Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Telefoniczny doradca klienta
Marta Poland sp. z o.o.
- Aleja Grunwaldzka 347, Oliwa, GdańskGdańsk, pomorskie
- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę, umowa zlecenie
- pełny etat
- kierownik / koordynator
- praca stacjonarna
- Praca od zaraz
- Praca zmianowa:nie
- Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek)
- Godziny pracy:9:00 - 18:00
- Tryb wypłaty:miesięczna
- System wynagrodzeń:stała podstawa + premia za wyniki
Marta Poland sp. z o.o.
Aleja Grunwaldzka 347
Oliwa
Gdańsk
Twój zakres obowiązków
Koordynacja pracy 3-osobowego zespołu
Nadzór nad realizowaniem zadań członków zespołu, monitorowanie wyników
Sporządzanie raportów i analiz
Analiza, rewizja, proponowanie ulepszeń i usprawnień w procedurach
Motywowanie i wspieranie członków zespołu
Współpraca z innymi zespołami w zakresie wsparcia klienta
Onboarding klienta na platformie marta.de
Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych z opiekunami
Weryfikacja umiejętności języka niemieckiego opiekunów
Nasze wymagania
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego B2/C1
Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym jest plusem,
Komunikatywność, dobra organizacja pracy,
Praktyczna znajomość pakietu MS Office,
Mile widziana znajomość systemów CRM oraz doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Atrakcyjne wynagrodzenie, dodatkowa premia w oparciu o wyniki
Bezpłatna prywatna opieka medyczna oraz karta Multisport
Młody zespół, pełen energii do działania
Możliwość szybkiego rozwoju w międzynarodowym zespole
Spotkania integracyjne
Benefity
dofinansowanie zajęć sportowych
prywatna opieka medyczna
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
brak dress code’u
kawa / herbata
O nas
Marta łączy opiekunów z całej Europy z rodzinami, które potrzebują pomocy w opiece nad swoimi bliskimi. Misją naszej firmy jest aby uczynić opiekę nad osobami starszymi bardziej przejrzystą, przystępną cenowo i niezawodną.
Obecny rynek opieki nad osobami starszymi jest nadal w dużej mierze analogiczny i wysoce dysfunkcyjny. Naszym celem jest zapewnienie przejrzystości na rynku i wykorzystanie technologii w celu wzmocnienia pozycji opiekunów w ich codziennej pracy.
Zajmujemy się problemami, z którymi boryka się każda rodzina ze starszymi krewnymi, mając na celu poprawę opieki dzięki technologii i danie pacjentom możliwości starzenia się z godnością w ich domach. Jako specjalista w Zespole Wsparcia Klienta będziesz kształtował doświadczenie klientów-opiekunów na naszej platformie w Polsce.