Bakalland S.A.

Trade Marketing & Customer Development Director

Bakalland S.A.O firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Dyrektor/Prezes

Setki tysięcy zadowolonych Klientów, miliony sprzedanych produktów, najwyższej jakości rozwiązania wdrażane przez firmę każdego roku, najlepsi eksperci i wyspecjalizowani pracownicy – to właśnie  Bakalland S.A.!

Trade Marketing & Customer Development Director
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres odpowiedzialności:
  • Przygotowywanie planów i aktywności dla poszczególnych kanałów i kategorii oraz nadawanie im odpowiednich priorytetów do realizacji.
  • Implementowanie i egzekwowanie przygotowanych planów i aktywności na poziomie kanałów.
  • Koordynowanie przygotowania akcji klienckich.
  • Monitorowanie marek i kategorii w poszczególnych kanałach dystrybucji.
  • Rozwijanie kanałów sprzedaży poprzez wyszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań podnoszących sprzedaż i zwiększających udziały rynkowe.
  • Efektywne zarządzanie budżetem rocznym i kontrola wydatków związanych z tym procesem.
  • Zarządzanie i egzekucja wyprodukowanych materiałów POS
  • Uczestnictwo w tworzeniu planów rozwojowych poszczególnych marek i kategorii.
  • Ścisła współpraca z agencjami, marketingowymi, merchandisingowymi oraz informatycznymi w zakresie oprogramowania wsparcia sprzedaży.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe preferowane ekonomiczne lub marketingowe.
  • Co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy w ramach działu handlowego bądź marketingowego na samodzielnym stanowisku w branży FMCG.
  • Znajomość polskiego handlu spożywczego zarówno tradycyjnego jak i nowoczesnego.
  • Ogólna wiedza trade marketingowa z nastawieniem na rozwój kanałów sprzedaży.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i oczekiwań klienta wewnętrznego.
  • Wysoka motywacja i potencjał do dalszego rozwoju.
  • Biegła znajomość MS Office w szczególności Excel i Power Point.
  • Inicjatywa i kreatywność w działaniu.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

Kliknięcie przycisku „Wyślij” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Bakalland S.A. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.

Setki tysięcy zadowolonych Klientów, miliony sprzedanych produktów, najwyższej jakości rozwiązania wdrażane przez firmę każdego roku, najlepsi eksperci i wyspecjalizowani pracownicy – to właśnie  Bakalland S.A.!

Trade Marketing & Customer Development Director
Zakres odpowiedzialności:
  • Przygotowywanie planów i aktywności dla poszczególnych kanałów i kategorii oraz nadawanie im odpowiednich priorytetów do realizacji.
  • Implementowanie i egzekwowanie przygotowanych planów i aktywności na poziomie kanałów.
  • Koordynowanie przygotowania akcji klienckich.
  • Monitorowanie marek i kategorii w poszczególnych kanałach dystrybucji.
  • Rozwijanie kanałów sprzedaży poprzez wyszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań podnoszących sprzedaż i zwiększających udziały rynkowe.
  • Efektywne zarządzanie budżetem rocznym i kontrola wydatków związanych z tym procesem.
  • Zarządzanie i egzekucja wyprodukowanych materiałów POS
  • Uczestnictwo w tworzeniu planów rozwojowych poszczególnych marek i kategorii.
  • Ścisła współpraca z agencjami, marketingowymi, merchandisingowymi oraz informatycznymi w zakresie oprogramowania wsparcia sprzedaży.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe preferowane ekonomiczne lub marketingowe.
  • Co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy w ramach działu handlowego bądź marketingowego na samodzielnym stanowisku w branży FMCG.
  • Znajomość polskiego handlu spożywczego zarówno tradycyjnego jak i nowoczesnego.
  • Ogólna wiedza trade marketingowa z nastawieniem na rozwój kanałów sprzedaży.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i oczekiwań klienta wewnętrznego.
  • Wysoka motywacja i potencjał do dalszego rozwoju.
  • Biegła znajomość MS Office w szczególności Excel i Power Point.
  • Inicjatywa i kreatywność w działaniu.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

Kliknięcie przycisku „Wyślij” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Bakalland S.A. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy