Oferta pracy

Telefoniczny Doradca Klienta

Asseta S. A.

  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna
  • rekrutacja zdalna

Asseta S. A.

Aleja Wincentego Witosa 16

Lublin

Twój zakres obowiązków

  • Telefoniczny kontakt z klientami,

  • Wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności oraz doradztwo w zakresie możliwych rozwiązań spłaty zadłużenia,

  • Negocjowanie warunków spłaty zadłużenia,

  • Monitorowanie podjętych działań i ustaleń z klientem,

  • Rejestrowanie postępów w systemie informatycznym.

Nasze wymagania

  • Komunikatywność i umiejętność rozwiązywania problemów,

  • Wysokie nastawienie na realizację celów,

  • Zapał do pracy i pozytywna energia,

  • Wysoka kultura osobista.

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz chęć poszerzania wiedzy z obszaru finansów i obsługi klienta.

  • Nie masz doświadczenia? To nic! Przyjdź do nas, nauczymy Cię wszystkiego od początku!

To oferujemy

  • Umowę o pracę,

  • Wynagrodzenie zasadnicze wzbogacone o pakiet premiowy,

  • Dostęp do dodatkowych benefitów pracowniczych: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karnet sportowy,

  • Własne stanowisko pracy,

  • Pracę w kulturze Lean Management,

  • Szkolenie wdrożeniowe do pracy, wliczające się w okres zatrudnienia,

  • Ciekawe szkolenia cykliczne w trakcie zatrudnienia,

  • Pracę od poniedziałku do piątku (nie pracujemy w weekendy),

  • Pracę zespołową z elementami grywalizacji,

  • Realne możliwości rozwoju zawodowego wewnątrz organizacji,

  • Udział w budowaniu nowej marki na rynku.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • firmowa biblioteka

  • kawa / herbata

  • program rekomendacji pracowników

  • możliwość wypożyczenia auta służbowego do celów prywatnych

Asseta S. A.

Jesteśmy nową spółką z branży windykacyjnej. Pomagamy firmom budować ich kapitał dzięki nowoczesnym metodom zarządzania wierzytelnościami. Do rozwijającego się działu telefonicznej obsługi klienta poszukujemy energicznych, zdeterminowanych do osiągania wyników i rzetelnych Doradców. Cenimy osoby z doświadczeniem, ale jesteśmy również gotowi wszystkiego Cię nauczyć. Zainteresowała Cię nasza oferta? Zapoznaj się z naszym profilem pracodawcy i wyślij swoje CV już teraz!

Przewiń do profilu firmy