Ta oferta pracy jest nieaktualna od 13 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

User Experience Architect w Zespole UX i Designu

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2019-03-07

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Bank Millennium jest jedną z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Mocną pozycję zawdzięczamy wieloletniemu doświadczeniu, zrozumieniu potrzeb Klientów oraz nieustannemu doskonaleniu oferowanych usług.
     
    Obecnie poszukujemy Kandydatów gotowych do podjęcia pracy w Departamencie Bankowości Elektronicznej w Warszawie na stanowisku:
    User Experience Architect w Zespole UX i Designu
    Millenet/DBE-UXA
    Miejsce pracy: Warszawa
    Poszukujemy osób które ciekawi, jak działają procesy internetowe i mobilne i jak korzystają z nich nasi użytkownicy, mocno skupionych na zagadnieniach human designu i połączeniu człowieka z technologią. Core naszych działań to przekładanie skomplikowanych procesów i usług na intuicyjny i przyjazny dla użytkownika interfejs aplikacyjny. Nasza misja to tworzenie usług i produktów, które wniosą wartość w życie naszych Klientów, będą zaskakiwały, spełniały potrzeby użytkowników, które użytkownicy polubią i do których chętnie będą wracali.

    Obowiązki:

    • Optymalizacja istniejących rozwiązań w oparciu o realne dane i feedback użytkowników
    • Wizualizacja procesów i ścieżek użytkowników
    • Projektowanie makiet interfejsów aplikacji mobilnych oraz serwisów WWW w oparciu o stworzone ścieżki i badania potrzeb Klientów
    • Mapowanie emocji, barier i potrzeb Klienta na poszczególnych etapach procesów
    • Przeprowadzanie badań użyteczności i testów funkcjonalnych oraz walidowanie przygotowanych propozycji pod katem ich zgodności z potrzebami Klientów
    • Analiza procesów na podstawie danych ilościowych i jakościowych
    • Monitorowanie rezultatów projektowanych rozwiązań i ich optymalizacja
    • Śledzenie feedbacku użytkowników związanego z rozwijanymi systemami, procesami i aplikacjami
    • Śledzenie trendów rynkowych w obszarze UX i designu, ale także w obszarze trendów technologicznych i społecznych

    Wymagania: 

    • Minimum 2-letnie doświadczenie przy zadaniach związanych z mapowaniem doświadczenia Klienta w procesach digitalowych
    • Znajomość metodologii projektowania zorientowanej na użytkownika - umiejętność analizy relacji między użytkownikiem, interfejsem, funkcjonalnością produktu, a etapem procesu, na którym się znajduje
    • Doświadczenie w realizacji projektów interaktywnych, w tym w projektowaniu aplikacji mobilnych i serwisów www
    • Praktyczna znajomość wzorców behawioralnych i ich wykorzystanie w projektach interaktywnych
    • Umiejętność tworzenia ścieżek Klienta i możliwych scenariuszy użycia
    • Dobra znajomość metod prototypowania
    • Umiejętność badania i wykorzystania w procesie projektowania danych jakościowych i ilościowych
    • Kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań
    • Umiejętność pracy w zespole
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę oraz prywatną opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
    • Pracę w Centrali Banku w pełnym wymiarze godzin
    • Udział w rozwojowych projektach i tworzenie rozwiązań, które wyróżniają się na rynku pod względem innowacyjności i przyjazności dla Klienta
    • Możliwość tworzenia prototypów innowacyjnych usług i ich systematycznego wdrażania produkcyjnie dla Klientów
    • Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
    bottom