, analiz i ich interpretacja,
- Umiejętność oceny potrzeb i luk w procesach w celu poprawy obsługi klienta, szukanie /dostarczanie propozycji rozwiązań.
oferujemy
- prywatna opieka medyczna,
- karta Multisport,
- program oszczędnościowo-inwestycyjny,
- dofinansowanie do urlopu i aktywności kulturalno - sportowych,
- spotkania integracyjne,
- ubezpieczenie na życie.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
Ogłoszenie archiwalne