User Experience Manager (ServiceDesk SLA)
SALES HR
Warszawa
Warszawa, mazowieckie- ważna jeszcze 11 dnido: 05 cze 2022
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik / koordynator, menedżer
- praca zdalna, praca hybrydowa
- Praca od zaraz
- rekrutacja zdalna
- Робота для іноземцівбез польської
Rekrutujemy dla
Naszym klientem jest międzynarodowe centrum spoza Europy, rozszerzające portfolio swoich usług, współpracujące z klientem zewnętrznym
Technologie u pracodawcy
Wymagane
SixSigma
ITIL
Agile
Twój zakres obowiązków
monitorowanie wydajności by zapewnić klientom najwyższy poziom usług poprzez spełnianie oczekiwań zawartych w umowach (SLA)
współpraca z ServiceDesk i innymi zespołami w tym Quality Assurance w celu tworzenia pulpitów nawigacyjnych i narzędzi analitycznych które śledzą wydajność zespołu
współpraca z klientem w celu monitorowania i śledzenia problemów oraz dostosowania aktualnych priorytetów
regularne śledzenie raportów, analiza wydajności za pomocą różnych metod by wypracowywać i formułować zalecenia dotyczące poprawy wydajności
Wymagania pracodawcy
kilkuletnie doświadczenie w obszarze User Experience z doświadczeniem nadzorczym/zarządczym w środowisku obsługi klienta w międzynarodowym zespole
rozumienie zasad SixSigma, ITIL, Agile
biegła znajomość języka angielskiego
bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i silne umiejętności analityczne
proaktywność, wysoko posunięte umiejętności zarządzania
Organizacja pracy
Sposób pracy
- wewnątrz organizacji
- u klienta
- rozwijasz kilka projektów jednocześnie
- agile
Pracodawca oferuje
otwartość na oczekiwania kandydata - umowa o pracę
dodatkowe kwartalne premie i bonusy
stanowisko zdalne, 1-2 razy w miesiącu z wizytą w centrali w Krakowie
duża samodzielność w organizacji o przychodach kilku mld dolarów