Oferta pracy

Technik Serwisu

SINCLAIR INTERNATIONAL POLAND sp. z o.o.O firmie

  • mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 10 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Sinclair International jest światowym liderem w produkcji etykiet i systemów do etykietowania

Firma powstała w 1982 roku w Norwich UK.

Sinclair International z centralą we Fresno w Kalifornii jest firmą o zasięgu globalnym, operującą w 35 krajach. Firma posiada 10 oddziałów i wytwórni produkujących etykiety, rozlokowanych w różnych częściach świata.

W zakładzie produkcyjnym w Norwich produkujemy zarówno urządzenia do etykietowania jak i same etykiety. Produkcja jest przeznaczona nie tylko na rynek europejski, ale jest wysyłana również do odbiorców na innych kontynentach.

Miejsca oddziałów są tak dobrane, aby zapewnić jak najszybsze dostawy i serwis do naszych klientów. Przy współpracy agencyjnej z wybranymi lokalnymi firmami oraz przez własne oddziały, staramy się zapewnić jak najwyższy standard obsługi i jak najlepszą pomoc serwisową.

Jesteśmy pionierem w rozwoju opatentowanych technologii szybkiego (high speed), automatycznego, pojedynczego etykietowania owoców i warzyw.

Nasze etykiety są wykonane z mikro-cienkiego polietylenu i posiadają wszelkie certyfikaty spożywcze wymagane na świecie.

 

W związku z rozwojem oddziału w Polsce aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko:

Technik Serwisu

Kluczowe kontakty:

bezpośredni kierownik, serwis techniczny, dział sprzedaży, dział części zamiennych

Kluczowe wskaźniki wydajności

  • Zapewnienie zgodności z przygotowanym Planem Serwisowym (SMP).
  • Potwierdzenie przez klienta w formie elektronicznej (tablet) o wykonaniu serwisu.

Kluczowy zakres odpowiedzialności

  • Zapewnienie najwyższej jakości serwisu.
  • Odpowiedzialność za zapewnienie przekazania po wizycie wszelkiej koniecznej informacji na temat miejsca i przebiegu wykonania zadania.

Kluczowy zakres obowiązków

  • Szkolenie osób odpowiedzialnych (operatorów) za obsługę urządzeń firmy.
  • Instalacja, konserwacja, serwis zgodnie z harmonogramem.
  • Obsługa serwisowa w przypadku awarii.
  • Współpraca z działem serwisowym, produkcją i działem inżynieryjnym w celu spełnienia wymogów serwisowych.
  • Spełnianie wszystkich wymogów statutowych, w tym dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Zapewnienie, że zostały przeczytane, zrozumiane i są wykonywane własne obowiązki w ramach polityki równych szans, która obowiązuje w firmie.
  • Przestrzeganie i promowanie polityki i procedur spółki w zakresie dotyczącym zasobów ludzkich oraz bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Podejmowanie wszelkich uzasadnionych obowiązków zgodnie z poleceniem bezpośredniego przełożonego [Line Manager].

 

Wymagania dotyczace pracownika

 

Kwalifikacje

Niezbędne:

  • Wykształcenie minimum średnie Techniczne,

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy w serwisie terenowym, raportowanie.

 

Doświadczenie

Niezbędne:

  • Doświadczenie z zakresu konserwacji maszyn i naprawy urządzeń
  • Zdolność do wchodzenia w relację z klientami na każdym poziomie

Mile widziane:

  • Praca dla firmy na terenie całej Polski i krajach sąsiadujących

 

Umiejętności

Niezbędne:

  • Zdolność i umiejętność realizacji potrzeb klientów, zachowując przy tym profesjonalizm
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów w sposób spójny i racjonalny
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Dobra organizacja pracy
  • Wykonywanie w razie potrzeby zadań administracyjnych z dużą dokładnością i w terminie

Mile widziane:

  • Praca pod presją czasu

Cechy osobowości

Niezbędne:

  • Umiejętność pracy w zespole
  • Otwartość na przyjęcie nowych zadań lub poszerzanie zakresu odpowiedzialności w razie potrzeby
  • Elastyczność, umiejętność adaptacji do zmieniających się warunków pracy
  • Silna motywacja do pracy
  • Samodzielność i zdolność do podejmowania decyzji
  • Zachowanie poufności

Mile widziane:

  • Wykazywanie inicjatywy oraz chęć do usprawniania działu

Oferujemy

  • stałą umowę o prace po okresie próbnym
  • możliwość pracy i rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisk
  • udział w szkoleniach niezbędnych do podnoszenia kwalifikacji wymaganych na stanowisku pracy
  • pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • pakiet medyczny oraz ubezpieczenie grupowe
  • miłą atmosferę pracy
  • Samochód serwisowy (VAN), laptop, tablet, telefon komórkowy

 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy