Oferta pracy

Techniczny kierownik ds. infrastruktury

CBRE Corporate Outsourcing Sp. z o.o.O firmie

  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator

CBRE to największa na świecie firma doradcza i inwestycyjna działająca w sektorze nieruchomości komercyjnych (pod względem przychodów za rok 2014), a także jedna z 500 wiodących firm świata według rankingów magazynu Fortune oraz agencji ratingowej Standard & Poor’s. CBRE, z siedzibą główną w Los Angeles, zatrudnia około 52 000 pracowników i obsługuje inwestorów, właścicieli oraz najemców nieruchomości w ponad 370 biurach na całym świecie (nie wliczając firm stowarzyszonych i partnerskich). Zakres usług świadczonych przez CBRE obejmuje: doradztwo strategiczne w zakresie inwestycji i wynajmu, usługi korporacyjne, usługi zarządzania nieruchomościami oraz projektami, administrację firm, bankowość hipoteczną, wyceny, usługi deweloperskie, usługi zarządzania inwestycjami oraz usługi konsultingowe i analityczne. 


Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej strony www.cbre.com

 
Nasz dział zarządzania infrastrukturą biurową/przemysłową Global Workplace Solutions, z centralnym biurem przy ul. Krakowiaków 50 w Warszawie, aktualnie poszukuje dla naszych Klientów kandydatów na stanowisko:
Techniczny kierownik ds. infrastruktury

Opis stanowiska:

  • Praca w ramach utrzymania infrastruktury Klienta w Olsztynie
  • Utrzymanie infrastruktury technicznej nieruchomości komercyjnej zgodnie z wymogami technicznymi, prawa budowlanego oraz oczekiwaniami Klienta
  • Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z Klientem
  • Zarządzanie oraz wsparcie zespołu obsługi technicznej
  • Nadzór nad pracą podwykonawców tak aby zapewnić najlepszą jakość serwisu
  • Tworzenie planów inwestycyjnych
  • Optymalizacja kosztów eksploatacyjnych, napraw
  • Ciągłe doskonalenie jakości realizacji usług poprzez wymianę doświadczeń i wdrażanie najlepszych rozwiązań rynkowych

Wymagania od kandydatów:

  • Co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego związanego z technicznym zarządzaniem nieruchomościami
  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi, firmami podwykonawczymi oraz budżetem
  • Umiejętność budowania relacji z Klientem
  • Mile widziana - znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średnio-zaawansowanym
  • Aktualne uprawnienia SEP
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność raportowania w tym finansowego
  • Umiejętność budowania zespołu
  • Samodzielność przy wykonywaniu powierzonych działań

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Zatrudnienie na umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Benefity w ramach funduszu socjalnego
  • Dobrą atmosferę i warunki
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy