Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że:
  1. Administratorem Danych Osobowych powierzonych do przetwarzania jest iRekruter Sp. z o.o.
  2. Siedziba Administratora Danych Osobowych mieści się we Wrocławiu przy ulicy Klecińskiej 125.
  3. Celem zbierania danych jest reprezentowanie Kandydata w procesach rekrutacyjnych i umieszczenie danych w bazie Kandydatów iRekruter Sp. z o.o.
  4. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu wycofania zgody na ich przetwarzanie.
  5. Dane kontaktowe do Administratora Bezpieczeństwa Informacji: Marcin Frańczyk email: [email protected]
  6. Powierzone administratorowi dane osobowe mogą być profilowane (np. wyszukiwanie uwzględniające profil wykształcenia).
  7. Przewiduje się przekazanie powierzonych danych osobowych potencjalnym pracodawcom, zleceniodawcom lub firmom współpracującym
  8. Przewiduje się przekazywanie danych do państw trzecich (np. w przypadku rekrutacji zagranicznych).
  9. Na podstawie przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych; (Dz.U 2016 r. poz. 922).przysługuje mi również prawo do:
    1. wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych,
    2. wglądu w moje dane osobowe i możliwość ich poprawiana (w siedzibie Firmy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu),
    3. odwołania zgody na przetwarzanie powierzonych danych w dowolnym momencie poprzez kontakt: [email protected]
 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych, przez iRekruter Sp. z o.o. Ul. Klecińska 125 54-413 Wrocław, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych, przez iRekruter Sp. z o.o. Ul. Klecińska 125 54-413 Wrocław, w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych.
IREKRUTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Technical & Business Operations Analyst

IREKRUTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Madryt, Hiszpania

  • Ważna jeszcze 5 dni
    do: 15 lip 2020
  • Specjalista (Mid / Regular)
iRekruter to inteligentna, innowacyjna, w pełni automatyczna platforma rekrutacyjna w fazie projektowania i implementacji i jednocześnie spółka z polskim kapitałem, specjalizująca się w rekrutacji kadr dla branży IT i medycznej w Polsce i za granicą.
 
Misją iRekruter jest zapewnienie specjalistycznych kadr w zawodach informatycznych i medycznych w sposób szybki, elastyczny i niezawodny.
 
Misja firmy wywodzi się z przekonania, że mimo wysokiego tempa innowacji technologicznych i stałego doskonalenia metodyk pracy, najważniejszym czynnikiem sukcesu projektów i usług niezmiennie pozostaje dostępność ludzi o właściwych kwalifikacjach, zmotywowanych i umiejących pracować zespołowo.
 
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko :
Technical & Business Operations Analyst
Miejsce pracy: Madryt

Role Description

The role involves handling incidents and service requests from customers/end-user by following the standard methods and procedures of the unit.

The role involves understanding procedures, prioritization of incidents, channeling to the appropriate team, validation and verification of artifacts (reports, bills, and so on), and effective operation of the software system.

Key responsibilities

  1. Perform ticket analysis, service interruption analysis : deep investigation and troubleshooting ending up on the resolution of high percentage of issues. If resolution of issues is not possible: triaging of issues, follow-up with relevant teams for resolution.
  2. Ensure that all required ticket information is available for further analysis (for example, logs get in previous troubleshooting).
  3. Run methods and procedures to provide resolution to known/recurring issues.
  4. Effectively use the existing knowledge base and documentation for quick-win and resolution of majority of cases.
  5. Perform queue management for assigning tickets to other teams, and follow up for timely resolution while keeping track of SLAs.
  6. Ensure timely resolution or escalation within the agreed SLA. Create positive customer support experience and build strong relationships through problem understanding, communicating promptly on progress, and handling customers with a professional attitude.
  7. Follow standard operating procedure and update checklists for quality assurance and progress tracking.
  8. Ensure seamless handover between shifts.
  9. Monitor and publish the SLA achievement by keeping track of all KPIs.
  10. Ensure crystal clear communication and documentation as point of contact.
  11. Perform validation, verification, and correction, wherever applicable, of artifacts of the system (reports, bills, event records, screens, and so on). Report and properly document errors that are detected.
  12. Perform basic software system operations. This involves using the online screen, running maps and jobs, basic configuration/installation, taking backups, and so on.
  13. Work on fallouts from various applications, journalize manual billing requests, process payments, and customize miscellaneous activities.
  14. Develop simple scripts to automize recurrent process.

Credentials

  • A graduate with a Bachelor’s degree in IT, Telecommunications, Computer Science or equivalent.
  • Minimum one year of relevant experience
  • Previous experience in customer support or system administration
  • Comfortable with Solaris/Linux Systems Administration
  • Basic knowledge about SQL
  • Previous experience on troubleshooting issues by analyzing logs and traces from different systems and formats.
  • XML/WSDL preferable
  • Basic knowledge about TCP/IP protocols
  • Previous experience with Ticketing Systems would be an advantage.
  • Fluency in verbal/written English and Spanish
  • Strong communication skills, collaboration skills and working effectively with teams.
  • Availability to work on shifts (24x7 rotation scheme)

Core Competencies

  • Builds Valuable Customer Relationships
  • Teaming Across Boundaries
  • Interacts with Respect
  • Displays Confidence and Curiosity
  • Demonstrates Excellence and Professionalism
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
iRekruter to inteligentna, innowacyjna, w pełni automatyczna platforma rekrutacyjna w fazie projektowania i implementacji i jednocześnie spółka z polskim kapitałem, specjalizująca się w rekrutacji kadr dla branży IT i medycznej w Polsce i za granicą.
 
Misją iRekruter jest zapewnienie specjalistycznych kadr w zawodach informatycznych i medycznych w sposób szybki, elastyczny i niezawodny.
 
Misja firmy wywodzi się z przekonania, że mimo wysokiego tempa innowacji technologicznych i stałego doskonalenia metodyk pracy, najważniejszym czynnikiem sukcesu projektów i usług niezmiennie pozostaje dostępność ludzi o właściwych kwalifikacjach, zmotywowanych i umiejących pracować zespołowo.
 
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko :
Technical & Business Operations Analyst

Role Description

The role involves handling incidents and service requests from customers/end-user by following the standard methods and procedures of the unit.

The role involves understanding procedures, prioritization of incidents, channeling to the appropriate team, validation and verification of artifacts (reports, bills, and so on), and effective operation of the software system.

Key responsibilities

  1. Perform ticket analysis, service interruption analysis : deep investigation and troubleshooting ending up on the resolution of high percentage of issues. If resolution of issues is not possible: triaging of issues, follow-up with relevant teams for resolution.
  2. Ensure that all required ticket information is available for further analysis (for example, logs get in previous troubleshooting).
  3. Run methods and procedures to provide resolution to known/recurring issues.
  4. Effectively use the existing knowledge base and documentation for quick-win and resolution of majority of cases.
  5. Perform queue management for assigning tickets to other teams, and follow up for timely resolution while keeping track of SLAs.
  6. Ensure timely resolution or escalation within the agreed SLA. Create positive customer support experience and build strong relationships through problem understanding, communicating promptly on progress, and handling customers with a professional attitude.
  7. Follow standard operating procedure and update checklists for quality assurance and progress tracking.
  8. Ensure seamless handover between shifts.
  9. Monitor and publish the SLA achievement by keeping track of all KPIs.
  10. Ensure crystal clear communication and documentation as point of contact.
  11. Perform validation, verification, and correction, wherever applicable, of artifacts of the system (reports, bills, event records, screens, and so on). Report and properly document errors that are detected.
  12. Perform basic software system operations. This involves using the online screen, running maps and jobs, basic configuration/installation, taking backups, and so on.
  13. Work on fallouts from various applications, journalize manual billing requests, process payments, and customize miscellaneous activities.
  14. Develop simple scripts to automize recurrent process.

Credentials

  • A graduate with a Bachelor’s degree in IT, Telecommunications, Computer Science or equivalent.
  • Minimum one year of relevant experience
  • Previous experience in customer support or system administration
  • Comfortable with Solaris/Linux Systems Administration
  • Basic knowledge about SQL
  • Previous experience on troubleshooting issues by analyzing logs and traces from different systems and formats.
  • XML/WSDL preferable
  • Basic knowledge about TCP/IP protocols
  • Previous experience with Ticketing Systems would be an advantage.
  • Fluency in verbal/written English and Spanish
  • Strong communication skills, collaboration skills and working effectively with teams.
  • Availability to work on shifts (24x7 rotation scheme)

Core Competencies

  • Builds Valuable Customer Relationships
  • Teaming Across Boundaries
  • Interacts with Respect
  • Displays Confidence and Curiosity
  • Demonstrates Excellence and Professionalism
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne