Oferta pracy

Trener Sprzedaży

The Adecco Group O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Ekspert
Trener SprzedażyNumer ref.: 2021/TS/56/WAW
  • Przygotowywanie planów oraz szkoleń sprzedażowych dla specjalistów i kadry managerskiej w ramach programu szkoleń wewnętrznych (Akademia Sprzedaży);
  • Wdrażanie standardu sprzedaży za pomocą narzędzi szkoleniowych i coachingowych;
  • Organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu umiejętności sprzedażowych oraz umiejętności miękkich;
  • Prowadzeniem treningów „on the job” i indywidualnych coachingów dla kadry kierowniczej i dla pracowników;
  • Wdrożenie i koordynacja procesu onboardingu osób sprzedażowych;
  • Bieżącą współpracą z kadrą kierowniczą w celu podnoszenia kwalifikacji i umiejętności podległych zespołów;
  • Monitorowanie i ocena efektywności działań szkoleniowych oraz bieżące reagowanie oraz dostosowywanie się do potrzeb organizacji;
  • Przygotowywaniem materiałów szkoleniowych i prowadzenie szkoleń f2f oraz online (e-learning, webinaria);
  • Opracowywanie prezentacji, materiałów, handoutów podręczników i programów szkoleniowych;
  • Budowanie i wspieranie realizacji strategii employer brandingu – przygotowywanie pigułek wiedzy, informacji ze swojego obszaru na potrzeby wewnętrznej komunikacji w firmie;
  • Cykliczne raportowaniem prowadzonych działań szkoleniowych.
  • Min. 4 lat doświadczenia w pracy na stanowisku Trenera Sprzedaży w firmie z sektora B2B, mile widzane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w branży FMCG;
  • Doświadczenia w pracy z grupami sprzedażowymi i prowadzenia szkoleń sprzedażowych;
  • Znajomość języka angielskiego - min B2;
  • Doświadczenia w prowadzeniu szkoleń umiejętności miekkich - mile widziana;
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i sprzedażowych;
  • Ukończonej szkoły trenerskiej zakończonej i potwierdzonej certyfikatem;
  • Kreatywności, umiejętności dzielenia się wiedzą,'pociągania za sobą tłumów' oraz inspirowania innych;
  • Samodzielności i umiejętności organizacji pracy własnej, a także rekomednowania trafnych rozwiązań.
  • Współpracę w oparciu o kontrakt B2B,
  • Pracę w systemie hybrydowym (home office & praca biurowa); 
  • Narzędzia pracy niezbędne do wykonywania powierzonych zadań; 
  • Pomocny zespoł zbudowany z ludzi pełnych pasji i gotowych do dzielenia się wiedzą;
  • Opiekę i wsparcie nad organizacją szkoleń stacjonarnych oraz online.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne