Team Manager (Call Center) z językiem włoskim

SONFINITY POLAND sp. z o.o.O firmie

4600-8000 zł brutto / mies.
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 12 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik

SONFINITY POLAND sp. z o.o.

Firma Sonfinity Poland Sp. z o.o. to miejsce tworzone przez profesjonalistów i pasjonatów, których głównym celem jest dostarczenie polskim oraz włoskim Klientom najlepszych rozwiązań prozdrowotnych poprzez dystrybucję wysokiej jakości produktów z branży health and beauty oraz medical equipment. 

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Team Manager (Call Center) z językiem włoskim

Miejsce pracy: Warszawa

Główne zadania Team Managera:

  • Nadzór nad zespołem konsultantów (ok 30 osób), zajmujących się telefoniczną obsługą rynku włoskiego. 
  • Planowanie pracy oraz rozliczanie z powierzonych zadań poszczególnych pracowników. 
  • Ocena jakościowa prowadzonych rozmów oraz stała implementacja wysokich standardów obsługi Klienta.
  • Systematyczna analiza efektywności pracy zespołu. 
  • Rekrutacja nowych członków zespołu oraz dbanie o ich prawidłowy onboarding. 
  • Sporządzanie oraz prezentowanie raportów sprzedażowych.
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy zarówno wewnątrz organizacji jak i na zewnątrz.

Aplikuj jeżeli Twoimi mocnymi stronami są: 

  • Doskonale rozwinięte kompetencje managerskie z naciskiem na umiejętność zarządzania pracą międzynarodowego zespołu. 
  • Umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów.
  • Umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy oraz wysoka determinacji i zaangażowanie w powierzone zadania. 
  • Wysoka kultura osobista w relacjach ze współpracownikami na różnych szczeblach. 
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel - tabele przestawne).
  • Znajomość języka polskiego na poziomie natywnym oraz języka włoskiego na poziomie min. B2/C1 w mowie i piśmie. 

Mile widziane:

  • Doświadczenie w koordynowaniu pracy konsultantów telefonicznych oraz udział w działaniach podnoszących ich kompetencje zawodowe.
  • Doświadczenie w branży call center, najlepiej w sprzedaży telefonicznej. 
  • Doświadczenie pracy na rynku włoskim. 
  • Sukcesy zawodowe jakie wyróżniają Ciebie na tle pozostałych kandydatów :)

W ramach współpracy otrzymasz od nas:

  • Pracę w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku od 8/9 do 16/17 (pierwsze 3 miesiące umowa zlecenie, później umowa o pracę). 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie stałe w wysokości 3500 zł netto. 
  • Od czwartego miesiąca (po okresie próbnym) comiesięczne premie w ramach ustalonych KPI.
  • Dofinansowanie karty Multisport oraz pakietu premium w Medicover.
  • Owocowe środy.
  • Atmosferę pracy opartą  na przyjaznych i partnerskich relacjach. 
  • Pracę w biurze usytuowanym 5 min drogi od stacji kolejowej Warszawa - Ursus. Dla zmotoryzowanych bezpłatny parking.


Firma Sonfinity Poland Sp. z o.o. to miejsce tworzone przez profesjonalistów i pasjonatów, których głównym celem jest dostarczenie polskim oraz włoskim Klientom najlepszych rozwiązań prozdrowotnych poprzez dystrybucję wysokiej jakości produktów z branży health and beauty oraz medical equipment. 

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Team Manager (Call Center) z językiem włoskim

Główne zadania Team Managera:

  • Nadzór nad zespołem konsultantów (ok 30 osób), zajmujących się telefoniczną obsługą rynku włoskiego. 
  • Planowanie pracy oraz rozliczanie z powierzonych zadań poszczególnych pracowników. 
  • Ocena jakościowa prowadzonych rozmów oraz stała implementacja wysokich standardów obsługi Klienta.
  • Systematyczna analiza efektywności pracy zespołu. 
  • Rekrutacja nowych członków zespołu oraz dbanie o ich prawidłowy onboarding. 
  • Sporządzanie oraz prezentowanie raportów sprzedażowych.
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy zarówno wewnątrz organizacji jak i na zewnątrz.

Aplikuj jeżeli Twoimi mocnymi stronami są: 

  • Doskonale rozwinięte kompetencje managerskie z naciskiem na umiejętność zarządzania pracą międzynarodowego zespołu. 
  • Umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów.
  • Umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy oraz wysoka determinacji i zaangażowanie w powierzone zadania. 
  • Wysoka kultura osobista w relacjach ze współpracownikami na różnych szczeblach. 
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel - tabele przestawne).
  • Znajomość języka polskiego na poziomie natywnym oraz języka włoskiego na poziomie min. B2/C1 w mowie i piśmie. 

Mile widziane:

  • Doświadczenie w koordynowaniu pracy konsultantów telefonicznych oraz udział w działaniach podnoszących ich kompetencje zawodowe.
  • Doświadczenie w branży call center, najlepiej w sprzedaży telefonicznej. 
  • Doświadczenie pracy na rynku włoskim. 
  • Sukcesy zawodowe jakie wyróżniają Ciebie na tle pozostałych kandydatów :)

W ramach współpracy otrzymasz od nas:

  • Pracę w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku od 8/9 do 16/17 (pierwsze 3 miesiące umowa zlecenie, później umowa o pracę). 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie stałe w wysokości 3500 zł netto. 
  • Od czwartego miesiąca (po okresie próbnym) comiesięczne premie w ramach ustalonych KPI.
  • Dofinansowanie karty Multisport oraz pakietu premium w Medicover.
  • Owocowe środy.
  • Atmosferę pracy opartą  na przyjaznych i partnerskich relacjach. 
  • Pracę w biurze usytuowanym 5 min drogi od stacji kolejowej Warszawa - Ursus. Dla zmotoryzowanych bezpłatny parking.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy