Ta oferta pracy jest nieaktualna od 402 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Właściciel Salonu Firmowego

  • Warszawa, mazowieckie
  • Dyrektor/Prezes
  • 15.02.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    BMK Europe S.A. , właściciel najbardziej rozpoznawalnej w kraju marki stolarki drewnianej:


    zaprasza do współpracy w otwarciu i prowadzeniu Salonu Firmowego stolarki okiennej w Warszawie. Projekt salonu posiada status Premium i jest dedykowany do obsługi zarówno klientów indywidualnych, biur projektowych oraz inwestycji deweloperskich.

    Poszukujemy Partnera w charakterze:

    Właściciel Salonu Firmowego Urzędowski

    Numer referencyjny: SPW_2017

    Oferujemy:

    • pomoc w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji lub dostosowania istniejącej placówki
    • znaczny współudział finansowy w wyposażeniu salonu o wysokim standardzie
    • projekt wnętrza wraz z ekspozycją oraz elementami brandingu wewnętrznego i zewnętrznego
    • pomoc przy opracowaniu business planu oraz koncepcji marketingowej placówki
    • wsparcie merytoryczne, marketingowe, sprawdzony know-how
    • system szkoleń wdrażających wraz z udostępnieniem narzędzi wspomagających obsługę klienta
    • wsparcie w zakresie techniczno-produktowym
    • stała opieka managera z działu sprzedaży
    • brak opłat licencyjnych i franczyzowych
    • finansowanie dużych kontraktów poprzez bezpośrednie umowy z Zamawiającym
    • możliwość posiadania w ofercie salonu produktów uzupełniających z wyjątkiem produktów wprost konkurencyjnych
    • stała umowa o współpracy zawierająca mieszany system prowizyjno - handlowy

    Wymagania:

    • minimum 3-letnie doświadczenie w rynku budowlanym w tym w projektach deweloperskich
    • doświadczenie w branży stolarki budowlanej mile widziane ale nie wymagane
    • ugruntowane kontakty z biurami projektowymi, generalnymi wykonawcami oraz deweloperami z woj. mazowieckiego
    • znajomość dokumentacji budowlanej oraz wymogów prawa budowlanego głównie w zakresie budownictwa mieszkaniowego
    • solidność, rzetelność i terminowość w działaniu oraz dobre umiejętności interpersonalne
    • pokrywanie kosztów bieżących funkcjonowania salonu, zgodnie z obraną wspólnie strategią
    • utrzymywanie wysokich standardów obsługi Klienta
    • wdrażanie nowych produktów wprowadzanych  przez spółkę
    • koordynacja realizacji kontraktów z działem obsługi Klienta oraz innymi działami spółki
    • tworzenie pozytywnego wizerunku marki Urzędowski wśród odbiorców w kanale B2B oraz B2C


    Aplikacje w postaci CV oraz listu motywacyjnego wraz z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacji, prosimy wysyłać klikając w przycisk aplikowania z numerem referencyjnym w tytule.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).