Oferta pracy

Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Teamleader - Kierownik ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

PHOENIX KLIMA sp. z o.o.O firmie

8 00012 000 brutto / mies.
  • Bytom, Gliwice, Zabrze, Katowice

  • Ważna jeszcze 2 dni
    do: 18 cze 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik

PHOENIX KLIMA sp. z o.o.

Jesteśmy firmą specjalizującą się w sprzedaży profesjonalnych i nowoczesnych systemów klimatyzacyjnych. Nasza szeroka oferta zawiera bogaty asortyment systemów od sprawdzonych i renomowanych marek – znanych i używanych na całym świecie.

Teamleader - Kierownik ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Bytom, Gliwice, Zabrze, Katowice

Teamleader/Kierownik ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Osoba na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za:

  • budowanie trwałych relacji z klientami
  • prowadzenie negocjacji handlowych
  • przygotowywanie ofert handlowych
  • bieżący kontakt – rozmowy telefoniczne, korespondencja elektroniczna
  • doradztwo w zakresie oferowanych produktów i rozwiązań
  • dobór rozwiązań do wymagań klienta
  • dbałość o rozwój oraz wizerunek firmy
  • koordynowanie pracy zespołu telesprzedaży oraz sprzedaży mailowej na rynku niemieckim
  • realizacja przydzielonych planów sprzedażowych
  • doskonalenie celów i podnoszenie wydajności sprzedażowej
  • wspieranie zespołów sprzedażowych
  • analizowanie i raportowanie efektów

Od kandydatów oczekujemy:       

  • min. 1-roczne doświadczenie w telesprzedaży lub w telefonicznej obsłudze klienta na stanowisku menedżerskim
  • dodatkowo co najmniej 1 rok doświadczenia sprzedażowego w Call Center
  • umiejętność pracy z ludźmi (motywowanie, wspieranie, egzekwowanie)
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego zapewniającego płynną i swobodną komunikację
  • wykształcenie wyższe
  • zorientowanie na realizację celów
  • umiejętność analizy i syntezy danych sprzedażowych
  • zaangażowanie i chęć rozwoju

Oferujemy:

  • wynagrodzenie podstawowe adekwatne do posiadanego doświadczenia
  • premie miesięczne za realizację wyników
  • codzienny „żywy” kontakt z językiem obcym
  • pakiety medyczne, sportowe i ubezpieczeniowe
  • profesjonalne szkolenia sprzedażowe i rozwojowe
  • wysoki komfort pracy w młodym i dynamicznym zespole
  • przyjazną atmosferę pracy

Zapraszamy do przesyłania aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania.


Jesteśmy firmą specjalizującą się w sprzedaży profesjonalnych i nowoczesnych systemów klimatyzacyjnych. Nasza szeroka oferta zawiera bogaty asortyment systemów od sprawdzonych i renomowanych marek – znanych i używanych na całym świecie.

Teamleader - Kierownik ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Teamleader/Kierownik ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Osoba na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za:

  • budowanie trwałych relacji z klientami
  • prowadzenie negocjacji handlowych
  • przygotowywanie ofert handlowych
  • bieżący kontakt – rozmowy telefoniczne, korespondencja elektroniczna
  • doradztwo w zakresie oferowanych produktów i rozwiązań
  • dobór rozwiązań do wymagań klienta
  • dbałość o rozwój oraz wizerunek firmy
  • koordynowanie pracy zespołu telesprzedaży oraz sprzedaży mailowej na rynku niemieckim
  • realizacja przydzielonych planów sprzedażowych
  • doskonalenie celów i podnoszenie wydajności sprzedażowej
  • wspieranie zespołów sprzedażowych
  • analizowanie i raportowanie efektów

Od kandydatów oczekujemy:       

  • min. 1-roczne doświadczenie w telesprzedaży lub w telefonicznej obsłudze klienta na stanowisku menedżerskim
  • dodatkowo co najmniej 1 rok doświadczenia sprzedażowego w Call Center
  • umiejętność pracy z ludźmi (motywowanie, wspieranie, egzekwowanie)
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego zapewniającego płynną i swobodną komunikację
  • wykształcenie wyższe
  • zorientowanie na realizację celów
  • umiejętność analizy i syntezy danych sprzedażowych
  • zaangażowanie i chęć rozwoju

Oferujemy:

  • wynagrodzenie podstawowe adekwatne do posiadanego doświadczenia
  • premie miesięczne za realizację wyników
  • codzienny „żywy” kontakt z językiem obcym
  • pakiety medyczne, sportowe i ubezpieczeniowe
  • profesjonalne szkolenia sprzedażowe i rozwojowe
  • wysoki komfort pracy w młodym i dynamicznym zespole
  • przyjazną atmosferę pracy

Zapraszamy do przesyłania aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne