UI Designer/ka

SYZYGY

  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna
  • Praca od zaraz
  • pracodawca nie wymaga CV
  • rekrutacja zdalna
  • запрошуємо працівників з України
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

SYZYGY

Józefa Piusa Dziekońskiego 3

Mokotów

Warszawa

Technologie, których używamy

Wymagane

  • Figma

Mile widziane

  • Adobe Photoshop

  • Sketch

  • Zeplin

O projekcie

Cześć tu Cabin Crew! Jesteśmy samozarządzającym się zespołem dedykowanym klientowi z branży lotniczej. Obecnie nasza załoga składa się z 5 osób: 3 UI/UX Designerki, Agile Project Managerki i IT Client Partnerki. Rozwijamy się, rośniemy i potrzebujemy wsparcia nowej kreatywnej głowy. W końcu będziemy do pary 💺💺

• Jesteśmy odpowiedzialni za projektowanie aplikacji mobilnej dla linii lotniczych tworzonej w założeniu white label

• Tworzymy rozbudowany design system dla czterech operatorów

• UX jest tak samo ważne jak UI! Bardzo ważne jest dla nas stawianie potrzeb użytkownika na pierwszym miejscu.

• Aplikacja jest częścią złożonej User Journey, więc łączymy kropki, proponujemy rozwiązania i wdrażamy je.

Twój zakres obowiązków

  • Projektowanie interfejsu dla aplikacji mobilnej

  • Kontakt z różnymi stakeholderami po Stronie Klienta: Brand Ownerami, Feature Ownerami, Developerami, czy Brand Teamem.

Nasze wymagania

  • Znajomość i zajawka Figmą - nie musisz być prosem, chętnie Cię nauczymy

  • Projektowanie interfejsów graficznych poparte portfolio

  • Co najmniej jeden projekt mobile/app w portfolio

  • Wysoce rozwinięte wyczucie estetyki, dokładność i konsekwencja projektowa

  • Znajomość podstawowych zasady UX (mobile first, zasady dostępności, wiedza, że istnieje WCAG)

  • Biegłość w języku angielskim (w mowie i piśmie) - posługujemy się nim w codziennej pracy, podczas spotkań z klientem i developerami

  • Umiejętność aktywnej pracy w zespole - burzliwe dyskusje projektowe i brainstormingi to dla nas codzienność

  • Proaktywność i nastawienie na szukanie rozwiązań

  • Odpowiedzialność za swoją pracę od początku do końca - bierzemy na barki swoje błędy, otwarcie je komunikujemy, wyciągamy z nich wnioski i naprawiamy

Mile widziane

  • Znajomość Pakietu Adobe, Sketch i Zeplin – jesteśmy na etapie migracji projektu ze Sketcha do Figmy, więc fajnie, jeśli znasz narzędzia i w razie czego samodzielnie coś z nich wyciągniesz

  • Kompetencje UX

  • Umiejętność prezentowania wyników swojej pracy, również przed klientem

  • Łatwość nawiązywania relacji i kooperacji z klientem

  • Szybka adaptacja do zmian! Działamy zwinnie 🦦

Tak organizujemy naszą pracę

Liczba osób w zespole

  • 5

Tak pracujemy

  • wewnątrz organizacji
  • koncentrujesz się na jednym projekcie
  • masz wpływ na produkt
  • koncentrujesz się na rozwoju produktu
  • agile

Skład zespołu

  • project manager
  • UI designer
  • UX designer

Takie dajemy możliwości rozwoju

  • branżowe platformy e-learningowe

  • budżet rozwojowy

  • czas na rozwój Twoich pomysłów

  • konferencje w Polsce

  • przestrzeń do eksperymentowania

  • szkolenia wewnątrzfirmowe

  • szkolenia zewnętrzne

  • treningi umiejętności miękkich

  • wspieramy wydarzenia dla IT

  • wymiana wiedzy technicznej w firmie

To oferujemy

  • Praca w samozarządzającym się zespole

  • Branie udziału w procesie tworzenia Design Systemu

  • Praca w dużym, międzynarodowym projekcie

  • Czerpanie z pracy w zespole doświadczonych projektantek

  • Bliska współpraca z developerami

  • Zdobywanie nowych odznak w Figmie

  • Codzienna współpraca z klientem i bezpośredni kontakt z nim

  • Holistyczny pogląd na produkt, projekt, a także na działanie całej firmy

  • Systematyczne zespołowe, między-zespołowe i klienckie warsztaty UI/UX

  • Nie mamy stanowisk, mamy za to role. Przydzielamy je sobie sami w zakresie naszych kompetencji oraz umiejętności, które chcemy dopiero nabyć, aby przynieść wartość zespołowi, klientowi lub/i firmie

  • Zależy nam na stworzeniu dobrego produktu, który będzie wyznaczał trendy w branży lotniczej. Wiemy, mierzymy wysoko, ale właśnie tam latają nasze samoloty

  • Nam po prostu zależy! Miło jest pracować w Zespole, w którym czujemy, że wszyscy angażują się na tym samym poziomie.

  • Rozumiemy się i dbamy o to, żeby to porozumienie utrzymywać. Stawiamy na komunikację i jesteśmy ze sobą szczere.

  • Nie boimy się pytać, interesuje nas zdanie drugiej osoby, szanujemy się i tego szacunku oczekujemy

Etapy rekrutacji
1

30 min rozmowa przez Teams – zapoznawcza

2

1h rozmowa przez Teams – techniczna/culture fit

3

1,5h Meet Us Day – spotkanie z zespołem

Benefity

  • Urlopy bez limitów - Nielimitowane dni wolne (na UoP i B2B) – bo kto nam zabroni?

  • Prawdziwa transparencja - Transparentne pensje, finanse czy widełki wynagrodzeń

  • Imponujące biuro - Mamy biuro na Dolnym Mokotowie, w którym nie brakuje kreatywnej przestrzeni. Regulowane biurka, ergonomiczne krzesła, słoneczny taras, bilard, ping-pong, PlayStation… Brzmi dobrze?

  • Podwyżki - System podwyżkowy, który jest transparentny i jawny dla całej organizacji

  • Klasyczny pakiet - Karta MultiSport + prywatna opieka medyczna Medicover + platforma HearMe

  • Budżet szkoleniowy - Stawiamy na rozwój, więc każdy zespół może zaplanować swój budżet na szkolenia i warsztaty

  • Magiczna kuchnia - Nasza w pełni wyposażona kuchnia zaprasza na sesję gotowania, kawę z Moccamastera, a w każdą środę na wspólne śniadanie

  • Workation - Lubimy swoje towarzystwo na tyle, że czasem chcemy nawet ze sobą mieszkać

  • DevTalks & DesignTalks - Continuous learning loop – Przestrzeń do dzielenia się wiedzą i wyrównywania jej poziomu w organizacji

  • Elastyczne godziny pracy - Zaczynaj później lub kończ wcześniej. Nie ma sprawy! Nasze core hours to 10 -15

  • Bonusy - Co roku przyznajemy sobie bonusy na święta i nagrody pieniężne za 5-10-15 lat pracy z nami

  • Platformy HearME - Dostęp do platformy wspierającej kondycję psychiczną - konsultacje ze specjalist_mi - psycholo_mi, terapeut_mi, cochami i trener_mi biznesu

  • Sporty i zabawy - PlayStation, planszówki, stół do ping-ponga, bilard i przerwy na yogę

  • Po godzinach - Lubimy się dobrze bawić – w naszej kuchni urządzamy imprezki i celebrujemy różne święta. Co roku jeździmy na wyjazdy integracyjne, bo ludzie i przygoda to dwie z naszych wartości (no kidding!)

  • Lekcje angielskiego - Dofinansowanie do lekcji angielskiego – zajęcia grupowe i indywidualne

  • 500+ - Jedyna rzecz, którą ściągnęliśmy od rządu to 500+ na narodziny Twojego potomka

  • Chór i karaoke - Mamy tu sporo entuzjast_ śpiewania, więc co tydzień spotykamy się na lekcję śpiewu z trenerką i organizujemy biurowe karaoke

  • Płatne chorobowe - Opłacamy okres zwolnienia lekarskiego na B2B

SYZYGY

Ars Thanea to Studio Produkcyjne natomiast SYZYGY Warsaw to Software House założone w 2007 roku. Należymy do międzynarodowej Grupy SYZYGY (WPP) i oficjalnie jesteśmy jedną spółką podzieloną na dwa brandy. Skąd dwie firmy? Powstaliśmy jako jeden byt, jednak w 2016 podzieliliśmy się na dwie “marki”. Ars Thanea zajmuje się produkcją CGI, SYZYGY dzieli się na zespoły deweloperów i designerów. Pracujemy w jednym biurze, więc wszystkie zespoły supportujące, w tym my, wspierają oba teamy.

Przewiń do profilu firmy