Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Telefoniczny doradca klienta

Marta Poland sp. z o.o.

7 00010 000 brutto / mies.
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • Praca zmianowa:nie
  • Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek)
  • Godziny pracy:9:00 - 18:00
  • Tryb wypłaty:miesięczna
  • System wynagrodzeń:stała podstawa + premia za wyniki

Marta Poland sp. z o.o.

Aleja Grunwaldzka 347

Oliwa

Gdańsk

Twój zakres obowiązków

  • Koordynacja pracy 3-osobowego zespołu

  • Nadzór nad realizowaniem zadań członków zespołu, monitorowanie wyników

  • Sporządzanie raportów i analiz

  • Analiza, rewizja, proponowanie ulepszeń i usprawnień w procedurach

  • Motywowanie i wspieranie członków zespołu

  • Współpraca z innymi zespołami w zakresie wsparcia klienta

  • Onboarding klienta na platformie marta.de

  • Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych z opiekunami

  • Weryfikacja umiejętności języka niemieckiego opiekunów

Nasze wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego B2/C1

  • Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym jest plusem,

  • Komunikatywność, dobra organizacja pracy,

  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office,

  • Mile widziana znajomość systemów CRM oraz doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Atrakcyjne wynagrodzenie, dodatkowa premia w oparciu o wyniki

  • Bezpłatna prywatna opieka medyczna oraz karta Multisport

  • Młody zespół, pełen energii do działania

  • Możliwość szybkiego rozwoju w międzynarodowym zespole

  • Spotkania integracyjne

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

O nas

Marta łączy opiekunów z całej Europy z rodzinami, które potrzebują pomocy w opiece nad swoimi bliskimi. Misją naszej firmy jest aby uczynić opiekę nad osobami starszymi bardziej przejrzystą, przystępną cenowo i niezawodną.

Obecny rynek opieki nad osobami starszymi jest nadal w dużej mierze analogiczny i wysoce dysfunkcyjny. Naszym celem jest zapewnienie przejrzystości na rynku i wykorzystanie technologii w celu wzmocnienia pozycji opiekunów w ich codziennej pracy.

Zajmujemy się problemami, z którymi boryka się każda rodzina ze starszymi krewnymi, mając na celu poprawę opieki dzięki technologii i danie pacjentom możliwości starzenia się z godnością w ich domach. Jako specjalista w Zespole Wsparcia Klienta będziesz kształtował doświadczenie klientów-opiekunów na naszej platformie w Polsce.