Oferta pracy

Trener Wewnętrzny Działu Obsługi Klienta

Booksy International Sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Definiowanie potrzeb szkoleniowych i rozwojowych pracowników działu Customer Success

  • Opracowanie harmonogramu szkoleń, programów szkoleniowych, materiałów szkoleniowych

  • Planowanie i prowadzenie szkoleń miękkich (np. obsługa klienta, komunikacja), oraz szkoleń produktowych

  • Monitorowanie i ocena jakości konwersacji z Klientami

  • Utrzymanie wysokiego poziomu wiedzy produktowej, systemowej i procesowej

Nasze wymagania

  • Minimum 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń produktowych oraz w obszarze umiejętności miękkich (np.: obsługi klienta, komunikacji, technik sprzedaży) - warunek konieczny

  • Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń online

  • Znajomość narzędzi do tworzenia prezentacji oraz narzędzi wspierających efektywne prowadzenie szkoleń stacjonarnych i zdalnych

  • Zdolność szybkiego uczenia się

  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne

  • Kreatywność

  • Dynamiczna i entuzjastyczna osobowość

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

To oferujemy

  • Pracę zdalną przez kilka pierwszych miesięcy, docelowo pracę w biurze ( Warszawa, lub Bielsko-Biała)

  • Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb (umowa o pracę, umowa B2B, umowa zlecenie)

  • Wynagrodzenie złożone z podstawy i atrakcyjnego systemu premiowego

  • Pracę w zgranym zespole

  • Możliwość rozwoju zawodowego

  • Zatrudnienie w szybko rozwijającym się, międzynarodowym start-upie

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

Booksy International Sp. z o.o.

Booksy to polski startup założony w 2013 r. z siedzibą w San Francisco, oferujący platformę do rezerwacji wizyt online oraz system do zarządzania biznesem w branży usługowej.

Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm i światowym liderem branży beauty. Działamy globalnie i mamy ambitne cele!

Booksy to dynamiczne środowisko pracy i duże możliwości rozwoju zawodowego dla osób z różnymi umiejętnościami - od specjalistów IT, przez marketingowców, po handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta.

Niezależnie od tego na jakim stanowisku pracujesz w Booksy, każdego dnia masz realny wpływ na produkt, który oferujemy naszym klientom!

Jeśli masz energetyczną osobowość, zarażasz innych swoim entuzjazmem i jesteś kreatywną duszą, a jednocześnie umiesz skutecznie przekazywać wiedzę i pomagać innym nabywać nowe umiejętności, szukamy właśnie Ciebie. Jako Senior CS Trainer będziesz miał realny wpływ na to w jaki sposób będą obsługiwani Klienci Booksy.

Przewiń do profilu firmy