background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Trener Wewnętrzny Działu Obsługi Klienta

Booksy International Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 3 lata temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Definiowanie potrzeb szkoleniowych i rozwojowych pracowników działu Customer Success
  • Opracowanie harmonogramu szkoleń, programów szkoleniowych, materiałów szkoleniowych
  • Planowanie i prowadzenie szkoleń miękkich (np. obsługa klienta, komunikacja), oraz szkoleń produktowych
  • Monitorowanie i ocena jakości konwersacji z Klientami
  • Utrzymanie wysokiego poziomu wiedzy produktowej, systemowej i procesowej

Nasze wymagania

  • Minimum 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń produktowych oraz w obszarze umiejętności miękkich (np.: obsługi klienta, komunikacji, technik sprzedaży) - warunek konieczny
  • Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń online
  • Znajomość narzędzi do tworzenia prezentacji oraz narzędzi wspierających efektywne prowadzenie szkoleń stacjonarnych i zdalnych
  • Zdolność szybkiego uczenia się
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Kreatywność
  • Dynamiczna i entuzjastyczna osobowość
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

To oferujemy

  • Pracę zdalną przez kilka pierwszych miesięcy, docelowo pracę w biurze ( Warszawa, lub Bielsko-Biała)
  • Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb (umowa o pracę, umowa B2B, umowa zlecenie)
  • Wynagrodzenie złożone z podstawy i atrakcyjnego systemu premiowego
  • Pracę w zgranym zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Zatrudnienie w szybko rozwijającym się, międzynarodowym start-upie

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • program rekomendacji pracowników
  • inicjatywy dobroczynne

Booksy International Sp. z o.o.

Booksy to polski startup założony w 2013 r. z siedzibą w San Francisco, oferujący platformę do rezerwacji wizyt online oraz system do zarządzania biznesem w branży usługowej.

Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm i światowym liderem branży beauty. Działamy globalnie i mamy ambitne cele!

Booksy to dynamiczne środowisko pracy i duże możliwości rozwoju zawodowego dla osób z różnymi umiejętnościami - od specjalistów IT, przez marketingowców, po handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta.

Niezależnie od tego na jakim stanowisku pracujesz w Booksy, każdego dnia masz realny wpływ na produkt, który oferujemy naszym klientom!

Jeśli masz energetyczną osobowość, zarażasz innych swoim entuzjazmem i jesteś kreatywną duszą, a jednocześnie umiesz skutecznie przekazywać wiedzę i pomagać innym nabywać nowe umiejętności, szukamy właśnie Ciebie. Jako Senior CS Trainer będziesz miał realny wpływ na to w jaki sposób będą obsługiwani Klienci Booksy.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Trener Wewnętrzny Działu Obsługi Klienta, Warszawa