Hemmersbach Central Support Spółka z o.o. Sp. k.

Technik ds. Wsparcia IT

Hemmersbach Central Support Spółka z o.o. Sp. k. O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 12 dni
    8 Marzec 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista
Jesteśmy globalnym dostawcą usług IT. Zatrudniając 4000 pracowników w ponad 50 oddziałach na całym świecie, świadczymy usługi z zakresu „Device as a Service” dla branży IT w ponad 190 krajach. Device as a Service (DaaS) to kompleksowe rozwiązanie, które łączy w sobie dostarczenie urządzeń i oprogramowania z pakietem usług zarządzania w całym cyklu ich eksploatacji oraz finansowaniem na podstawie jednej umowy z opłatą za urządzenie.
Technik ds. Wsparcia IT
WORKPLACE: Warszawa

ZADANIA

  • Zapewnianie wsparcia technicznego dla klienta międzynarodowego
  • Analizowanie i rozwiązywanie problemów IT związanych ze sprzętem
  • Instalowanie oprogramowania oraz zarządzanie siecią
  • Konfigurowanie aplikacji

WYMAGANIA

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Min. 2 lata doświadczenia na tym samym lub podobnym stanowisku
  • Inicjatywa i zaangażowanie w codziennych czynnościach
  • Dobra organizacja pracy
  • Samodzielność, wysoka kultura osobista oraz komunikatywność
  • Dobra znajomość systemu Windows 7/10, Android, iOS

 

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w zakresie budowania, wspierania oraz konfigurowania sprzętu komputerowego
  • Znajomość Microsoft SCCM

OFERUJEMY

  • Firmowy telefon oraz laptop
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT
  • Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku o płaskiej strukturze organizacyjnej
  • Wsparcie naszych społecznych projektów jak: Hemmersbach Rhino Force, dzięki któremu pomagamy środowisku oraz Kid’s Family, gdzie wspieramy i pomagamy dzieciom, które żyją w trudnych warunkach na całym świecie
  • Możliwość realnego wpływu na rozwój firmy i wdrażania własnych pomysłów
  • Buddy program, gruntowe wdrożenie do stanowiska i wsparcie w realizacji zadań
  • Szkolenia językowe
  • Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w mojej aplikacji, przez Hemmersbach GmbH & Co.KG lub przedsiębiorstwa powiązane z grupą Hemmersbach (w zależności od tego, do którego z powyższych podmiotów odnosi się oferta pracy) dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem (UE) 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych (....) (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Jesteśmy globalnym dostawcą usług IT. Zatrudniając 4000 pracowników w ponad 50 oddziałach na całym świecie, świadczymy usługi z zakresu „Device as a Service” dla branży IT w ponad 190 krajach. Device as a Service (DaaS) to kompleksowe rozwiązanie, które łączy w sobie dostarczenie urządzeń i oprogramowania z pakietem usług zarządzania w całym cyklu ich eksploatacji oraz finansowaniem na podstawie jednej umowy z opłatą za urządzenie.
Technik ds. Wsparcia IT

ZADANIA

  • Zapewnianie wsparcia technicznego dla klienta międzynarodowego
  • Analizowanie i rozwiązywanie problemów IT związanych ze sprzętem
  • Instalowanie oprogramowania oraz zarządzanie siecią
  • Konfigurowanie aplikacji

WYMAGANIA

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Min. 2 lata doświadczenia na tym samym lub podobnym stanowisku
  • Inicjatywa i zaangażowanie w codziennych czynnościach
  • Dobra organizacja pracy
  • Samodzielność, wysoka kultura osobista oraz komunikatywność
  • Dobra znajomość systemu Windows 7/10, Android, iOS

 

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w zakresie budowania, wspierania oraz konfigurowania sprzętu komputerowego
  • Znajomość Microsoft SCCM

OFERUJEMY

  • Firmowy telefon oraz laptop
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT
  • Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku o płaskiej strukturze organizacyjnej
  • Wsparcie naszych społecznych projektów jak: Hemmersbach Rhino Force, dzięki któremu pomagamy środowisku oraz Kid’s Family, gdzie wspieramy i pomagamy dzieciom, które żyją w trudnych warunkach na całym świecie
  • Możliwość realnego wpływu na rozwój firmy i wdrażania własnych pomysłów
  • Buddy program, gruntowe wdrożenie do stanowiska i wsparcie w realizacji zadań
  • Szkolenia językowe
  • Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w mojej aplikacji, przez Hemmersbach GmbH & Co.KG lub przedsiębiorstwa powiązane z grupą Hemmersbach (w zależności od tego, do którego z powyższych podmiotów odnosi się oferta pracy) dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem (UE) 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych (....) (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Ogłoszenie archiwalne