Team Lider w Dziale Obsługi Klienta

  • Poznań, wielkopolskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 21.11.2018
  • Ważna jeszcze 6 dni (do 21.12.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Grupa TENSE - jesteśmy Agencją Interaktywną, która jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej wg rankingu Deloitte 2016 - 2018 oraz Financial Times 2018. Zostaliśmy również wyróżnieni tytułem „Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości”. Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron oraz marketingu internetowym. Inwestujemy w wiedzę i innowacyjne rozwiązania. Stawiamy na otwartą komunikację, szacunek i zaufanie.

    Team Lider w Dziale Obsługi Klienta
    Miejsce pracy: Poznań

    W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za:

    • budowanie i utrzymanie trwałych biznesowych relacji z klientami i partnerami strategicznymi firmy,
    • doradztwo w zakresie świadczonych usług,
    • opiekę posprzedażową nad Klientami Firmy,
    • czynny udział w procesie reaktywacji umów wygasających,
    • przedłużanie umów i poszerzanie współpracy z Klientami,
    • samodzielne tworzenie kompleksowej strategii marketingowej dla Klienta,
    • przygotowywanie i negocjowanie warunków umów,
    • udział w procesach rekrutacyjnych, wdrażanie nowych pracowników,
    • rozwój, zarządzanie i motywowanie podległego zespołu doradców,
    • realizacja planu oraz przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących efektywności podległego zespołu doradców,
    • zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, a także planowanie, tworzenie i udoskonalanie standardów,
    • współpracę z pozostałymi działami w firmie celem zwiększenia potencjału sprzedażowego Grupy.

    Oczekujemy:

    • min. 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego,
    • doświadczenia na podobnym stanowisku w agencji reklamowej/interaktywnej lub w branży pokrewnej,
    • doświadczenia w samodzielnym zarządzaniu zespołem doradców,
    • praktycznych umiejętności prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych,
    • umiejętności identyfikacji potrzeb Klientów,
    • łatwości w nawiązywaniu relacji biznesowych,
    • zaangażowania i zdolności kreatywnego rozwiązywania problemów,
    • zdolności do samodzielnego działania i dobrej organizacji pracy własnej,
    • konsekwencji, wytrwałości i zaangażowania w realizację celów.

    Co oferujemy?

    • pracę w firmie będącej m.in. Poznańskim Liderem Przedsiębiorczości oraz jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016-2018),
    • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia),
    • szansę na zdobycie wiedzy z branży SEO i e-commerce,
    • możliwość rozwoju w strukturach firmy,
    • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
    • niezbędne narzędzia do pracy (telefon, laptop, samochód),
    • dużą samodzielność w wykonywaniu zadań,
    • ambitny i zaangażowany zespół,
    • elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy (między 8:00 a 9:30),
    • benefity pracownicze (m.in. opieka medyczna Luxmed, Multisport),
    • eventy integracyjne.
    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez WUPRINŻ S.A. z siedzibą w Poznaniu 60-465, przy ul. Straży Ludowej 35, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
    Informujemy, że Administratorem danych jest WUPRINŻ S.A. ul. Straży Ludowej 35, 60-465 Poznań. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.