Hurra Communications

Technik Wsparcia IT / IT Help Desk Technician

Hurra CommunicationsO firmie

Hurra Communications

Włóczków 7

Kraków

Kraków

Technik Wsparcia IT / IT Help Desk Technician

Podsumowanie

Jako Technik Wsparcia IT będziesz odpowiedzialny za monitorowanie i utrzymanie systemów i sieci komputerowych oraz odpowiadanie na zgłoszenia techniczne od innych zespołów w ramach organizacji. Zadania mogą obejmować instalację i konfigurację systemów komputerowy i urządzeń peryferyjnych, diagnozowanie błędów sprzętowych i programowych oraz rozwiązywanie problemów technicznych przy pomocy telefonu, czatów, dostępu zdalnego lub bezpośredniej obecności.
 

Zadania i obowiązki

  • Służyć za pierwszy punkt kontaktu dla pracowników szukającychwsparcia technicznego
  • Monitorowanie i reagowanie na nadchodzące zgłoszeń
  • Instalowanie, konfigurowanie i uaktualnianie stacji roboczych iurządzeń peryferyjnych
  • Wsparcie w on-/off-boardingu pracowników
  • Utrzymywanie inwentaryzacji sprzętu, oprogramowania i licencji
  • Rejestracja zdarzeń i problemów oraz rozwiązań celem wykrycia trendów iprzyczyn
  • Uaktualnianie dokumentacji wewnętrznej dla użytkowników końcowych
  • Testowanie i naprawianie uszkodzonego sprzętu

Wymagania

  • Umiejętności niezbędne do rozwiązywania problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem komputerowym
  • Znajomość sprzętu i oprogramowania PC, również systemów bazujących na linuksie
  • Dobre zrozumienie systemów komputerowych i urządzeń mobilnych 
  • Znajomość języka angielskiego 

 

Dodatkowymi atutami będą

  • Znajomość sprzętu i oprogramowania Apple
  • Znajomość języka niemieckiego
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Umiejętności pisania i uaktualniania dokumentacji technicznej

Oferujemy

Będziesz pracował wraz z doświadczonymi administratorami systemów. Szkolenia pomogą Ci na rozwój kariery w kierunkach administratora systemów, sieci lub obszarze devops. Ponadto oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Dodatki socjalne: karta MultiSport, ubezpieczenie medyczne (Lux Med)
  • Wydarzenia firmowe i zespołowe
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Luźną atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole

Co dalej?

Osoby zainteresowane pracą z nami proszone są o przesłanie dokumentów składających się z CV oraz listu motywacyjnego za pomocą przycisku aplikuj.

Klauzula informacyjna

Hurra Communications Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Włóczków 7, 30-103 Kraków jest administratorem danych osobowych, które gromadzimy o kandydacie na stanowisko pracownicze podczas procesu rekrutacji. Przeczytaj więcej na naszej witrynie:


https://www.hurra.com/pl/rekrutacja-polityka-prywatnosci/

 

Kontakt:

Hurra Communications Sp. z o.o.
ul. Włóczków 7
30-103 Kraków

Technik Wsparcia IT / IT Help Desk Technician

Podsumowanie

Jako Technik Wsparcia IT będziesz odpowiedzialny za monitorowanie i utrzymanie systemów i sieci komputerowych oraz odpowiadanie na zgłoszenia techniczne od innych zespołów w ramach organizacji. Zadania mogą obejmować instalację i konfigurację systemów komputerowy i urządzeń peryferyjnych, diagnozowanie błędów sprzętowych i programowych oraz rozwiązywanie problemów technicznych przy pomocy telefonu, czatów, dostępu zdalnego lub bezpośredniej obecności.
 

Zadania i obowiązki

  • Służyć za pierwszy punkt kontaktu dla pracowników szukającychwsparcia technicznego
  • Monitorowanie i reagowanie na nadchodzące zgłoszeń
  • Instalowanie, konfigurowanie i uaktualnianie stacji roboczych iurządzeń peryferyjnych
  • Wsparcie w on-/off-boardingu pracowników
  • Utrzymywanie inwentaryzacji sprzętu, oprogramowania i licencji
  • Rejestracja zdarzeń i problemów oraz rozwiązań celem wykrycia trendów iprzyczyn
  • Uaktualnianie dokumentacji wewnętrznej dla użytkowników końcowych
  • Testowanie i naprawianie uszkodzonego sprzętu

Wymagania

  • Umiejętności niezbędne do rozwiązywania problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem komputerowym
  • Znajomość sprzętu i oprogramowania PC, również systemów bazujących na linuksie
  • Dobre zrozumienie systemów komputerowych i urządzeń mobilnych 
  • Znajomość języka angielskiego 

 

Dodatkowymi atutami będą

  • Znajomość sprzętu i oprogramowania Apple
  • Znajomość języka niemieckiego
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Umiejętności pisania i uaktualniania dokumentacji technicznej

Oferujemy

Będziesz pracował wraz z doświadczonymi administratorami systemów. Szkolenia pomogą Ci na rozwój kariery w kierunkach administratora systemów, sieci lub obszarze devops. Ponadto oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Dodatki socjalne: karta MultiSport, ubezpieczenie medyczne (Lux Med)
  • Wydarzenia firmowe i zespołowe
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Luźną atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole

Co dalej?

Osoby zainteresowane pracą z nami proszone są o przesłanie dokumentów składających się z CV oraz listu motywacyjnego za pomocą przycisku aplikuj.

Klauzula informacyjna

Hurra Communications Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Włóczków 7, 30-103 Kraków jest administratorem danych osobowych, które gromadzimy o kandydacie na stanowisko pracownicze podczas procesu rekrutacji. Przeczytaj więcej na naszej witrynie:


https://www.hurra.com/pl/rekrutacja-polityka-prywatnosci/

 

Kontakt:

Hurra Communications Sp. z o.o.
ul. Włóczków 7
30-103 Kraków

Ogłoszenie archiwalne