BIGRAM S.A.

Transition Manager

BIGRAM S.A.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze miesiąc
    15 Luty 2020
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Kierownik

Dla naszego klienta, międzynarodowego lidera na rynku płatności mobilnych, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko: 

Transition Manager

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ML/TM/0120

Zakres obowiązków:

• Opracowanie strategii dot.przenoszenia procesów biznesowych dla całego portfolio usług naszego klienta,
• Koordynacja oraz przeprowadzenie całości procesu offshoringu we współpracy z wewnętrznymi stakeholderami,
• Wdrożenie standardów procesu tranzycji oraz powiązanych narzędzi (Offshore Demand Supply Management, Digital Cockpit, Captive Business Analysis),
• Tworzenie miesięcznych raportów na temat planów offshoringowych
• Aktywne uczestnictwo w zarządzaniu oraz optymalizacji procesów tranzycyjnych,
• Wsparcie oraz dostarczanie informacji dla poszczególnych działów,
• Rozwój oraz utrzymywanie relacji z dostawcami zewnętrznymi.

Wymagania:

• Minimum 4 lata doświadczenia w zakresie przenoszenia procesów,
• Duża decyzyjność oraz orientacja biznesowa,
• Wyższe wykształcenie
• Zrozumienie obecnych procesów i narzędzi zarządzania pracownikami w branży,
• Silne zdolności analityczne,
• Biegła znajomość języka angielskiego, dodatkowym atutem byłaby znajomość języka niemieckiego.

Oferujemy:

• Pracę w globalnych strukturach z dużymi możliwościami rozwoju,
• Stabilne zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
• Pracę w dobrej lokalizacji blisko linii metra M2,
• Atrakcyjne wynagrodzenie,
• Pracę w międzynarodowym dynamicznym zespole,
• Szeroki pakiet benefitów.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
facebook
instagram
instagram

Dla naszego klienta, międzynarodowego lidera na rynku płatności mobilnych, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko: 

Transition Manager

Numer ref.: ML/TM/0120

Zakres obowiązków:

• Opracowanie strategii dot.przenoszenia procesów biznesowych dla całego portfolio usług naszego klienta,
• Koordynacja oraz przeprowadzenie całości procesu offshoringu we współpracy z wewnętrznymi stakeholderami,
• Wdrożenie standardów procesu tranzycji oraz powiązanych narzędzi (Offshore Demand Supply Management, Digital Cockpit, Captive Business Analysis),
• Tworzenie miesięcznych raportów na temat planów offshoringowych
• Aktywne uczestnictwo w zarządzaniu oraz optymalizacji procesów tranzycyjnych,
• Wsparcie oraz dostarczanie informacji dla poszczególnych działów,
• Rozwój oraz utrzymywanie relacji z dostawcami zewnętrznymi.

Wymagania:

• Minimum 4 lata doświadczenia w zakresie przenoszenia procesów,
• Duża decyzyjność oraz orientacja biznesowa,
• Wyższe wykształcenie
• Zrozumienie obecnych procesów i narzędzi zarządzania pracownikami w branży,
• Silne zdolności analityczne,
• Biegła znajomość języka angielskiego, dodatkowym atutem byłaby znajomość języka niemieckiego.

Oferujemy:

• Pracę w globalnych strukturach z dużymi możliwościami rozwoju,
• Stabilne zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
• Pracę w dobrej lokalizacji blisko linii metra M2,
• Atrakcyjne wynagrodzenie,
• Pracę w międzynarodowym dynamicznym zespole,
• Szeroki pakiet benefitów.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne