Ta oferta pracy jest nieaktualna od Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Technical Support Manager

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 21.09.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    CZYM SIĘ ZAJMIESZ?

    • Koordynowaniem budżetu i prac zespołu
    • Realizacją zadań wsparcia technicznego przed i po-sprzedażowego
    • Prowadzeniem prezentacji i webinariów technicznych dla użytkowników Axence
    • Zapewnieniem ciągłości działania systemów IT oraz bezpieczeństwa sieci

    Must Have

    • 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
    • Doświadczenie w zarządzaniu AD, Office 365, OVH, Atlassian, Jira
    • Umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole
    • Ukończone studia na kierunku technicznym
    • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej
    • Język angielski min. B2

    Nice to have

    • Doświadczenie w łączeniu potrzeb biznesowych i technicznych
    • Znajomość narzędzia Zendesk Support.

    Prosimy o dodanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883) przez Axence Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Krakowie, ul. Na Zjeździe 11” oraz „Wyrażam także zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb realizacji procesów rekrutacji w przyszłości (zgodnie z w/w ustawą) przez Axence Sp. z o.o. Sp. k.”.

     

    W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem [email protected]