Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1214 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Traffic Specialist

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 24.03.2015

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Goldbach Audience (Poland) Sp. z o.o.

    Goldbach Audience działa w obszarze Internetu i nowych mediów specjalizując się przede wszystkim w reklamie internetowej. Grupa rozwija komórki dedykowane poszczególnym formom marketingu online, jak reklama display, reklama behawioralna, wideo online, kampanie SEM, działania w społecznościach, reklama w grach, czy kreacja internetowa. Działalność w wielu obszarach marketingu umożliwia Goldbach Audience kompleksową obsługę kampanii reklamowych w Internecie – planowanie mediów internetowych, dostarczanie technologii emisji, tworzenie kreacji oraz realizację i raportowanie kampanii do Klienta.

    TRAFFIC SPECIALIST

    Miejsce pracy: Warszawa
    Region: mazowieckie
    • praca z systemami adserwerowymi,
    • wprowadzanie, monitoring i optymalizacja kampanii reklamowych (po uprzednim szkoleniu),
    • współpraca z Klientami i Wydawcami w zakresie emisji reklam,
    • współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi w zakresie wprowadzania i obsługi kampanii reklamowych,
    • znajomość: Action Script, HTML, Flash
    • zainteresowanie Internetem, nowymi technologiami i reklamą online
    • znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
    • obsługa komputera / pakiet MS Office - w tym bardzo dobra znajomość Excel’a/
    • zaangażowanie w realizowane projekty
    • dokładność i sumienność
    • stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę z pakietem socjalnym,
    • bardzo dobrą atmosferę pracy,
    • współpracę z młodym, dynamicznie rozwijającym się zespołem,
    • szansę rozwoju zawodowego, szkolenia wewnętrzne.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.),