Telefoniczny doradca klienta

  • Wrocław, dolnośląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-12-07
  • Ważna jeszcze 25 dni (do 2019-01-06)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Intrum powstało w wyniku połączenia szwedzkiej grupy Intrum Justitia i norweskiego podmiotu Lindorff, stając się niekwestionowanym światowym liderem w branży windykacji i zarządzania wierzytelnościami. Obecnie prowadzimy działalność w 24 krajach na terenie całej Europy
    i zatrudniamy ponad 8000 pracowników. Dbamy o to, aby firmy korzystające z naszych usług otrzymywały płatności na czas, jednocześnie pomagając osobom zadłużonym odzyskać kontrolę nad finansami. 

    Zapewnimy Ci wsparcie przełożonego oraz zespołu, szkolenia wdrożeniowe od początku współpracy, a także coachingi rozwijające Twoje kompetencje podczas codziennej pracy.

    Oferujemy jasną i klarowną ścieżkę kariery, doceniamy osoby chętne do rozwoju oraz podejmowania nowych wyzwań zawodowych.

    Wśród codziennych obowiązków znajdujemy również czas miłą rozmowę czy wypicie pysznej kawy w przyjaznej atmosferze.

    Aktualnie poszukujemy osoby zainteresowanej pracą na stanowisku:

    Telefoniczny doradca klienta

    Miejsce pracy: Wrocław

    Czym będziesz zajmować się na tym stanowisku:

    • telefoniczną obsługą klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności,
      tj.: ustaleniem przyczyn powstania zaległości oraz prowadzeniem negocjacji na etapie polubownym
    • uzupełnianiem danych kontaktowych oraz raportowaniem działań

    Czego oczekujemy:

    • wykształcenia min. na poziomie średnim
    • dobrej znajomości pakietu MS Office

    Kluczowe kompetencje:

    • umiejętność prowadzenia negocjacji
    • dobra dykcja i łatwość formułowania myśli

    Mile widziane: 

    • wysoka kultura osobista
    • doświadczenie w pracy w Call Center

    Oferujemy:

    • profesjonalne szkolenie, które wprowadzi Cię w nowy zakres obowiązków
    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone systemem premiowym
    • możliwość rozwoju i zbudowania ścieżki rozwoju razem z Intrum
    • pracę według elastycznego grafika, w trybie zmianowym (dział Call Center pracuje w godzinach 7.00 - 20:00)
    • atrakcyjne benefity: prywatną opiekę medyczną, dostęp do systemu myBenefit, ubezpieczenie grupowe
    • pracę w komfortowych warunkach i przyjaznym otoczeniu (nowoczesny biurowiec na Promenadach Wrocławskich)

    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.