Trener Call Center

CCPORTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

CCPORTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Młynarska 42/115

Warszawa

W CCPORTER zajmujemy się profesjonalnym wsparciem firm w zakresie rozwoju biznesu, umożliwiając połączenie różnych usług outsourcingowych. Oferujemy usługi wynajmu powierzchni biurowych, coworkingu oraz profesjonalnego contact-center, zapewniając naszym Klientom rozwiązania dostosowane do ich indywidualnych potrzeb.
 
Do naszego zespołu poszukujemy osoby do współpracy jako:

Trener Call Center

Miejsce pracy: Warszawa

Dołączając do nas, będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Analizowanie i pozyskiwanie informacji nt. potrzeb szkoleniowych wraz z przełożeniem wyników na programy i narzędzia szkoleniowe
  • Prowadzenie szkoleń sprzedażowych, produktowych i jakościowych dedykowanych dla konsultantów z rynków zagranicznych (w języku angielskim lub polskim)
  • Realizację coachingów w celu podniesienia wskazanych wskaźników sprzedażowych i jakościowych
  • Tworzenie i aktualizację materiałów szkoleniowych, treści bazy wiedzy, podręczników, tutoriali  innych materiałów będących nośnikami wiedzy dla zespołów sprzedaży
  • Rozwój metod szkoleniowych poprzez wykorzystanie dostępnych rozwiązań w celu podniesienia ich efektywności i jakości
  • Współpracę z działem Quality i zespołem Team Leaderów

Jesteś osobą, której szukamy jeśli:

  • Masz min. 2 lata doświadczenia jako wewnętrzny trener call center w zakresie prowadzenia szkoleń sprzedażowych, przekazywania wiedzy oraz motywowania pracowników
  • Znasz techniki sprzedaży i narzędzia szkoleniowe lub posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
  • Potrafisz płynnie posługiwać się językiem angielskim (min. C1) - znajomość dodatkowego języka będzie dużym atutem
  • Masz praktyczne doświadczenie w stosowaniu rozwiązań szkoleniowych online

Co możemy zaoferować Ci w zamian?

  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie
  • Dużą samodzielność w realizacji zadań
  • Międzynarodowe środowisko i niekorporacyjną atmosferę
  • Możliwość rozwoju kompetencji trenerskich
  • Dofinansowanie do karty sportowej i pakietu medycznego
  • Biuro zlokalizowane w okolicy Ronda Daszyńskiego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
W CCPORTER zajmujemy się profesjonalnym wsparciem firm w zakresie rozwoju biznesu, umożliwiając połączenie różnych usług outsourcingowych. Oferujemy usługi wynajmu powierzchni biurowych, coworkingu oraz profesjonalnego contact-center, zapewniając naszym Klientom rozwiązania dostosowane do ich indywidualnych potrzeb.
 
Do naszego zespołu poszukujemy osoby do współpracy jako:
Trener Call Center

Dołączając do nas, będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Analizowanie i pozyskiwanie informacji nt. potrzeb szkoleniowych wraz z przełożeniem wyników na programy i narzędzia szkoleniowe
  • Prowadzenie szkoleń sprzedażowych, produktowych i jakościowych dedykowanych dla konsultantów z rynków zagranicznych (w języku angielskim lub polskim)
  • Realizację coachingów w celu podniesienia wskazanych wskaźników sprzedażowych i jakościowych
  • Tworzenie i aktualizację materiałów szkoleniowych, treści bazy wiedzy, podręczników, tutoriali  innych materiałów będących nośnikami wiedzy dla zespołów sprzedaży
  • Rozwój metod szkoleniowych poprzez wykorzystanie dostępnych rozwiązań w celu podniesienia ich efektywności i jakości
  • Współpracę z działem Quality i zespołem Team Leaderów

Jesteś osobą, której szukamy jeśli:

  • Masz min. 2 lata doświadczenia jako wewnętrzny trener call center w zakresie prowadzenia szkoleń sprzedażowych, przekazywania wiedzy oraz motywowania pracowników
  • Znasz techniki sprzedaży i narzędzia szkoleniowe lub posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
  • Potrafisz płynnie posługiwać się językiem angielskim (min. C1) - znajomość dodatkowego języka będzie dużym atutem
  • Masz praktyczne doświadczenie w stosowaniu rozwiązań szkoleniowych online

Co możemy zaoferować Ci w zamian?

  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie
  • Dużą samodzielność w realizacji zadań
  • Międzynarodowe środowisko i niekorporacyjną atmosferę
  • Możliwość rozwoju kompetencji trenerskich
  • Dofinansowanie do karty sportowej i pakietu medycznego
  • Biuro zlokalizowane w okolicy Ronda Daszyńskiego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne