Oferta pracy

Wsparcie Serwisu Technicznego IT (Centrum Wsparcia Użytkowników)

TUiR WARTA S.A.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa zlecenie
  • Pełny etat
  • Młodszy specjalista (Junior)
Wsparcie Serwisu Technicznego IT (Centrum Wsparcia Użytkowników)Numer ref.: CWUZ/ZS/07/20
  • wsparcie techniczne użytkowników w zakresie środowiska pracy,
  • dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sprzętów m.in. komputerów, laptopów, tabletów, telefonów,
  • instalacja sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów - preferowane kierunki techniczne,
  • bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
  • znajomość oraz umiejętność instalowania systemu operacyjnego Windows,
  • praktyczna wiedza o budowie sieci komputerowej i funkcjonowaniu Internetu,
  • umiejętność pisania skryptów PowerShell oraz znajomość SQL będzie dodatkowym atutem,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.
  • współpracę w ramach umowy zlecenie, w pełnym wymiarze godzin,
  • pracę dla renomowanej instytucji ubezpieczeniowej,
  • możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia, poszerzania swoich kompetencji,
  • dogodną lokalizację w centrum Warszawy.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy