Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyTreasury Back Office Specialist
Randstad Polska Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
- Specjalista (Mid / Regular)
Dla naszego klienta, duńskiego lidera z branży TSL, poszukujemy obecnie osoby do wsparcia nowopowstałego działu Treasury! Szukamy specjalisty, mającego cnajmniej dwuletnie doświadczenie w tym obszarze, mającego swobodę komunikacji w języku angielskim, szukającym długofalowej współpracy w kameralnym zespole.
Treasury Back Office SpecialistNumer ref.: /495/12/2021/AS/107632
zadania
- Codzienne zarządzanie pulami środków pieniężnych i codzienne zadania skarbowe, takie jak: zlecenia gotówkowe i przelewy bankowe, kontrakty walutowe, raportowanie płynności, dywidendy i księgowanie udziałów, monitorowanie i zapytania w bankach wewnętrznych
- Odpowiedzialność za zamknięcia miesięcy związanych z działalnością treasury, takich jak: naliczanie odsetek, uzgadnianie rachunków bankowych w banku, wysyłanie wyciągów bankowych, pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla podmiotów lokalnych we wszystkich sprawach związanych z bankami wewnętrznymi, analiza dopasowania międzyfirmowego dla ruchów skarbowych,
- Pośredniczenie między departamentami i działaniami, które mają bezpośredni wpływ na działalność skarbową,
- Zarządzanie ryzykiem finansowym związanym z działalnością skarbową
- Gotowość do nauki i rozwoju, podejmowania w zespole dodatkowych zadań doraźnych z działu Skarbu Grupy i Rachunkowości Grupy.
oczekujemy
- Doświadczenia w pracy w obszarze treasury (2-4 lata)
- Doświadczenie w transakcjach finansowych, a najlepiej także księgowości lub chęci do nauki w tym zakresie,
- Wykształcenie wyższe w zakresie finansów/księgowości/bankowości
- Znajomości języka angielskiego na poziomie C1/ min B2
- Znajomość SAP ( mile widziane) lub dowolnego międzynarodowego systemu ERP
- Doświadczenie z produktami finansowymi, takimi jak cash pool, podstawowe narzędzia hedgingowe i podobne rozwiązania w bankach (projekty grupowe w obszarze płatności, windykacji, naliczania odsetek)
- Sprawdzona umiejętność globalnej komunikacji zarówno ze specjalistami, jak i menedżerami.
oferujemy
- pakiet benefitów (karta medyczna, sportowa, ubezpieczenie, dofinansowanie nauki języka),
- hybrydowy model współpracy (obecnie praca 100% zdalna, ale docelowo jesto to hybryda w proporcji 2/3),
- atrakcyjne wynagrodzenie + dodatki, np. prezenty świąteczne,
- biuro w dobrze skomunikowanej lokacji - Mokotów,
- umowę o pracę- po okresie próbnym możliwa umowa na czas nieokreślony,
- sprawny procesrekrutacji- jedno spotkanie online.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
Ogłoszenie archiwalne