Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 15.12.2017

    NA CZYM POLEGA TA PRACA? Na obsłudze infolinii Centrum Miłej Obsługi Klienta, Udzielaniu informacji i wsparcia bieżącym klientom Virgin Mobile Polska Udzielaniu informacji osobom zainteresowanym Naszą Ofertą (tylko połączenia przychodzące)...

  • Warszawa, mazowieckie 15.12.2017

    Będziesz odpowiedzialny/a za: realizowanie polityki firmy w zakresie Obsługi Klientów Strategicznych, kompleksową koordynację zapytań i zgłoszeń z ramach wyznaczonej grupy klientów, telefoniczną i mailową komunikację z Klientami oraz cykliczne...

  • Warszawa, mazowieckie 15.12.2017

    Do Twoich zadań należeć będzie: Kompleksowa obsługa klientów (w szczególności w języku czeskim), w tym: udzielanie porad i informacji Akceptantom w sprawach dotyczących dokonywania transakcji obsługa terminali płatniczych odpowiedzialność za...

  • Warszawa, mazowieckie 15.12.2017

    Główne zadania: Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem; Utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami; Analiza dokumentacji Klienta w oparciu o dostępne bazy danych; Współpraca z innymi działami firmy oraz ekspertami w celu zapewniania...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    telefoniczny specjalista ds. obsługi klienta

    Tak, chcę!

  • 2 lokalizacje 14.12.2017

    Jeżeli cechuje Cię: Komunikatywność – łatwo nawiązuję kontakty interpersonalne Elastyczność Kreatywność Chęć zdobywania nowych umiejętności Jeżeli jesteś osobą otwartą i gotową na: Telefoniczną i e-mailową obsługę klientów wewnętrznych firmy (...

  • o firmie

    Piaseczno, Warszawa (okolice), mazowieckie 14.12.2017

    Jakie zadania czekają na Ciebie: Obsługa Recepcji Witanie klientów, kierowanie ich do odpowiednich działów Obsługa rozmów telefonicznych Przestrzeganie standardów obowiązujących w firmie ze szczególnym uwzględnieniem standardów obsługi klienta...

  • Warszawa, mazowieckie 14.12.2017

    Osoba na tym stanowisku będzie współtworzyła prężnie rozwijający się dział e-commerce. Zadania na stanowisku: obsługa klientów sklepu internetowego (mailowa, telefoniczna, osobista) w języku niemieckim obsługa sklepu internetowego (aktualizacja...

  • Warszawa, mazowieckie 14.12.2017

    Jesteś idealnym kandydatem, jeśli: chciałbyś zdobyć doświadczenie w sektorze finansowym chciałbyś dowiedzieć się w jaki sposób obsługiwać Klientów tak, by byli zadowoleni :-) cechuje Cię odporność na stres i odpowiedzialność za powierzone...

  • 3 lokalizacje 14.12.2017

    Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należała: telefoniczna obsługa klientów (rola lidera w obsłudze klientów czesko- i słowacko-języcznych), m.in.: udzielanie informacji na temat produktów firmy i dodatkowych usług aktywna analiza potrzeb...

  • Warszawa, mazowieckie 14.12.2017

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Kompleksowa obsługa procesów związanych z realizacją zamówień klientów flotowych: przyjmowanie oraz obsługa mailowych i telefonicznych zleceń bieżące monitorowanie statusów założonych...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 14.12.2017

    Opis stanowiska: Obsługa Recepcji Witanie klientów, kierowanie ich do odpowiednich działów Obsługa rozmów telefonicznych Przestrzeganie standardów obowiązujących w firmie ze szczególnym uwzględnieniem standardów obsługi klienta Prowadzenie...

  • Jelenia Góra, Wrocław, dolnośląskie 14.12.2017

    Pracując na tym stanowisku będziesz: Specjalistą IT pracującym w systemie 3-zmianowym w naszym dziale Customer Service, który obsługuje klientów ze 120 krajów świata. Udzielać przed- i po-sprzedażowego wsparcia naszym klientom w języku angielskim...

  • 3 lokalizacje 14.12.2017

    Obowiązki na stanowisku: Kontakt z Klientami w języku francuskim (e-mailowy i telefoniczny) Weryfikacja danych w dokumentach Odpowiadanie na zapytania Klientów ...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 14.12.2017

    Twoje zadania: Obsługa klienta francuskiego (mailowa i telefoniczna) Odpowiadanie na zapytania klientów ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 14.12.2017

    Zadania: Telefoniczna Obsługa Klientów - infolinia przychodząca obsługowo-sprzedażowa Dosprzedaż produktów okołoenergetycznych oraz umów lojalnościowych Obsługa mailowa Klientów m.in. przyjmowanie reklamacji, procesowanie pism Wykonywanie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 14.12.2017

    Zakres obowiązków: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów; zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klientów; diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązania spraw Klientów; budowanie i utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku. ...

  • 6 lokalizacji 14.12.2017

    O STANOWISKU | Na stanowisku DORADCA będziesz odpowiedzialny za obsługę klientów w salonie, a także drogą telefoniczną/mailową. To także mnogość sytuacji, w których będziesz mógł wykazać się zdolnościami interpersonalnymi, przyjaznym podejściem...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 14.12.2017

    W NASZYM ZESPOLE BĘDZIESZ: odpowiadać na zapytania agentów ubezpieczeniowych drogą telefoniczną i e-mail’ową wspierać agentów w zakresie obsługi aplikacji do sprzedaży i obsługi polis dokonywać zmian na polisach nowych i odnowieniowych obsługiwać...

  • Warszawa, mazowieckie 14.12.2017

    Główne zadania: Utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami Odpowiadanie na telefoniczne i pisemne zgłoszenia Klientów z Wielkiej Brytanii/Irlandii dotyczące płatności, terminów, opłat, ubezpieczeń itp. Analiza i prowadzenie dokumentacji związanej...

  • Łódź, łódzkie 14.12.2017

    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie: Profesjonalna obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) Odpowiadanie na zapytania klientów w obszarze zamówień lub księgowości Weryfikacja informacji w systemie Współpraca z innymi działami w...

  • 2 lokalizacje 14.12.2017

    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie: Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta w języku norweskim/szwedzkim/fińskim/duńskim Analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz odpowiadanie na zapytania, które dotyczą sprzętu...

  • Warszawa, mazowieckie 14.12.2017

    Obowiązki: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego; Wsparcie użytkowników końcowych, działów i dostawców w zakresie technologii; Codzienne wsparcie użytkowników w zakresie terminali płatniczych, rozwiązań komputerowych...

  • Warszawa, mazowieckie 14.12.2017

    Do zadań na tym stanowisku należy: dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta telefoniczna, mailowa również poprzez chat, komunikacja z Klientami (nie chodzi o telemarketing!) informowanie klientów o produktach i ich dostępności informowanie o...

  • Warszawa, mazowieckie 14.12.2017

    i przekonaj się sam, że eService to firma jak żadna inna :) U nas piłka jest po Twojej stronie… WYZWANIA DLA CIEBIE... udział w realizacji procesów operacyjnych, mających na celu wielokanałową obsługę klientów Spółki, profesjonalna, przyjazna...

  • Poznań, wielkopolskie 13.12.2017

    Będziesz odpowiedzialny za: telefoniczne kontakty z klientami, prowadzenie rozmów handlowych z klientami, badanie satysfakcji klienta, aktualizację bazy, współpracę z innymi działami organizacji w celu realizacji założeń programu, praca w...

  • o firmie

    Trzcianka, wielkopolskie 13.12.2017

    Jeśli: Komunikujesz się swobodnie w języku niemieckim, Umiesz budować długofalowe relacje, Umiesz organizować sobie pracę, Jesteś samodzielny/a, Masz orientację na cele i wyniki, Umiesz pracować pod presją czasu, Masz doświadczenie na stanowisku...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 13.12.2017

    obsługa telefoniczna, mailowa i bezpośrednia klientów, osób obsługujących umowy ubezpieczenia w firmach, agentów, sprawdzanie poprawności, wyjaśnianie niezgodności na rachunkach, fakturach, sporządzanie załączników ryczałtowych, weryfikacja,...

  • Warszawa, mazowieckie 13.12.2017

    Czym będziesz się zajmować? telefonicznym umawianiem klientów na spotkania profesjonalną obsługą klienta do momentu spotkania z Doradcą budowaniem i utrzymywaniem dobrych relacji z klientami realizacją założonych celów kształtowaniem pozytywnego...

  • Piaseczno, Warszawa, mazowieckie 13.12.2017

    W T-Mobile masz największe możliwości – tak jak tysiące naszych zaangażowanych pracowników i miliony zadowolonych Klientów. Nasza recepta na sukces jest prosta: najlepsze warunki dla każdego. T-Mobile to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 13.12.2017

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Telefoniczną i e-mailową obsługę Klientów w zakresie rejestracji zgłoszeń dotyczących szkód komunikacyjnych (praca w call center); Analizę zebranych informacji i ustalenie prawidłowego procesu...

  • Wrocław (okolice), Krępice (pow. średzki), dolnośląskie 13.12.2017

    Od kandydatów oczekujemy: wykształcenia minimum średniego komunikatywności, łatwości w nawiązywaniu kontaktów komunikatywnej znajomości języka niemieckiego doskonałej organizacji pracy, samodzielności w działaniu Zakres obowiązków: obsługa...

  • 3 lokalizacje 13.12.2017

    Obowiązki na stanowisku: Kontakt z Klientami w języku francuskim (e-mailowy i telefoniczny) Odpowiadanie na pytania Klientów dotyczące faktur Aktualizacja informacji w systemie Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami ...

  • Warszawa, mazowieckie 13.12.2017

    Opis stanowiska: Kontakt telefoniczny z Klientami w procesie udzielania kredytów i pożyczek Ocena zdolności kredytowej Klientów Analiza dokumentów przesyłanych przez Klientów Budowanie, utrzymywanie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się