Technik ds. Napraw i Obsługi Klienta
Adecco Poland Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Umowa zlecenie
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Technik ds. Napraw i Obsługi Klienta / CH ArkadiaNumer ref.: TDO/MKU/GRM/2021
Zadania:
- bezpośrednia obsługa klienta punktu serwisowego
- diagnoza usterek telefonów na poziomie modułów
- wymiana elementów mechanicznych
- wykonywanie aktualizacji oprogramowania
- testowanie urządzeń po dokonaniu naprawy
- wystawianie ekspertyzy urządzeń
Wymagania:
- znajomość podstaw elektroniki i elektrotechniki
- zdolności manualne
- mile widziana umiejętność testowania, diagnozowania, naprawy urządzeń mobilnych
- dobra znajomość obsługi komputera
- gotowość do pracy w systemie zmianowym 12h w pracy/kolejny dzień wolny - praca również w weekendy (w godzinach otwarcia galerii)
- mile widziani studenci
Oferujemy:
- wynagrodzenie podstawowe od 22 zł brutto/h
- umowę zlecenie lub umowę o pracę tymczasową
- możliwość nabrania dużego doświadczenie w branży elektronicznej
- możliwość stałej współpracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Miejsce pracy - Centrum Handlowe Arkadia w Warszawie
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Ogłoszenie archiwalne