Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Test Manager

Getin Noble Bank S.A.

  • Gwiaździsta 66, Krzyki, Wrocław
    Wrocław, dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Getin Noble Bank S.A.

Gwiaździsta 66

Krzyki

Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • organizacja i koordynacja pracy zespołu testerskiego,

  • nadzór, monitorowanie i kontrola nad pracami testowymi inicjatywy/projektu informatycznego,

  • opracowywanie raportów z wykonanych różnych poziomów testów,

  • identyfikacja ryzyk i pomoc w rozwiązywaniu problemów,

  • zarządzanie środowiskami testowymi,

  • współuczestniczenie w procesie rekrutacji na stanowiska testerskie.

Nasze wymagania

  • kilkuletniego doświadczenia w przeprowadzaniu testów manualnych lub automatycznych,

  • dokładności i samodyscypliny,

  • umiejętności pracy w zespole projektowym,

  • mile widziana znajomość narzędzi RedMine, TestLink, Selenium oraz podstawowa znajomość SQL i tematyki bazodanowej (MS SQL, Oracle),

  • doświadczenie w obszarze bankowości będzie dodatkowym atutem.

Mile widziane

  • Doświadczenie na stanowisku Leadera/Managera

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

  • pracę w systemie hybrydowym, w okresie nasilenia pandemii zdalną,

  • pakiet prywatnej opieki medycznej,

  • możliwość korzystania z karty MultiSport,

  • możliwość rozwoju zawodowego,

  • pracę w otoczeniu zaawansowanym technologicznie.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • inicjatywy dobroczynne

  • szkolenia wewnętrzne

Etapy rekrutacji
1

Analiza aplikacji

2

Rozmowa telefoniczna

3

Spotkanie

4

Informacja zwrotna

Getin Noble Bank S.A.

POZNAJ GETIN NOBLE BANK

Jesteśmy bankiem uniwersalnym, należącym do grona dziesięciu największych w Polsce pod względem sumy bilansowej. Dysponujemy rozbudowaną siecią oddziałów własnych i franczyzowych. Nasi Klienci mogą także korzystać z nowoczesnej bankowości internetowej i mobilnej. Regularnie zajmujemy czołowe pozycje w najważniejszych rankingach oceniających jakość obsługi Klientów detalicznych: Przyjazny Bank Newsweeka, Złoty Bankier oraz Instytucja Roku.

W Getin Noble Banku świetną atmosferę, rozwój i wyzwania mamy w standardzie, dlatego nasz zespół idealnie uzupełnią zarówno osoby z doświadczeniem, jak i te, które stawiają pierwsze kroki w świecie bankowości. Liczysz się Ty i Twoje zaangażowanie, bo każdy z nas jest inny, ale wszyscy tworzymy jeden Getin Noble Bank!

W JAKICH OBSZARACH MOŻESZ SIĘ U NAS ROZWIJAĆ?

PRACA W ODDZIALE BANKU

Jeżeli potrafisz budować relacje, masz pozytywne nastawienie, szybko się uczysz i chcesz rozwijać się w branży finansowej to znak, że idealnie wpisujesz się w profil Doradcy Klienta!

Rozpocznij karierę w naszym banku i rozwijaj swoje kompetencje sprzedażowe na stanowiskach różnego szczebla w jednym z segmentów: detalicznym, bankowości osobistej i bankowości prywatnej.

PRACA W CONTACT CENTER

Jeśli lubisz się rozwijać, łatwo nawiązujesz relacje z ludźmi, a dobra atmosfera napędza Cię do działania, dołącz do naszego Contact Center! To ważna część naszej firmy - właśnie tutaj klienci poznają szczegóły interesujących ofert i tu zwracają się w pierwszej kolejności, jeśli napotkają problemy.

PRACA W IT

Jeżeli interesujesz się nowymi technologiami i rozwiązaniami fintechowymi to aplikuj do naszego Obszaru IT!

W skład tego obszaru w naszym banku wchodzą między innymi: programiści, testerzy czy administratorzy. To właśnie oni tworzą, rozwijają i technologicznie utrzymują: systemy transakcyjne, bankowość elektroniczną, systemy sprzedażowe, CRM i inne nasze aplikacje.

PRACA W CENTRALI

Nasze centrale mieszczą się w Warszawie, Wrocławiu i Katowicach. Pracują w nich specjaliści i menadżerowie, którzy zapewniają sprawne funkcjonowanie banku we wszystkich obszarach. Dołącz do nas i realizuj się zawodowo między innymi w administracji, marketingu, zarządzaniu ryzykiem, HR, audycie, controllingu i wielu innych.

Przewiń do profilu firmy