Connectis_

Wsparcie IT - druga linia

Connectis_O firmie

Connectis_

Equator II

Warszawa

Misją Connectis jest rozwój ludzi i firm poprzez budowanie zespołów Developerów dziś oraz inwestowanie w Liderów jutra. Connectis_ to ponad 20 lat doświadczenia w branży, 350 Specjalistów IT i tysiące zrealizowanych projektów.

Napędzamy technologię odwagą, zaufaniem i pasją. Dążymy do tego, aby stać się liderem szybkich zmian technologicznych, zapewniając dedykowane zespoły IT, łączące doświadczonych Programistów z odpowiednio przygotowanymi Developerami. Jeśli chcesz doskonalić i koordynować prace doradców Klienta z potencjałem i lubisz innowacyjne podejście do zadań, a LUDZIE są dla Ciebie największą wartością ? Dołącz do nas! :)


Opis stanowiska:

  • Wsparcie oraz nadzór nad rozwiązaniem IoT jako 2 linia wsparcia
  • Zadania operacyjne, utrzymaniowe i administracyjne nad aplikacją webową związaną ze sztuczną inteligencją
  • Współpraca oraz wsparcie zespołu zajmującego się infrastrukturą sieciową
  • Współpraca z 1 linią wsparcia, biznesem jak również zespołem Developerów
  • Zarządzanie KPI zespołu IoT

Wynagrodzenie

DO NEGOCJACJI

Lokalizacja

WARSZAWA

Obszar

IT

Start

ASAP

Języki

ANGIELSKI - B2/C1

Forma zatrudnienia

B2B CONTRACT

Odnajdziesz się w naszym zespole gdy:

  • 3 lata doświadczenia jako support IT
  • Wiedza na temat konfiguracji sieci, narzędzi monitorowania (np. Grafana/Prometheus),
  • Wiedza na temat rozwiązań chmurowych, w tym aplikacji mobilnych (Apple, iOS, Google, Android)
  • Doświadczenie z Jira, Confluence, Bamboo, HP service manager
  • Doświadczenie w pracy w metodyce Agile (Kanban, Scrum, DevOps)
  • Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym
  • Doświadczenie z ITIL
  • Płynny jęz. angielski (B2/C1)
  • Wiedza lub doświadczenie z rozwiązaniem IoT mile widziana




Nice to have:

  • Wiedza lub doświadczenie z rozwiązaniem IoT mile widziana
  • Wsparcie oraz nadzór nad rozwiązaniem IoT jako 2 linia wsparcia
  • Zadania operacyjne, utrzymaniowe i administracyjne nad aplikacją webową związaną ze sztuczną inteligencją
  • Współpraca oraz wsparcie zespołu zajmującego się infrastrukturą sieciową
  • Współpraca z 1 linią wsparcia, biznesem jak również zespołem Developerów
  • Zarządzanie KPI zespołu IoT

 

 


Oferujemy:

  • Dogodną lokalizację
  • Długofalową współpracę
  • Pracę w środowisku międzynarodowym
  • Indywidualnego opiekuna po stronie Connectis_
  • Możliwość pracy w projektach związanych ze sztuczną inteligencją
  • Wiele ciekawych eventów technologicznych po stronie Connectis_
  • 2000 PLN za polecenie znajomego do naszych projektów
Benefity
komputer
pakiet medyczny
pakiet sport
szkolenia
 
Connectis_ rozwija się bardzo dynamicznie w ciągu ostatnich lat, potwierdza to wiele nagród i wyróżnień przyznanych nam przez niezależnych ekspertów:
bottom
Misją Connectis jest rozwój ludzi i firm poprzez budowanie zespołów Developerów dziś oraz inwestowanie w Liderów jutra. Connectis_ to ponad 20 lat doświadczenia w branży, 350 Specjalistów IT i tysiące zrealizowanych projektów.
Wsparcie IT - druga linia
Numer ref.: 8095/MD

Napędzamy technologię odwagą, zaufaniem i pasją. Dążymy do tego, aby stać się liderem szybkich zmian technologicznych, zapewniając dedykowane zespoły IT, łączące doświadczonych Programistów z odpowiednio przygotowanymi Developerami. Jeśli chcesz doskonalić i koordynować prace doradców Klienta z potencjałem i lubisz innowacyjne podejście do zadań, a LUDZIE są dla Ciebie największą wartością ? Dołącz do nas! :)


Opis stanowiska:

  • Wsparcie oraz nadzór nad rozwiązaniem IoT jako 2 linia wsparcia
  • Zadania operacyjne, utrzymaniowe i administracyjne nad aplikacją webową związaną ze sztuczną inteligencją
  • Współpraca oraz wsparcie zespołu zajmującego się infrastrukturą sieciową
  • Współpraca z 1 linią wsparcia, biznesem jak również zespołem Developerów
  • Zarządzanie KPI zespołu IoT

Odnajdziesz się w naszym zespole gdy:

  • 3 lata doświadczenia jako support IT
  • Wiedza na temat konfiguracji sieci, narzędzi monitorowania (np. Grafana/Prometheus),
  • Wiedza na temat rozwiązań chmurowych, w tym aplikacji mobilnych (Apple, iOS, Google, Android)
  • Doświadczenie z Jira, Confluence, Bamboo, HP service manager
  • Doświadczenie w pracy w metodyce Agile (Kanban, Scrum, DevOps)
  • Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym
  • Doświadczenie z ITIL
  • Płynny jęz. angielski (B2/C1)
  • Wiedza lub doświadczenie z rozwiązaniem IoT mile widziana




Nice to have:

  • Wiedza lub doświadczenie z rozwiązaniem IoT mile widziana
  • Wsparcie oraz nadzór nad rozwiązaniem IoT jako 2 linia wsparcia
  • Zadania operacyjne, utrzymaniowe i administracyjne nad aplikacją webową związaną ze sztuczną inteligencją
  • Współpraca oraz wsparcie zespołu zajmującego się infrastrukturą sieciową
  • Współpraca z 1 linią wsparcia, biznesem jak również zespołem Developerów
  • Zarządzanie KPI zespołu IoT

 

 


Oferujemy:

  • Dogodną lokalizację
  • Długofalową współpracę
  • Pracę w środowisku międzynarodowym
  • Indywidualnego opiekuna po stronie Connectis_
  • Możliwość pracy w projektach związanych ze sztuczną inteligencją
  • Wiele ciekawych eventów technologicznych po stronie Connectis_
  • 2000 PLN za polecenie znajomego do naszych projektów
Benefity
komputer
pakiet medyczny
pakiet sport
szkolenia
 
Connectis_ rozwija się bardzo dynamicznie w ciągu ostatnich lat, potwierdza to wiele nagród i wyróżnień przyznanych nam przez niezależnych ekspertów:

Wynagrodzenie

DO NEGOCJACJI

Lokalizacja

WARSZAWA

Obszar

IT

Start

ASAP

Języki

ANGIELSKI - B2/C1

Forma zatrudnienia

B2B CONTRACT

Ogłoszenie archiwalne