Workforce Management Specialist (Specjalista ds. Zarządzania Personelem)

Limango Polska Sp. z o.o.

  • Gorzów Wielkopolski

    Gorzów Wielkopolski, lubuskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna
  • запрошуємо працівників з України
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

Twój zakres obowiązków

  • Planowanie, monitorowanie i zarządzenie czasem pracy zespołów

  • Układanie grafików w oparciu o preferencje zespołów oraz reagowanie na zmiany (np. ilość kontaktów od klientów), aby osiągnąć założone KPI (SLA)

  • Bieżące monitorowanie wskaźników efektywności na poszczególnych kanałach i podejmowanie odpowiednich działań korygujących w zależności od bieżącej sytuacji

  • Rozliczanie czasu pracy oraz nadgodzin, kontrola ewidencji godzin

  • Tworzenie, utrzymanie i udoskonalanie raportów z użyciem Excel i innych narzędzi (np. Tableau)

  • Analiza efektywności pracy konsultantów ,wskaźników operacyjnych, szukanie zależności pomiędzy nimi oraz inicjowanie zmian i usprawnień w procesach, sposobach i narzędziach pracy

  • Raportowanie i analiza ruchu przychodzącego (maile, telefony)

  • Raportowanie informacji dotyczących planowania do kluczowych interesariuszy

Nasze wymagania

  • Znajomość narzędzi do zarządzania pracą w czasie rzeczywistym

  • Znajomość specyfiki pracy w Contact Center

  • Bardzo dobra znajomość Excel oraz rozwinięte umiejętności analityczne (warunek konieczny)

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2/C1 (warunek konieczny)·

  • Nastawienie na szukanie rozwiązań, asertywność i umiejętność szybkiego analizowania i podejmowania decyzji pod presją czasu

  • Wysokie kompetencje komunikacyjne i nastawienie na współpracę

To oferujemy

  • Prywatna opieka zdrowotna

  • Zapewniamy dostęp do najlepszych specjalistów dla Ciebie i Twoich bliskich.

  • Zajęcia językowe

  • Lekcje angielskiego i niemieckiego w małych grupach, dostosowane do Twoich umiejętności.

  • Praca zdalna i elastyczny czas pracy

  • Możliwość częściowej pracy zdalnej, a także dostosowania czasu pracy pod Twój plan dnia.

  • Biuro w centrum Wrocławia

  • W najbliższej okolicy kino, fitnessclub i duży wybór miejsc na lunch.

  • Owocowe poniedziałki

  • Kawy, owoców, pizzy, słodyczy, ale i zdrowych przekąsek w naszym biurze nie brakuje.

  • Imprezy firmowe w najlepszym towarzystwie

  • Po godzinach często organizujemy ciekawe wyjścia albo spotkania w biurze.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

Na co możesz liczyć?

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznym środowisku branży internetowej – u nas nie będziesz się nudzić!

  • możliwość realnego kształtowania biznesu – cenimy samodzielność i przekazujemy odpowiedzialność,

  • zdobywanie doświadczenia w międzynarodowym zespole, działającym na różnych rynkach europejskich.

Opis stanowiska

Codzienne zarządzanie personelem w Dziale Obsługi Klienta w celu zwiększenia efektywności. Będziesz na poziomie zespołu z liderami zespołów i liderami każdego zespołu i będziesz w pełni raportować szefowi obsługi klienta. Będziesz odpowiedzialny za zarządzanie zespołem około 50 osób. Oferujemy program bonusowy za osiąganie KPI

Brzmi dobrze?

Daj się poznać klikając przycisk “aplikuj”

Limango Polska Sp. z o.o.

Razem pracujemy i razem się bawimy. Cenimy równowagę pomiędzy pracą, a życiem prywatnym, tworzymy kulturę szacunku, zaufania i równości. Jeżeli dla Ciebie te wartości również są kluczowe, jest duża szansa, że znajdziesz u nas swoje miejsce.

Przewiń do profilu firmy