Oferta pracy

Trenerka/Trener Wewnętrzny

Voice Contact Center Sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Tworzenie, koordynacja i prowadzenie szkoleń (w tym onboardingowych, produktowych, procesowych i systemowych)

  • Prowadzenie warsztatów tematycznych dla kadry niższego szczebla (Liderzy, Konsultanci wsparcia)

  • Prowadzenie bieżącej kontroli jakościowej w tym odsłuch rozmów, monitoring rozmów i coaching

  • Przygotowanie materiałów szkoleniowych i materiałów wspierających obsługę klienta

  • Diagnozowanie potrzeb szkoleniowych oraz identyfikowanie obszarów do rozwoju

Nasze wymagania

  • Posiadasz min. 1 rok doświadczenia w pracy trenera wewnętrznego w obszarze obsługi klienta i/lub outsourcingu

  • Dobrze odnajdujesz się w prowadzaniu szkoleń z różnych obszarów w tym szkolenia sprzedażowe (sprzedaż przez telefon), z obsługi klienta (przez telefon, e-mail, chat) oraz szkolenia on-line

  • Potrafisz pracować ze wskaźnikami jakościowymi w pracy contact center (NPS,C-SAT,FCR)

  • Cechuje Cię samodyscyplina i umiejętność zarządzania czasem

  • Jesteś zaangażowana/y, komunikatywna/y i pełna/y pomysłów

  • Posługujesz się płynnie MS Office

  • Akademia/Szkoła Trenerska będzie dodatkowym atutem

To oferujemy

  • Pracę w dużej, stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

  • Zatrudnienie na kontrakt B2B: stałe wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny

  • Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń

  • Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy

  • Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • firmowa drużyna sportowa

  • brak dress code’u

  • program rekomendacji pracowników

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 4 nowoczesne centra operacyjne zlokalizowane w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 800 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.

Przewiń do profilu firmy

Jeśli dotarłeś/aś w czytaniu aż do tego momentu, to chyba oznacza że ogłoszenie Cię zainteresowało, bardzo nas to cieszy i zachęcamy do kliknięcia w ‘’Aplikuj”.

Gotowe? Świetnie! Teraz nasza kolej- do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym!