Oferta pracy
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

User Experience Manager (ServiceDesk SLA)

SALES HR

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ważna jeszcze 11 dni
    do: 05 cze 2022
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator, menedżer
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna
  • Робота для іноземців
    без польської

Rekrutujemy dla

Naszym klientem jest międzynarodowe centrum spoza Europy, rozszerzające portfolio swoich usług, współpracujące z klientem zewnętrznym

Technologie u pracodawcy

Wymagane

  • SixSigma

  • ITIL

  • Agile

Twój zakres obowiązków

  • monitorowanie wydajności by zapewnić klientom najwyższy poziom usług poprzez spełnianie oczekiwań zawartych w umowach (SLA)

  • współpraca z ServiceDesk i innymi zespołami w tym Quality Assurance w celu tworzenia pulpitów nawigacyjnych i narzędzi analitycznych które śledzą wydajność zespołu

  • współpraca z klientem w celu monitorowania i śledzenia problemów oraz dostosowania aktualnych priorytetów

  • regularne śledzenie raportów, analiza wydajności za pomocą różnych metod by wypracowywać i formułować zalecenia dotyczące poprawy wydajności

Wymagania pracodawcy

  • kilkuletnie doświadczenie w obszarze User Experience z doświadczeniem nadzorczym/zarządczym w środowisku obsługi klienta w międzynarodowym zespole

  • rozumienie zasad SixSigma, ITIL, Agile

  • biegła znajomość języka angielskiego

  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i silne umiejętności analityczne

  • proaktywność, wysoko posunięte umiejętności zarządzania

Organizacja pracy

Sposób pracy

  • wewnątrz organizacji
  • u klienta
  • rozwijasz kilka projektów jednocześnie
  • agile

Pracodawca oferuje

  • otwartość na oczekiwania kandydata - umowa o pracę

  • dodatkowe kwartalne premie i bonusy

  • stanowisko zdalne, 1-2 razy w miesiącu z wizytą w centrali w Krakowie

  • duża samodzielność w organizacji o przychodach kilku mld dolarów