Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 24.02.2018

    Zapraszamy do udziału w rekrutacji, jeżeli: cechuje Cię łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych; jesteś otwarty, komunikatywny i lubisz prowadzić rozmowy telefoniczne; chętnie przyswajasz nową wiedzę, a świat ubezpieczeń wydaje Ci się...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 24.02.2018

    Zadania Doradcy: telefoniczne wsparcie Klienta prowadzenie negocjacji i pomoc w określeniu warunków spłaty zadłużenia aktualizacja danych kontaktowych raportowanie podjętych działań utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem ...

  • Wrocław, dolnośląskie 24.02.2018

    Kogo szukamy? osób chcących podjąć nową pracę w stabilnej firmie osób chętnych do realizacji odpowiedzialnych zadań po odbyciu szkolenia gotowych do doradzania klientom w kwestii spłaty ich zobowiązań łatwo komunikujących się telefonicznie...

  • 6 - 8 tys. zł brutto

    Kraków, małopolskie 24.02.2018

    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie: Profesjonalna obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) Odpowiadanie na zapytania klientów Obsługa zamówień, płatności i zwrotów ...

  • Łódź, łódzkie 24.02.2018

    Zadania: Pisemna i telefoniczna obsługa klienta, Współpraca z innymi komórkami w zakresie wykonywanych obowiązków, Raportowanie zdarzeń wynikających z procesu obsługi klienta. ...

  • Katowice, śląskie 24.02.2018

    Za co będziesz odpowiedzialny/a? Dbałość o rozwój relacji z klientami z przydzielonego portfela oraz realizacja planów sprzedażowych na przydzielonej bazie klientów (małe i średnie przedsiębiorstwa) Realizacja planów związanych z utrzymaniem...

  • Łódź, łódzkie 24.02.2018

    Zadania: Pisemna i telefoniczna obsługa klienta drogerii internetowej, Wsparcie klienta w procesie realizacji zamówień, Współpraca z innymi komórkami w zakresie wykonywanych obowiązków, Raportowanie zdarzeń wynikających z procesu obsługi klienta....

  • Rawa Mazowiecka, łódzkie 24.02.2018

    Wymagania: Zaangażowanie oraz nastawienie na realizację wyznaczonych celów Komunikatywność, samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy własnej Aktywne podejście do zadań i ludzi, kreatywne rozwiązywanie problemów Dobra znajomość pakietu...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    telefoniczny specjalista ds. obsługi klienta

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 24.02.2018

    Główne obowiązki: zapewnienie prawidłowego funkcjonowania pierwszej linii kontaktu z klientem obsługa centrali telefonicznej i udzielanie informacji obsługa poczty e-mail/korespondencji przychodzącej i wychodzącej prowadzenie rejestru kontaktów...

  • Warszawa, mazowieckie 24.02.2018

    To stanowisko, które poszerza nasz Dział Sprzedaży i jest dedykowane dla profesjonalistów, którzy zajmą się obsługą i pozyskiwaniem naszych Klientów – deweloperów. Jeśli posiadasz: - minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży internetowej,...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 24.02.2018

    Opis zadań: Kontaktujesz się drogą telefoniczną ze wskazanymi Klientami. Twoją rolą jest doradzanie w wyborze najkorzystniejszej dla nich oferty i współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy. ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 24.02.2018

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Pracę z bazami danych, Wsparcie zespołów merytorycznych w aktywnej obsłudze klienta, Pomoc w budowanie długofalowych relacji rynkowych i budowanie pozytywnego wizerunku firmy, Przygotowywanie...

  • Łódź, łódzkie 24.02.2018

    Zakres obowiązków: kontakt telefoniczny oraz mailowy z Klientem zagranicznym aktualizacja danych w systemie tworzenie kont klientów w systemie ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 23.02.2018

    Aplikuj już dziś i rozpocznij pracę w jednej z Najlepszych Infolinii Bankowych w Polsce! Teleserwis Deutsche Bank Polska uzyskał wysoką - III pozycję w plebiscycie Złoty Bankier 2017, w kategorii Infolinii! Pracując na stanowisku Konsultanta...

  • Wrocław, dolnośląskie 23.02.2018

    Do Twoich obowiązków będzie należało: realizowanie procesu obiegu dokumentów, w tym umów handlowych ; przygotowywanie dokumentów sprzedażowych; obsługa systemów wspierających procesy handlowe; telefoniczna i mailowa obsługa Klienta. ...

  • Zielona Góra, lubuskie 23.02.2018

    Jakie są nasze wymagania ? Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne Determinacja w realizacji wyznaczonych celów Kreatywność, samodzielność Zdolności komunikacyjne Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu Poszukujemy także...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 23.02.2018

    Praca polega na wsparciu klientów Shell z terenu Niemiec, Austrii i Szwajcarii posiadających karty paliwowe Euroshell. Do najważniejszych zadań należy: Kontakt telefoniczny lub mailowy z klientami biznesowymi Shell Udzielanie informacji oraz...

