Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Treasury Back Office Specialist

Randstad Polska Sp. z o.o.

  • Warszawa, mazowieckie

  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • Specjalista (Mid / Regular)

Dla naszego klienta, duńskiego lidera z branży TSL, poszukujemy obecnie osoby do wsparcia nowopowstałego działu Treasury! Szukamy specjalisty, mającego cnajmniej dwuletnie doświadczenie w tym obszarze, mającego swobodę komunikacji w języku angielskim, szukającym długofalowej współpracy w kameralnym zespole. 

Treasury Back Office SpecialistNumer ref.: /495/12/2021/AS/107632

zadania

  • Codzienne zarządzanie pulami środków pieniężnych i codzienne zadania skarbowe, takie jak: zlecenia gotówkowe i przelewy bankowe, kontrakty walutowe, raportowanie płynności, dywidendy i księgowanie udziałów, monitorowanie i zapytania w bankach wewnętrznych 
  • Odpowiedzialność za zamknięcia miesięcy związanych z działalnością treasury, takich jak: naliczanie odsetek, uzgadnianie rachunków bankowych w banku, wysyłanie wyciągów bankowych, pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla podmiotów lokalnych we wszystkich sprawach związanych z bankami wewnętrznymi, analiza dopasowania międzyfirmowego dla ruchów skarbowych,
  • Pośredniczenie między departamentami i działaniami, które mają bezpośredni wpływ na działalność skarbową,
  • Zarządzanie ryzykiem finansowym związanym z działalnością skarbową  
  • Gotowość do nauki i rozwoju, podejmowania w zespole dodatkowych zadań doraźnych z działu Skarbu Grupy i Rachunkowości Grupy.

oczekujemy

  • Doświadczenia w pracy w obszarze treasury (2-4 lata)
  • Doświadczenie w transakcjach finansowych, a najlepiej także księgowości lub chęci do nauki w tym zakresie,
  • Wykształcenie wyższe w zakresie finansów/księgowości/bankowości  
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie C1/ min B2  
  • Znajomość SAP ( mile widziane) lub dowolnego międzynarodowego systemu ERP
  • Doświadczenie z produktami finansowymi, takimi jak cash pool, podstawowe narzędzia hedgingowe i podobne rozwiązania w bankach (projekty grupowe w obszarze płatności, windykacji, naliczania odsetek)  
  • Sprawdzona umiejętność globalnej komunikacji zarówno ze specjalistami, jak i menedżerami.

 

oferujemy

  • pakiet benefitów (karta medyczna, sportowa, ubezpieczenie, dofinansowanie nauki języka),
  • hybrydowy model współpracy (obecnie praca 100% zdalna, ale docelowo jesto to hybryda w proporcji 2/3),
  • atrakcyjne wynagrodzenie + dodatki, np. prezenty świąteczne,
  • biuro w dobrze skomunikowanej lokacji - Mokotów,
  • umowę o pracę- po okresie próbnym możliwa umowa na czas nieokreślony,
  • sprawny procesrekrutacji- jedno spotkanie online.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Ogłoszenie archiwalne