Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Technik / Inżynier Serwisu

EDP Support Polska Sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 18 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • ­ diagnozowanie usterek oraz dokonywanie napraw

  • ­ instalowanie i uruchamianie urządzeń

  • ­ doradztwo techniczne oraz serwisowe

  • ­ prowadzenie dokumentacji serwisowej

Nasze wymagania

  • ­ wykształcenie techniczne (elektryk, elektrotechnik, elektronik, automatyk)

  • ­ wysoka kultura techniczna i „zacięcie” techniczne

  • ­ świadectwo kwalifikacyjne E do 1kV ( SEP) będą dużym atutem

  • ­ praktyczna znajomość obsługi komputera

  • ­ prawo jazdy kat. B.

  • ­ gotowość do licznych wyjazdów służbowych.

  • ­ zdolności manualne, umiejętność obsługi elektronarzędzi.

  • ­ sumienność , odpowiedzialność, dobra organizacji pracy

  • ­ zaangażowanie w wykonywane obowiązki

  • ­ chęć poszerzania wiedzy

  • ­ nie wymagamy doświadczenia zawodowego, mile widziana osoba tuż po ukończeniu szkoły

To oferujemy

  • umowa o pracę

  • możliwość rozwoju zawodowego

  • udział w prestiżowych projektach wdrożeniowych

  • atrakcyjne warunki finansowe

  • prywatna opieka medyczna

  • dobrą atmosferę w pracy

EDP Support Polska Sp. z o.o.

EDP Support Polska Sp. z o.o. działa na rynku od 1994 roku.

Jesteśmy producentem rozwiązań informatycznych w zakresie rejestracji i rozliczania czasu pracy pracowników, rejestracji i nadzoru procesów produkcyjnych, kontroli dostępu, a także integracji z systemami ERP i zarządzania produkcją. Naszymi klientami są średnie i duże przedsiębiorstwa produkcyjne.

Wdrożenia realizowane są na bazie naszych własnych rozwiązań programowych i sprzętowych, a także przy współpracy z renomowanymi partnerami technologicznymi.

EDP Support Polska Sp. z o.o. jest partnerem firmy SAP A.G. i posiada status SAP Software Solution & Technology Partner, a także jest certyfikowanym partnerem firm Dormakaba, Legic, NXP.

Przewiń do profilu firmy