Oferta pracy

Współpracownik do wsparcia użytkowników (Helpdesk)

Instytut Adama MickiewiczaO firmie

  • Mokotowska 25, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 25 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa zlecenie
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Instytut Adama Mickiewicza

Mokotowska 25

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • zapewnianie wsparcia informatycznego użytkownikom wewnętrznym firmy zdalnie oraz stacjonarnie,

  • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych,

  • monitorowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń użytkowników w systemie obsługi zgłoszeń,

  • współpraca z wyspecjalizowanymi działami technicznymi,

  • usuwanie doraźnych problemów związanych z działaniem oprogramowania i sprzętu IT,

  • wsparcie Wydziału Administracji i Wsparcia Technologicznego w bieżących działaniach.

Nasze wymagania

  • praktycznej wiedzy z szeroko rozumianego help-desk’u IT,

  • umiejętność diagnozowania usterek sprzętowych, programowania i sieciowych,

  • znajomości architektury PC oraz Apple,

  • znajomość systemu Windows 10, Off2016/19, MacOS (znajomość systemu Linux będzie dodatkowym atutem),

  • znajomości systemów wideokonferencji (ZOOM, MS TEAMS i pozostałych),

  • znajomości Android, iOS,

  • obsługa systemu OTRS,

  • komunikatywności, chęci niesienia pomocy i pozytywnego podejście do użytkownika,

  • umiejętności samodzielnego konfigurowania różnorakich urządzeń peryferyjnych,

  • znajomości jęz. angielskiego umożliwiającej prowadzenie korespondencji serwisowej,

  • umiejętności samodzielnego, logicznego i kreatywnego myślenia w przypadku pojawienia się zgłoszenia serwisowego,

  • zdolności interpersonalnych: kultury, cierpliwości i przychylnego podejścia do użytkowników,

  • umiejętności pracy pod presją czasu, organizacji własnego czasu pracy i dyscypliny,

  • inicjatywy w podejmowanych działaniach,

  • chęci samorozwoju i doskonalenia,

  • dobrej kondycji fizycznej umożliwiającej przenoszenie cięższych urządzeń peryferyjnych.

Mile widziane

  • znajomość: Windows Server, Lotus Domino, SAGE, Płatnik,

  • znajomość central telefonicznych i ruchu telefonicznego (system SLICAN),

  • czynne prawo jazdy kat. B.

To oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę cywilno-prawną,

  • dobre relacje w zespole zaangażowanych i doświadczonych specjalistów,

  • środowisko pracy wykorzystujące nowoczesne narzędzia i techniki.

O nas

Instytut Adama Mickiewicza jest narodową instytucją kultury, której misją jest budowa i komunikacja wymiaru kulturalnego marki Polska poprzez aktywny udział w międzynarodowej wymianie kulturalnej. Instytut zrealizował i realizuje projekty kulturalne w 70 krajach na 5 kontynentach, m.in. w Wielkiej Brytanii, Rosji, Izraelu, krajach Beneluksu, Hiszpanii, Austrii, Szwecji, Francji, Niemczech, Turcji, USA, na Ukrainie, Litwie, a także w Algierii, Maroku, Indiach, Japonii i Chinach. W ramach dotychczas zrealizowanych działań IAM zaprezentował blisko 5 550 wydarzeń, które obejrzało blisko 52 miliony widzów na pięciu kontynentach. Wszystkie projekty prowadzone przez Instytut sygnowane są flagową marką Culture.pl.

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Prosimy o przesyłania aplikacji do 23 maja 2021 r.