Oferta pracy

UX Researcher - Badacz

ING Bank Śląski S.A.O firmie

  • Warszawa, Polska
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 14 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

ING Bank Śląski S.A.

Warszawa

Warszawa

ING Banku Śląskim liczą się ludzie. Naszym Klientom doradzamy uczciwie, mówiąc wprost, a pracowników traktujemy z uznaniem, dając możliwość rozwoju i przestrzeń do realizacji różnorodnych pasji. Dołącz do nas! #polecam

UX Researcher, Badacz

Numer ref.: MK_0027587

Kim jesteśmy?

Jesteśmy zespołem UX/UI ING Business. 

Co robimy?

Tworzymy najlepszy system bankowości internetowej dla klienta korporacyjnego. Nasze projekty obejmują zarówno weba, jak i mobilkę. Pracujemy ramię w ramię z Product Ownerami, interesariuszami i całym teamem deweloperskim. Minione lata pokazały, że umiemy prowadzić projekty, podważać stan zastany, argumentami przekonywać do rzeczy, w które wierzymy, dopracowywać z analitykami ścieżki (poza happy flows), dogadywać z frontendowcami szczegóły implementacji oraz szukać odpowiedzi na pytania testerów.

Pracujemy na design systemie całej naszej grupy ING - mamy dobrze przygotowaną bibliotekę Sketcha, którą cały czas rozwijamy. Jesteśmy pozytywnie zakręceni na wytyczne WCAGa.

Mamy 10 zespołów deweloperskich, 4 głowy do kreacji i 8 rąk do tworzenia makiet i finalnych wizualizacji. Brakuje nam rąk do testowania.

Nasze oczekiwania:

  • 4 lata doświadczenia w zakresie badań, researchu;
  • prototypowanie interakcji w Axure lub podobnym narzędziu;
  • dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).

Oferujemy Ci:

  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia i programy rozwojowe
  • Dostęp do nowych technologii
  • Premię uzależnioną od wyników
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Pracowniczy program emerytalny
  • Pakiet sportowy
  • Kafeteryjny system benefitów
Zastanawiasz się nad pracą w ING?
Otrzymuj powiadomienia o dopasowaniu Twojego profilu do naszych ofert od Emplobota >>

Co byłoby Twoim zadaniem?

  • Bycie na bieżąco z głosem klienta. Mamy 20 000 wpisów NPS i zaangażowanych ludzi na froncie (Call Centre oraz Doradcy Regionalni), którzy z chęcią opowiadają o bieżących bolączkach.
  • Dobieranie metody badawczej do zweryfikowania danego problemu, projektu
  • Przygotowywanie scenariuszy badawczych
  • Zbieranie respondentów (w tym praca z zewnętrznymi firmami)
  • Przeprowadzanie badań (wszelakich)
  • Łączenie danych jakościowych z ilościowymi (wiedza, że problem istnieje to jedno, świadomość, jaki ma priorytet i impact na klienta, to drugie).
  • Wyciąganie wniosków końcowych w ramach warsztatów podsumowujących (ponad prezentacje i raporty, jednak cenimy sobie zwykłą dyskusję ;) )

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy