Oferta pracy

Trener Operacyjny

KRUK S.A.O firmie

  • Szczawieńska 2, Szczawno-Zdrój
    Szczawno-Zdrój, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło 10 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

KRUK S.A.

Szczawieńska 2

Szczawno-Zdrój

Twój zakres obowiązków

  • Poznanie specyfiki pracy wspieranego obszaru (Contact Center): tj. zasad pracy, mierników efektywności.

  • Badanie potrzeb rozwojowych pracowników z uwzględnieniem osiąganych przez nich wyników/rezultatów w pracy

  • Praca nad zmianą zachowań

  • Analiza wskaźnikow biznesowych w celu dobrania odpowiednich działań rozwojowych

  • Wyznaczanie wskaźników behawioralnych

  • Przygotowanie niezbędnej wiedzy/treningu umiejętności i ich dostarczenie z wykorzystaniem najefektywniejszych metod pracy,

  • Dbanie o bodźcowanie pracownika/ów podczas procesu,

  • Analiza skuteczności działań rozwojowych i ich przełożenia na wyniki biznesowe

Nasze wymagania

  • Diagnozowanie problemów głównie w obszarach jakości pracy oraz w osiąganiu wyznaczanych celów, a także umiejętność ich rozwiązywania

  • Analiza danych z zakresu efektywności pracy, wyciąganie wniosków na ich podstawie i formułowanie rekomendacji/planów działań rozwojowych

  • Ścisła współpraca z menedżerami Contact Center, której głównym celem jest zwiększenie efektywności pracy zespołu poprzez działania rozwojowe

  • Budowanie i utrzymywanie relacji w oparciu o wzajemny szacunek i zaufanie

  • Praca pod presją związaną z oczekiwaniami poprawy rezultatów wspieranych pracowników

  • Udzielanie informacji zwrotnej zarówno pozytywnej jak i rozwojowej

  • Odważne sygnalizowanie dostrzeganych problemów

  • Praca różnymi metodami rozwojowymi (szkolenia, coaching, action learning, scenki, feedback, inne)

  • Praktyczna obsługa MS Office: (Outlook, Word, Excel, Power Point)

  • Otwartość na nowe formy pracy, np. prowadzenie rozmów z klientami KRUK w celu lepszego poznania specyfiki pracy doradców i efektywniejszego

  • projektowania działań rozwojowych

Mile widziane

  • Doświadczenie trenerskie lub managerskie w obszarze obsługi klienta

  • Język angielski na poziomie co najmniej B1

  • Prawo jazdy kat. B

  • Znajomość filozofii LEAN

  • Znajomość modelu PDCA

  • Dążenie do poszukiwania innych rozwiązań w sytuacji gdy sprawdzone schematy nie przynoszą efektów

  • Praktyczna obsługa narzędzi IT wykorzystywanych przy procesach rozwojowych (platformy, wirtualne ankiety, komunikatory typu skype, teams

To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Praca zdalna co najmniej do 1.10.2021r. Następnie praca hybrydowa (częściowo zdalna, częściowo świadczona w Szczawnie-Zdroju).

  • Ruchome godziny pracy (można zacząć między 6:00 a 11:00)

  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy

  • Możliwość współpracy z doświadczonymi trenerami

  • Dostęp do różnorodnych materiałów rozwojowych

  • Atrakcyjne cenowo ubezpieczenie na życie dla pracownika i jego rodziny

  • Bezpłatną prywatną opiekę medyczną dla pracowników

  • Dofinansowanie do karty multisport

  • Dostęp do biblioteki wew. z książkami i czasopismami branżowymi

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • firmowa biblioteka