Technik ds. Napraw i Obsługi Klienta

  • Bielsko-Biała, śląskie
  • Specjalista
  • 05.06.2018
  • Ważna jeszcze 11 dni (do 05.07.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Jesteśmy polskim oddziałem CTDI – globalnej firmy, oferującej kompleksowe usługi w zakresie rozwiązań inżynieryjnych, serwisowych i logistycznych dla przemysłu komunikacyjnego. CTDI posiada 93 oddziały w 27 krajach na wszystkich kontynentach i zatrudnia 14 000 Pracowników.

    Głównym obszarem naszej działalności jest serwis zaawansowanych technologicznie urządzeń elektronicznych, największych światowych Producentów takich jak Microsoft, Samsung, HTC, Lenovo czy Huawei. W naszych trzech lokalizacjach w Jankach pod Warszawą zatrudniamy około 800 Pracowników.

    W związku z wygranym przetargiem na rozwój sieci nowoczesnych punktów serwisowych typu Care Premium Service dla jednego z liderów branży telefonii komórkowej, poszukujemy młodych dynamicznych osób, łączących kompetencje techniczne z umiejętnościami w zakresie obsługi Klienta do pracy na stanowisku:

    Technik ds. Napraw i Obsługi Klienta
    Miejsce pracy: Bielsko-Biała

    Główny cel stanowiska:

    Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za przeprowadzanie procesu naprawy telefonów komórkowych oraz bieżącą obsługę Klienta.

    Zakres obowiązków:

    • Wysoki standard obsługi Klienta   
    • Diagnozowanie usterek telefonów na poziomie modułów
    • Wymiana elementów mechanicznych i kompletnych modułów elektronicznych
    • Wykonywanie aktualizacji oprogramowania
    • Testowanie urządzeń po dokonaniu naprawy
    • Wystawianie ekspertyzy urządzeń

    Wymagania:

    • Wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane w dziedzinie elektroniki)
    • Znajomość podstaw elektroniki, elektrotechniki oraz zdolności manualne i dokładność – warunek konieczny
    • Umiejętność testowania, diagnozowania i naprawy urządzeń mobilnych – mile widziana
    • Dobra znajomość obsługi komputera
    • Znajomość języka angielskiego mile widziana
    • Umiejętność pracy w grupie
    • Dobra organizacja pracy
    • Zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania
    • Gotowość do pracy pięć dni w tygodniu (dwa weekendy w miesiącu), w godz. 10-18 lub 12-20.

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nowoczesnych technologii
    • Możliwość rozwijania swoich kompetencji oraz możliwości budowania dalszej kariery zawodowej w strukturach firmy
    • Konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Aplikacje czytamy na bieżąco.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2014 r. Poz.1182, ze zm.)"