Ta oferta pracy jest nieaktualna od 192 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Tymczasowy Konsultant Biura Obsługi Klienta

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-01-12

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy liderem na rynku w obszarze oprogramowania finansowo-księgowego i kadrowo-płacowego, wspierający realizację ambitnych planów przedsiębiorstw na całym świecie.

    Zaufały nam miliony małych i średnich firm, które są fundamentem rozwoju globalnej gospodarki. W każdej chwili, każdego dnia pielęgnujemy to zaufanie wiedząc, że przekucie wymarzonego pomysłu na biznes w sposób na życie wymaga ciężkiej pracy i osobistych wyrzeczeń. W świecie, w którym liczy się tylko głos największych, zawsze będziemy wsłuchiwać się w głos przedsiębiorców. Nasi klienci poświęcają się, podejmują ryzyko podążając ku swoim marzeniom i realizując swoje pasje.

    Wierzymy w odpowiedzialność społeczną świata oraz w to, że wśród środowisk, na które oddziałujemy odgrywamy pozytywną rolę. Taki sposób prowadzenia biznesu uważamy za właściwy. I takiego podejścia do biznesu oczekujemy od wszystkich Kandydatów, bez względu na stanowisko, na które aplikują.

    Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:

    Tymczasowy Konsultant Biura Obsługi Klienta

    Miejsce pracy: Warszawa

    Zakres obowiązków

    • telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów firmy Sage
    • udzielanie informacji o ofercie oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez klientów oraz partnerów
    • zapewnienie norm jakościowych, terminowych i ilościowych wykonywanych zadań
    • wprowadzanie danych do wewnętrznych systemów firmy

    Wymagania:

    • mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
    • wysoka kultura osobista
    • znajomość obsługi komputera i pakietu office w stopniu bardzo dobrym
    • komunikatywność i umiejętność pracy w grupie
    • odporność na stres i koncentracja na zadaniu
    • odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację zadań

    Oferujemy:

    • umowa przez agencję (umowa zlecenie lub umowa o pracę czasową)
    • stawka 20 PLN brutto / godzinę
    • przeszkolenie w zakresie produktów i zasad świadczenia usług telefonicznej obsługi Klienta
    • współpracę w młodym zespole
    • możliwość rozwoju
    • pracę w przyjaznej atmosferze
    • czas pracy pn-pt 8-16 lub 9-17
    • możliwość zatrudnienia stałego

     
    Oferty zawierające CV prosimy przesyłać klikając w przycisk  Aplikuj teraz  znajdujący się pod ogłoszeniem.
    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)