  • Warszawa, mazowieckie 23.02.2018

    Twoje zadania: - wsparcie telefoniczne i mailowe dla pracowników sieci sprzedaży Play, - analizowanie regulaminów, procedur i cenników, - kreatywne tworzenie i ewaluowanie bieżących procedur, - udział w projektach wewnątrzfirmowych, -...

  • Warszawa, mazowieckie 23.02.2018

    Zadania na stanowisku: Jako Specjalista ds. turystyki w Contact Center będziesz zajmować się odbieraniem połączeń telefonicznych od Klientów, którzy chcą zaplanować swoje wymarzone wakacje. Twoim zadaniem będzie dobranie oferty zgodnie z ich...

  • Warszawa, mazowieckie 23.02.2018

    profesjonalną, posprzedażową obsługę klienta (placówki medyczne) opartą głównie na kontakcie bezpośrednim, cross-selling, wdrażanie klienta w nasze usługi i prezentowanie najbardziej efektywnych rozwiązań oferowanych przez Znanego Lekarza w...

  • Toruń, kujawsko-pomorskie 23.02.2018

    Oczekiwania wobec kandydatów: wykształcenie wyższe, preferowane kierunki techniczne: elektryczne, elektroenergetyczne, energetyczne, gazownicze, ekonomiczne, zarządzanie i marketing; doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej oraz telefonicznej...

  • Warszawa, mazowieckie 23.02.2018

    CO BĘDZIESZ ROBIŁ W TEJ FAJNEJ, MIĘDZYNARODOWEJ FIRMIE: Zapewnisz swoim klientom kompleksową obsługę , czyli będziesz dbał o to, żeby zawsze i wszędzie myśleli o Tobie ciepło. Będziesz budował trwałe relacje handlowe - czyli jak już Twoi klienci...

  • Poznań, wielkopolskie 23.02.2018

    Zadania, za które będziesz odpowiedzialny: Obsługa klienta (kontakt telefoniczny i mailowy) Weryfikacja dostępności towarów Wprowadzanie zamówień do systemu SAP Kontakt z firmami spedycyjnymi Przygotowywanie listów przewozowych ...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 23.02.2018

    Zadania: obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald, monitorowanie spłat należności), opracowywanie planów spłaty należności i wdrażanie stosownych rozwiązań w tym celu, rozpatrywanie skarg...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 23.02.2018

    Zadania: obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald, monitorowanie spłat należności), opracowywanie planów spłaty należności i wdrażanie stosownych rozwiązań w tym celu rozpatrywanie skarg...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 23.02.2018

    Mamy dla Ciebie pracę, w której rozwiniesz poniższe kompetencje: poszerzysz umiejętność komunikacji z ludźmi, poprzez codzienną realizację kampanii telefonicznych z wybranymi klientami Banku, nauczysz się budować pozytywne doświadczenia dla...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 23.02.2018

    Opis stanowiska: obsługa przychodzącej i wychodzącej korespondencji związanej z weryfikacją kandydatów na pośredników i bieżącą obsługą kontrahentów, wprowadzanie informacji do bazy danych, wsparcie merytoryczne Pośredników w zakresie zagadnień...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 23.02.2018

    Lokalizacja: Warszawa Wymiar czasu pracy: ¾ etat lub cały etat Twoja praca będzie polegała na: Kompleksowej obsłudze infolinii dla Klienta zewnętrznego i wewnętrznego firmy Przyjmowaniu wpływających zgłoszeń, wniosków i reklamacji Realizacji...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 23.02.2018

    wsparcie Klientów za pośrednictwem kanału telefonicznego, elektronicznego, oraz video, procesowanie wniosków o otwarcie rachunku bankowego , odpowiadanie na zapytania Klientów z obszaru obsługi rachunku bankowego, udzielanie odpowiedzi na...

  • Koszalin, zachodniopomorskie 23.02.2018

    ZADANIA -Przyjmowanie wpłat od klientów -Wystawianie faktur/paragonów -Sprzedaż doładowań telefonicznych -Dbanie o dokumentację ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 23.02.2018

    Twoje zadania: Twoim głównym zadaniem będzie posprzedażowa obsługa naszych Klientów. Nasi Klienci będą Cię prosić telefonicznie, mailowo i listownie o wsparcie w zakresie oferowanych przez nas produktów i usług, a Ty – dzięki szkoleniom i nabytej...

  • Siemianowice Śląskie, śląskie 23.02.2018

    Obszary odpowiedzialności: Kontakt mailowy, telefoniczny z Klientem zagranicznym Koordynacja współpracy z Klientem zewnętrznym oraz oddziałami Firmy w zakresie organizacji sprzedaży oraz bieżących działań Przyjmowanie, organizacja i koordynacja...