dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyWorkforce Management Specialist (Specjalista ds. Zarządzania Personelem)
Limango Polska Sp. z o.o.
Olsztyn
Olsztyn, warmińsko-mazurskie- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України

Twój zakres obowiązków
Planowanie, monitorowanie i zarządzenie czasem pracy zespołów
Układanie grafików w oparciu o preferencje zespołów oraz reagowanie na zmiany (np. ilość kontaktów od klientów), aby osiągnąć założone KPI (SLA)
Bieżące monitorowanie wskaźników efektywności na poszczególnych kanałach i podejmowanie odpowiednich działań korygujących w zależności od bieżącej sytuacji
Rozliczanie czasu pracy oraz nadgodzin, kontrola ewidencji godzin
Tworzenie, utrzymanie i udoskonalanie raportów z użyciem Excel i innych narzędzi (np. Tableau)
Analiza efektywności pracy konsultantów ,wskaźników operacyjnych, szukanie zależności pomiędzy nimi oraz inicjowanie zmian i usprawnień w procesach, sposobach i narzędziach pracy
Raportowanie i analiza ruchu przychodzącego (maile, telefony)
Raportowanie informacji dotyczących planowania do kluczowych interesariuszy
Nasze wymagania
Znajomość narzędzi do zarządzania pracą w czasie rzeczywistym
Znajomość specyfiki pracy w Contact Center
Bardzo dobra znajomość Excel oraz rozwinięte umiejętności analityczne (warunek konieczny)
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2/C1 (warunek konieczny)·
Nastawienie na szukanie rozwiązań, asertywność i umiejętność szybkiego analizowania i podejmowania decyzji pod presją czasu
Wysokie kompetencje komunikacyjne i nastawienie na współpracę
To oferujemy
Prywatna opieka zdrowotna
Zapewniamy dostęp do najlepszych specjalistów dla Ciebie i Twoich bliskich.
Zajęcia językowe
Lekcje angielskiego i niemieckiego w małych grupach, dostosowane do Twoich umiejętności.
Praca zdalna i elastyczny czas pracy
Możliwość częściowej pracy zdalnej, a także dostosowania czasu pracy pod Twój plan dnia.
Biuro w centrum Wrocławia
W najbliższej okolicy kino, fitnessclub i duży wybór miejsc na lunch.
Owocowe poniedziałki
Kawy, owoców, pizzy, słodyczy, ale i zdrowych przekąsek w naszym biurze nie brakuje.
Imprezy firmowe w najlepszym towarzystwie
Po godzinach często organizujemy ciekawe wyjścia albo spotkania w biurze.
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
Na co możesz liczyć?
ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznym środowisku branży internetowej – u nas nie będziesz się nudzić!
możliwość realnego kształtowania biznesu – cenimy samodzielność i przekazujemy odpowiedzialność,
zdobywanie doświadczenia w międzynarodowym zespole, działającym na różnych rynkach europejskich.
Opis stanowiska
Codzienne zarządzanie personelem w Dziale Obsługi Klienta w celu zwiększenia efektywności. Będziesz na poziomie zespołu z liderami zespołów i liderami każdego zespołu i będziesz w pełni raportować szefowi obsługi klienta. Będziesz odpowiedzialny za zarządzanie zespołem około 50 osób. Oferujemy program bonusowy za osiąganie KPI
Brzmi dobrze?
Daj się poznać klikając przycisk “aplikuj”
Limango Polska Sp. z o.o.
Razem pracujemy i razem się bawimy. Cenimy równowagę pomiędzy pracą, a życiem prywatnym, tworzymy kulturę szacunku, zaufania i równości. Jeżeli dla Ciebie te wartości również są kluczowe, jest duża szansa, że znajdziesz u nas swoje miejsce.